Olli
Tunsin jonkun hyppäävän päälleni vauhdilla. "Saatanaaaaa!!" huusin yrittäen työntää päälläni makaavaa ihmistä pois. "Ole hyvä", Joonaksen ääni sanoi ylpeästi ja viimein hän poistui päältäni.
"En mä saanu sua muuten hereille", Aleksi kertoi viattomasti. "Just", mutisin ja pidin silmäni kiinni. "Olli meiän pitää pakkaa, mennä aamupalalle ja lähtee", poikaystäväni jatkoi korvanjuuressani.
"En mä jaksa", valitin haukotellen. Tunsin kasvoillani pusuja, tällainen tapa sitten yrittää saada minut nousemaan. "Okei okei", huokaisin ja avasin silmäni. Aleksi virnuili ylpeänä ja jatkoi tavaroiden pakkaamista.
"Jyväskylään sitte", hän muistutti vilkuillen kelloaan. "Joo", haukottelin ja puin vaatteita päälleni. Ei minulla käytännössä edes tarvinnut pakata mitään, kaikki oli valmiiksi matkalaukussa.
Laskin silti puhtaiden sukkien määrän. Oli sama kuin eilen. "Noi vähänkö sä luotat muhun?" poikaystäväni henkäisi surullisena, ennen kuin alkoi kikattamaan sängyllä. "Joonakseen", korjasin huvittuneena.
Lähdimme syömään aamupalaa. Muut jätkät tulivat perässä hieman myöhemmin. Väsytti aika helvetisti, ei siis mitenkään paljoa. Nukahdin vain Joonaksen olkapäätä vasten hetkeksi.
"Joel ei vissiin oo ainoo jota väsyttää", hattarapää hymähti ja taputti poskeani, jotta heräisin. "Joo kyllä!" mutisin säpsähtäen hereille. "Mut sähän nukahit aika nopeeta", kuulin Nikon mutisevan Joelille.
"Pidin silmii kiinni", mies korjasi haukotellen pitäen huppua päässään. "Ja kuorsasit", brune lisäsi hieman kyseenalaistavasti. "Aijjaa", hän hymähti haukotellen. "Ihme porukkaa", Jessica huokaisi pudistaen päätään.
Hetken päästä olimme saaneet aamupalan syötyä, tavarat pakattua ja palautettua huoneet. Nyt suuntana oli Jyväskylä. Istuimme samoilla paikoilla, Aleksi oli vain tällä kertaa vasemmalla puolellani.
Huomasin Nikon päivittävän Instagramiaan, joten tuijotin kameraa tuimalla ja väsyneellä katseella. Sen kuitenkin pilasi Jessican dramaattinen huokaisu ja puhelimen heittäminen lattialle.
"Mitä nyt?" Joel kysyi hämmentyneenä. Nojasin edessäni olevaan tuoliin yrittäen kuulla keskustelun paremmin. "Mä en ollenkaa ymmärrä tätä", nainen tuhahti pyöritellen silmiään. "Mitä?" blondi kysyi uudestaan meidän odottaessa vastausta.
"Homoja. Mitä vittua ne valittaa? Ei vetäis tunteisiinsa jos joku ei niitä hyväksy. Niiku, ei olis homoja nii niien elämä olis huomattavasti helpompaa. Sama lesbojen kohalla. Ei ennenkää sellasii ihmeellisyyksii oo ollu", Jessica saarnasi vittuuntuneesti.
Vaihdoin Aleksin kanssa katseet. Hän siirsi katseensa suoraan käsinsä ja puristi niitä yhteen. Laskin käteni hänen omien päälle ja yritin hymyillä hieman. Se ei kuitenkaan ollut helppoa, eikä onnistunut kunnolla.
Aleksi
Tunsin oloni hyvin epämukavaksi. Jessican sanan pyörivät päässäni. Oli siis onnemme, ettemme olleet kertoneet edes jätkille minun ja Ollin suhteesta. He eivät ainakaan ajatelleet samalla tavalla kuin tuo edessäni istuva nainen.
"Miten sä voit sanoo tolleen?" Niko kysyi loukkaantuneena. Hän ei todellakaan katsonut tuollaista käytöstä. "Helposti. Jos heteroita on ennenki ollu eniten nii miks sen pitäs muuttuu? Vittu ne hullut pitäs tappaa", Jessica hymähti ja pyöritteli varmasti silmiään.
"Jessica mitä helvettiä!?" Joel puuttui keskusteluun ja katsoi tyttöystäväänsä murhaavasti. Nainen antoi vain halveksivan mulkaisun kääntäen katseensa ikkunaan.
Käänsin katseeni Olliin, hän piti kädestäni ja silitti sitä peukalollaan yrittäen luoda turvallista tunnelmaa. Se ei valitettavasti auttanut paljoa. Jessican sanat kaikuivat päässäni. Ilmeisesti minun ja tuon brunen olisi pitänyt kuolla.
Autossa oli nyt täysi hiljaisuus. Joonas katsoi meitä kaikkia vuorotellen hämmentyneenä. Kukaan ei olisi uskonut Jessicasta mitään tällaista. Toisaalta, tällainen ei ollut tullut koskaan aikaisemmin puheeksi.
Pidin katsekontaktia Ollin kanssa keskittyen vain hänen silmiin. Omiani alkoi peittää kyyneleet, mutta pidättelin niitä pakolla. En ollut itkemässä nyt, en tässä tilanteessa. En kun tuo nainen oli paikalla.
***
Jessicasta paljastu vielä tällanenki puoli.. 💀
YOU ARE READING
No sign of life, can you hear my heart beating? // Olli x Aleksi ✅️
Fanfiction(Valmis) Elämä tuntui todella raskaalta. Se jaksoi aina vain uudestaan koetella entistä raskaimmilla asioilla. Mutta oli siinä paljon hyvääkin. Varsinkin kun oli ihastunut. Tai se taisi olla liian lievä termi, rakastunut oli paljon parempi. Aleksi n...