(It's deeper than the pain)
*
Jimin gecenin karanlığını umursamadan anca dış kapıdan çıkabildi. Çıkar çıkmaz gördüğü manzara hemen az önünde motoruna binmiş olan alfanın çoktan kafasına kask takmış aracı çalıştırmaya başladığıydı.
Dışarı çıkmayalı baya oluyordu. Sokak lambasının ışığı gözünü acıttı.
Jungkook tam hareket etmek üzereydi ki, Jimin koşmaya başladı. Bütün gücüyle koşuyordu şimdi.
Jungkook, hareket edecekken ona doğru koşan birini hissetmiş olacak ki bir ayağı yerde bir ayağı motordayken durdu. Jimin nefes nefese yanına geldiğinde, alfanın gözleri onunkilerin üzerindeydi. Bu adam nasıl bu kadar hızlı çıkıp çoktan motorunu hazırlamıştı?
"Nereye gidiyorsun?" derken Jimin, şimdi nefessizlikten büküldüğü pozisyonundan doğrulmuştu.
Jungkook hiçbir şey demeden ona bakmaya devam etti. Ama hareket de etmiyordu. Gözleri yorgun bakıyordu.
Jimin gerilip gözlerini alfanınkilerden lambaya doğru çevirdi. "Ben de geliyorum."
"Hayır."
O zaman kadar tek kelime etmemiş olan Jungkook sessizliğini bu kelimeyle bozdu. Soğukta nefesinin buharı gözüküyordu. Jimin de açıkcası biraz üşümüştü bile şimdiden. Gözlerini tekrardan alfaya çevirdi. "Ne demek hayır? Geliyorum."
Jungkook, kafasını Jimin'den önüne doğru çevirip elini gaza götürdü ve motosiklet hareket etmeye tam başlamıştı ki, Jimin aceleyle bağırdı gürültüyü delmeye çalışarak. "Sen götürmezsen arkandan taksiyle gelirim!"
Jungkook sokakta hafif ilerlediği yerde durdu. Motorlar hakkında Jimin çok bir şey bilmezdi ama bu motor gerçekten çok güzel duruyordu. Simsiyah kaportası gecenin renksizliğiyle ve Jungkook'un montuyla uyumluydu. Önünden çevreye yaydığı soğuk beyaz mavi ışık ise ruhsuzdu. Belki o da alfayla uyumluydu?
(Böyle)
Jimin, alfanın durmasını olumlu bir işaret olarak aldı. Daha önce hiç motora bineceğini düşünmemişti ama daha önce hiç polisten kaçacağını da düşünmemişti. Böyle yersiz korkulara vakit yoktu. Her şeyin bir ilki vardı ayrıca.
Adımlarını hızlıca Jungkook'un motoruyla durduğu yere götürdü ve alfanın arkasına oturacak şekilde bacağını geçirdi. Jungkook dönüp bakmıyordu ona. Olsun diye düşündü Jimin. En azından şimdi ondan kaçamazdı Jungkook.
Biraz öne kayıp kollarını arkadan Jungkook'un beline bağladığında şimdi vücutları tamamen birbirine değiyordu. Jimin'in kalbi hızlanmaya başladı.
Jungkook'tan uzak durmak onun için de zordu. Vücudu alfasını istiyordu. Ve biliyordu ki içinde kendine bile itiraf edemeyen bir kısmı da, şimdi burnuna gelen yağmur kokusunu deli gibi özlemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Standing Next To You | Jikook
Fanfictionİlk omega baş dedektif Park Jimin, yıllardır ülkedeki en büyük suç örgütünün ünlü lideriyle sonunda denk gelir. Ne var ki ülkenin en büyük suçlusu onun ruh eşidir. omegaverse, uygunsuz içerik 19.12.23 jikook #1