25#

3.7K 413 124
                                    

(Next to you)

*

"Taehyung, arkamda olduğunu biliyorum. Çık dışarı."

Gecenin karanlığında, evine yakın arka sokaklardan birine doğru bakarken, Jimin derin bir nefes aldı. Kim Taehyung şimdi arkasına girdiği kolonun arkasından usulca çıktığında, onun da yüzünde Jimin'inki gibi kocaman bir maske ve şapka vardı.

"Jungkook yolladı sanırım." derken Jimin kollarını önünde kavuşturmuştu şimdi. Aslında karşısındaki beta, Jungkook'tan sonra görmeye en az istediği kişiydi.

Taehyung kafasını sallayıp yavaş adımlarla Jimin'e yaklaştı. "Tek başına polislerin kapısında beklediği evine gelmeyi düşündüğünü söyleyince, ben de itiraz etmedim."

Jimin, Jeon Çetesi'nin iki üyesini Jeon'un ta kendisiyle beraber emniyetten çıkaralı dört gün olmuştu. Dünya o kızgınlıktayken çok değişmişti. Artık polis arabalarını bekleyen değil, onlardan kaçanlardan birine dönüşmüştü. Dudaklarını ısırdı.

Hoseok ve Jungkook'la beraber kaçarlerken kullandığı acil çıkış bölmesi, kullanılmış gibi durmuyordu. Ama Jimin biliyordu ki Lee'ler arkalarından gelmişti, bu da demek oluyordu ki polis de biliyordu o girişi. Evine girmesinin bir yolunu bulması gerekiyordu.

Taehyung, Jimin'in yaslandığı duvara onunla birlikte yaslanırken konuştu. "Neden evine girmek istiyorsun ki? Neye ihtiyacın varsa Jungkook sana alır."

Jimin bunun doğru olduğunu biliyordu. Jungkook'un dikkat dağıtmak için de olsa çaldığı her kuruşun farkındaydı. Ama şu an alfadan bir şey istemek istemiyordu. Taehyung'a cevap vermedi.

Evin girişinin, balkonunun her yerin fotoğrafını çekti bulunduğu yerden. Gece içeri girmenin uygun bir yolunu bulacaktı. Kapıdaki polisler elini kolunu sallaya sallaya girmesine müsaade edeceklermiş gibi durmuyordu. Telefonu iyice yakınlaştırıp bir fotoğraf daha çektiğinde arkasındaki betayı duydu.

"Onunla yatmışsın. Seni zorladı mı?"

Jimin'in eli fotoğraf için kalktığı yerde donakaldı. Ardından hızlıca bir fotoğraf daha çekti. İstediği tepkiyi vermeyecekti Taehyung'a. "Jungkook mu söyledi?"

Betaya baktığında, Taehyung duvara yasladığı sırtı ve iki eli deri ceketinin cebinde önüne bakıyordu. Uzun kıvırcık kahverengi saçları önüne dökülüyordu. Omeganın tanıdığı en yakışıklı kişiydi yıllar boyunca. Jimin onu tanıdığı diğer insanlara, korenin en yakışıklısı diye tanıtırdı. Taehyung da gülümserdi ve Jimin'in burnunu sıkıştırırdı.

Her şey ne kadar da aniden değişebiliyordu öyle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Her şey ne kadar da aniden değişebiliyordu öyle.

Taehyung, şimdi Jimin'in ona bakan gözlerine baktı. Karanlıkta zaten kahverengi olan gözleri, iyice siyahlaşmış gözüküyordu. "Hayır, üstündeki kokusunu kilometre öteden aldım."

Standing Next To You | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin