(Standing next to you, standing next to you)
*
Jimin, saçındaki boyayı hızlıca yıkarken vücudunun hafif üşüdüğünü hissediyordu. Suyun altına tekrar girdi.
Saçını grimsi açık bir gümüşe boyamıştı. Doğduğundan beri simsiyah olan saçlarının boyayla ilk tanışmasıydı bu.
Duştan çıktığında, şimdi ıslaklıkla kıvrılmış olan saç uçlarının arasından kendine bakıyordu. Yorgundu.
Kurutma makinesini çıkarıp saçını kurutmaya başladı.Kararı netti. Gidecekti.
Jungkook'un onu öptüğü gece, iradesini toplayınca geri çekilmiş, ardından gidip Suga'nın yanına tekrar yatmıştı. Jungkook, bütün problemleri böyle çözeceğini sanıyorsa, yanılıyordu. Jimin eskisinden zayıftı belki ama hala kendini tamamen kaybetmemişti. Bu yüzden kalbi acısa da geri çekilmişti.
O günden sonra Jimin anlamıştı ki, alfanın onu evden çıkarmak gibi hiçbir planı yoktu. Koruyacağım diye hapsetmeye niyetliydi ve kararından caymayacaktı.
Güvenmediğinden olmadığını söylese de, onu korumak için olduğunu söylese de Jimin için bunlar yeterli değildi. Kendi kendini korumayı biliyordu. Eve kapatılmayacaktı. Nokta.
O yüzden şimdi planının son aşamasını gerçekleştirirken, heyecanlıydı.
Jungkook'un sabahları nereye gittiğini anlamak için onu takip etmişti. Tek başına evden çıksa çok dikkat çekeceğini ve Suga'nın Jungkook'a söyleyebileceğini bildiği için planlar yapmıştı bunun için de. Önce Jin'i acil bir şekilde çağırmış ve Suga'nın haftalardır ondan sakladığı omzundaki kasılmaları ve ağrıyı ifşalamıştı. Böylece sinirli beta omegayı hiçbir şey söylemediği için azarlarken, dikkat çekmeden evden çıkıp Jungkook'u takip edebilmişti. Jungkook hep motoruyla gittiğinden, Jimin arabalardan birinin anahtarını çalmıştı.
Alfa sabah, Jimin'le beraber gittikleri ringe gitmişti. Orada adamları olduğunu biliyordu zaten omega. Demek ki asıl çalışma yeri orasıydı. Akşama kadar orada onu beklerken neredeyse sıkıntıdan patlayacaktı. Üstelik arabayı uzaklara park edip kendisi kapıya yakın bir yere saklanmak zorunda kalmıştı. 12 saat boyunca. Bu dedektiflik zamanlarını ve aylarca alfanın peşinden koşuşunu hatırlattı ona. Tabii alfaya bu kadar yaklaşaması mümkün olmamıştı.
Sonunda akşam 8 olunca, ring kapısı açılıp Jungkook içinden çıkmıştı. Bu kapı sadece ona özel gibiydi çünkü içeriden gelen seslerin artışına rağmen, Jimin başka giren çıkan görmemişti orada durduğu süre boyunca.
Jungkook, geldiği motoru yerine siyah bir BMW'ye bindiğinde, kendi aracına gitmek için koşmak zorunda kalmıştı.
Alfanın gittiği yer, çok uzaktı. Dua ettiği tek şey herhangi bir çevirmeye denk gelmemekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Standing Next To You | Jikook
Fanficİlk omega baş dedektif Park Jimin, yıllardır ülkedeki en büyük suç örgütünün ünlü lideriyle sonunda denk gelir. Ne var ki ülkenin en büyük suçlusu onun ruh eşidir. omegaverse, uygunsuz içerik 19.12.23 jikook #1