28#

3.4K 410 109
                                    

(You know it's deeper than the rain)

*

Jimin, Jeon çetesiyle çalışmaya resmi olarak başlayalı bir hafta oluyordu.

Jungkook'un eve kanlı geldiği günden bu yana bir hafta geçmişti, Jimin hem Namjoon'la tanışmış hem de Jin'in de Jeon Çetesi için çalıştığını öğrenmişti.

Komikti, günlerini hastane hastane gezip Jungkook'un doktorunu bulmaya çalışarak harcadığında, doktorunu gerçekten bulmuştu. Sadece kendisi farkında değildi.

Açıkcası bu raddede şaşırmıyordu bile. Sadece küçükken tanıdığı güler yüzlü Seokjin hyungunun kendini bu karmaşa içinde nasıl bulduğunu merak ediyordu. Ne olmuştu da çetenin özel doktoru olmuştu?

Çete, normalde hem soygun planlayıp hem Jaemin'in ve uzantılarının uçlarını patlatıyor böylece dikkat çekmeden ilerliyordu. Soygun yaptıkları kişilerin büyük bir çoğunluğu dışarıdan normal iş adamları gibi görünseler de aslında Jaemin için çalışan adamlardı. O zenginlikteki adamların milyonlarca iğrenç hobisi olduğundan, Jungkook Instagram'ında onları diğer şeylerle suçluyormuş gibi gözükse de, aslında asıl amaç o değildi. Bunların hepsi bir yanılsamaydı. Tabii artık Jaemin Jimin'e direkt saldırmaya çalıştığından, diğer alfanın artık asıl amaçlarını anladığı belliydi. Direkt Jungkook'a ulaşmaya çalışıyordu.

Büyük ihtimalle oğlunun küçük oyunlarına sabrı bitmişti kafasında.

Jungkook'un ise kendisinin uğraştığı üyelerin "Master Plan" dedikleri asıl çökertme planı vardı bir de. Bununla ise sadece Jungkook ilgileniyordu. Diğer üyelerin hiçbiri ne olduğunu, neleri içerdiğini bilmiyordu. Hepsi sadece soygunlar ve küçük işlerle meşguldü.

Jungkook, bu planını çok iyi saklamıştı. Etrafındakilerden bile.

O yüzden alfa artık soygun yapmamaya karar verdiğinde (çünkü zaten açığa çıktılarsa, oyalanmaya gerek yoktu) herkes biraz boşa çıkmıştı. Sadece Jungkook'un verdiği tekli görevleri yapıyorlardı. O yüzden Hoseok haftanın başından beri kim bilir neredeydi ve diğerleri bile bilmiyordu. Belki sadece Suga biliyor olabilirdi. Jimin çok geçmeden omeganın çetede Jungkook'a en yakın kişi olduğunu anlamıştı. Jin ve Namjoon'un ilişkisi de baya iyiydi. Ama alfa Taehyung ve Hoseok'u pek seviyor gibi gözükmüyordu. Sadece tolere ediyor gibiydi onları. Jimin, Taehyung'un da onu Jungkook'tan kaçırmaya çalıştığını düşününce, buna şaşırmadı.

Jimin bunun neden böyle olduğunu merak etti? Birbirlerine bile tam anlamıyla güvenemezlerken nasıl ülkenin en büyük organizasyonunu çökerteceklerdi?

Suga'ya bunu sorduğunda, omega Jungkook'un ciddi güven problemleri olduğunu, daha önce ablasının ölümü olayında, yakın bir arkadaşının babasının ne yaptığını bilmesine rağmen alfaya söylemediğini öğrenmişti. Ama Suga herkese güveniyordu.

Jimin, Namjoon, Suga ve Taehyung sabahları çetenin küçük uzantılarını ortadan kaldırmak amacıyla planlar yapıyorlardı ve teker teker halletmeye bile başlamışlardı. Namjoon ve Taehyung dışarıdaki insanlarla iletişimleri olanlardı. Çetenin diğer adamlarını yönetme görevi ikisindeydi. Mümkün oldukça kendi ellerini kirletmeden işleri hallediyorlardı. Şu ana kadar iki üst rütbeli adamı, sessiz sakin eceline yollamışlardı bile. Jimin bu konuda ne hissettiğini bilmiyordu açıkcası ama başka bir yolları olmadığını biliyordu. Burası polis değildi, kimse tutuklanıp yargılanmayacaktı. Sadece ölenler ve yaşayanlar vardı.

Jimin çetenin ne kadar sistematik ve çalışkan olduklarını görünce açıkcası biraz saygısı artmıştı hepsine. Herkesin burada olmak için kendince sebepleri vardı ve hepsi kesinlikle Jaemin'in çöküşünü görmek istiyordu. Neredeyse hepsinin daha önce elini kana bulamış olmasına biraz şaşırmıştı ama. Jin henüz kimseyi öldürmemiş tek üyeydi. Demek ki herkesin ne yaşadığını bilemezdiniz.

Standing Next To You | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin