(Afterglow
Leave ya body golden like the sun and the moon)*
Suga da tutuklanmıştı.
Jimin, şansın yüzüne bu kadar güldüğüne inanamıyordu. Aylar süren başarısızlıklarından sonra, bir gecede hem Jungkook'un telefonunu alabilmiş, hem Taehyung teslim olmuş, hem de Suga tutuklanmıştı.
Jimin'in telefondan yolladığı fotoğrafı Taemin devriye gezen güvendiği polislere yollamıştı ve bir tanesi şans eseri marketteydi. Ve her şey normalmiş gibi kasada bir şeyler ödeyen kişiyi görünce, Suga orada tutuklanmıştı.
Jungkook zamanında haber verememişti demek oluyordu bu, yoksa Suga böyle tehlikeli bir zamanda tek başına dışarıda dolanmazdı. Jimin, hangi tanrı sorumluysa ona teşekkür etti.
Emniyete girerken Taehyung'un sorgusunu Taemin'e bırakma kararı almıştı. Şu an betayı görmeyi kaldırabileceğini düşünmüyordu. Ama Suga, işte Suga'yı o sorgulayacaktı.
İçeri girdiğinde, omega kelepçeli elleri önünde birleşmiş bir şekilde yere bakarak oturuyordu. Arkasına yaslanmıştı, rahat gözüküyordu. Ama odadaki kokusu aslında o kadar da rahat olmadığını gösteriyordu.
Jimin emin adımlarla yürüyüp omeganın karşısındaki sandalyeye oturduğunda, Suga gözlerini kaldırıp Jimin'e baktı.
"Bu kıyafetlerle tanıyamadım." dediğinde Jimin dişlerini sıktı. Suga ise yüzünde aynı Jungkook'unkine benzer ama daha küçük alaycı bir gülümseme takınmıştı şimdi.
"Ben de seni elindeki kelepçeyle tanıyamadım, ama işte buradayız."
Jimin elindeki not kağıdını ve kalemi masaya bıraktı. Ardından o da geriye yaslanıp kollarını önünde birleştirdi.
"Başlayalım mı?" dediğinde Suga, ya da şimdi gerçek adını öğrendiklerinden Min Yoongi, sadece omuzlarını silkti.
Yoongi, Jungkook gibi zengin bir iş adamının oğluydu Gençliğiyle ilgili hiçbir fotoğraf yoktu. Evde özel hocalarla eğitim görmüş, boş zamanlarında da yine Min malikanelerinde vakit geçirmişti. Dışarı ilişkileriyle ilgili hiçbir bilgi yoktu.
Babası Min Hyungsik, Jeon Sanayi kadar güçlü olmasa da, Güney Kore ekonomisini ayakta tutan Minimal şirketinin kurucusuydu. Minimal, daha çok mobilya üreticiliğiyle ünlü bir markaydı. Kore'nin Ikea'sı da denebilirdi.
Yoongi'nin babasının yanında hiç görülmemesi endüstride bazı dedikodulara yol açsa da, hiçkimse Jeon Çetesi'nin aktif üyesi Suga olduğunu bilmiyordu. Düne kadar.
Min ailesi, Suga tutuklandıktan saatler sonra basın açıklaması yaparak, Suga'yı evlatlıktan reddettiklerini ve hiçbir bağlantılarının kalmadığını açıklamıştı.
Yine de Minimal'ın hisseleri kurulduğu günden bu yana en düşük haline ulaşmıştı.
Jungkook'un skandalından sonra en çok konuşulan olaylardan biri olmuştu şimdi bütün ülkede. Hem Jeon Çetesi'nin üyesinin tutuklanması, hem de bu üyenin yine bir zenginin oğlu olması, bir sürü ağızdan farklı farklı sesler çıkmasını sağlamıştı.
Yoongi'nin ise hiçbir şey umrunda değil gibiydi.
Jimin kafasını düşüncelerden sıyırıp sorularına başlamaya karar verdi.
"Jeon Jungkook'la ne zamandan beri tanışıyorsunuz?"
Suga derin bir nefes aldı, ardından gülümsedi. "Sorularına cevap vermemi istiyorsan, yalnız kalmamız gerekir Jimin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Standing Next To You | Jikook
Fanfictionİlk omega baş dedektif Park Jimin, yıllardır ülkedeki en büyük suç örgütünün ünlü lideriyle sonunda denk gelir. Ne var ki ülkenin en büyük suçlusu onun ruh eşidir. omegaverse, uygunsuz içerik 19.12.23 jikook #1