44#

3.4K 389 151
                                    

(Ooh, Woo
Standing next to you)

*

"Yani büyük beşliden üçünü indirdin bile?" derken şimdi Jimin, Jungkook'un bacaklarının üstünden kendi bacaklarını atmış, hafifçe kucağına oturmuş şekilde elindeki üzümden parçalar koparıyordu. Üstünde alfanın takımının ceketi vardı, ikisinin de üstü tamamen ıslandığı için kuru tek şey buydu. Jungkook ise belindeki havluyla duruyordu sadece.

(Pozisyon şudur, tel yerine üzüm)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Pozisyon şudur, tel yerine üzüm)

"Evet." dedi alfa, ardından önüne eğilip Jimin'in daha yeni üzüm attığı ağzına dudaklarını dayadı. Omeganın ağzındaki üzümü çalıp ısırırken gülüyordu şimdi. Jimin yüzünü buruşturdu ve bakışlarını kaçırdı.

"İsteseydin verirdim ben."

Jungkook üzümü iyice çiğneyip yutarken sırıttı. "Ama o zaman dudaklarını büzdüğünü göremezdim."

Jimin üzüm tutan eliyle alfanın çıplak göğsüne vurdu. "Sen de iyice yumuşak oldun."

Alfa, Jimin'in göğsündeki elini tutarken, bakışları deliciydi. Yumuşak lafı hoşuna gitmemişti belli ki. "İstersen yine sert olayım? Sen dinlen diye bekliyoruz."

Jimin gözlerini büyüttü Jungkook'a bakarken. "Ne? Jungkook ben daha fazla yapamam. İçimden geçtin."

Alfa şimdi yine sırıtıyordu işte. "Ben de onu umuyordum."

Jimin gözlerini devirse de ağzına bir parça daha üzüm götürürken gülümsemeyi kesemiyordu. Gerçekten çok yorulmuştu ama çok da mutluydu. Uzun zamandır olmadığı kadar.

Jungkook'la gece buraya geldiklerinden beri kaç saat olmuştu bilmiyordu bile ama günün ışıkları devasa apartmanı aydınlattığına göre sabah olmuş olmalıydı. Vücudu çok yorgundu ama o kadar yorgundu ki uykusu kaçmıştı. Zaten Jungkook bir saniye durdurmamıştı ki onları. Seni yıkayıp dinlendireceğim dediği küvette de bir tur atmıştı.

Jimin bu gidişle buradan sağ çıkamayacaktı. Alfanın kızgınlığı geçene kadar hapsolmuştu.

Çıkmak istiyor muydu? Pek de değil.

Şimdi ağzına bir üzüm daha götürürken alfanın da ağzını açmış ona baktığını gördü. Gülümsemesini gizleyemedi. Elindeki üzümü alfanın açık ağzına bırakırken, Jungkook sırıttı ve şirin şirin üzümünü yedi.

Ne zamandır bu eli kanlı adam bu kadar şirindi? Omeganın elinden yediği normal bir üzüm dünyanın en güzel şeyiymiş gibi davranabiliyordu.

"Eee, anlatmaya devam et bakalım alfa, planın sonraki aşamaları neler?" derken Jimin gözlerini Jungkook'tan ayırmıyordu. Her ne kadar alfanın en son konuşmak istediği konu bu olsa da. Oturdukları koltukta kafasını geriye yasladı Jungkook.

Standing Next To You | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin