(They can't divide us
We'll survive the test of time
I promise I'll be right here)*
İkilinin bulunduğu pozisyon o kadar saçmaydı ki.
İkisi de yükselmişti, nefesleri birbirine karışıyordu, Jungkook'un sertliği alttan Jimin'e batıyordu ama aynı zamanda alfanın dayadığı bıçağın soğuk demirini de karnında hissediyordu omega.
Jungkook, Jimin'i bırakmadan konuşmaya devam etti.
"Buraya böyle tek başına ve savunmasız gelmenin sebebi nedir?" derken Jimin'in saçındaki eli hiç gevşemiyordu. Canı acıyordu omeganın.
"Ben de seni özledim Jungkook. Beni görmeye gelmedin." dedi dişlerinin arasından. Bulunduğu konum hiç iyi değildi.
Jungkook yine gülmeye başladı, bıçak yükselerek omeganın boğazına dayanmıştı. "Küçük bir omega için fazla cesursun güzelim. Beni görmek bir lükstür. Bunu bilmiyor musun?"
Jimin, alfanın ağzının ortasına yumruk atmayı diledi.
"Hayatımda gördüğüm en egoist piç sensin." dedi Jimin de alfanın gülüşüne kendi gülüşüyle karşılık vererek.
Jungkook eğleniyor gibiydi, Jimin'i saçından çekiştirerek kendi yüzüne yaklaştırdı. "Ama ruh eşin benim. Demek ki sen bu egoist piçe uygun birisin."
Jimin kocaman gülümsedi.
Ardından Jungkook'a ağır bir kafa attı.
Alfa bunu beklemiyor olacak ki, sendeledi ve Jimin'in boğazındaki bıçak geriledi. Jimin de bu saniyelik fırsatı bıçağı hızlıca alıp Jungkook'un yaralı olduğunu bildiği omzuna saplamak için kullandı. Hemen sonrasında da Jungkook'un onu tekrardan tutmaya çalışan sağ eline ters dönüp bir tekme savurdu ve alfanın hemen yanındaki silahı eline alıp ayağa fırladı.
Jungkook, bir eliyle omzundaki kanayan yarayı tutuyor, bir yandan da bakışlarını Jimin'den ayırmıyordu.
Yüzünde hala o sapık gülümsemesi vardı.Jimin, alfanın yüzüne iki el atış yapmamak için yeterli sebebi var mıydı bilmiyordu.
Jungkook'un nefes alışverişleri hızlanmışken Jimin'in elindeki silahın ucu ise alfanın kafasına kilitlenmişti.
"Beni zevk için siktiğin diğer erkek omegalarla karıştırdın sanırım." derken gözlerini alfadan ayırmıyordu. "Yanında açık bir şekilde silah bırakıp nasıl bu kadar rahat olursun?"
Jungkook derin nefesler alıyordu, yarasından akan kan siyah gömleğini ve kolunu ıslatmıştı bile. Ama gözleri, alev alev yanan gözleri hala Jimin'den ayrılmıyordu. Bir kaşını kaldırarak konuştu.
"Alfanı öldürmezsin diye düşündüm, ama beni ciddi bir şekilde yaralamaktan hiç çekinmiyorsun."
"Onu bana küçük bir omega demeden önce düşünecektin," dedi Jimin sabit durduğu yerde. Şimdi ne bok yiyecekti bir fikri yoktu tabii. Alfa da onun düşüncelerini duymuş gibi sordu gülerek.
"Buradan nasıl kaçacağını düşünüyorsun?"
Jimin içindeki karmaşanın Jungkook'un gözünden kaçmamasına sinirlenmişti. Karşısındaki adam manyak gözüküyor olabilirdi, ama gerçekten çok zeki ve tehlikeliydi.
"Gerekirse seni rehin tutarım." dedi Jimin soğuk bir sesle.
Jungkook gözlerini devirdi. "Beni 5 yerimden de vursan, rehin tutamazsın. Yanıma yaklaşırsan kimin kazanacağını ikimiz de biliyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Standing Next To You | Jikook
Fanfictionİlk omega baş dedektif Park Jimin, yıllardır ülkedeki en büyük suç örgütünün ünlü lideriyle sonunda denk gelir. Ne var ki ülkenin en büyük suçlusu onun ruh eşidir. omegaverse, uygunsuz içerik 19.12.23 jikook #1