Tw.. 😘
Olli
Suudelmat kävivät kiimaisemmiksi ja suuntana oli makuuhuone. Pidin Aleksia sylissäni kaataen hänet varovasti sängylle. Heitin hänen paidan pois asettaen huuleni hänen kaulalle.
"Sano heti jos haluut et lopetan", kuiskasin imien fritsua häne ihoon. "Älä lopeta", poikaystäväni huokaisi hiljaa. Hymähdin hänen kaulaa vasten hieroen hänen haaroja vapaalla kädelläni. Toisen piti olla miehen niskassa.
Aloin tuntemaan painetta jalkojeni välissä, kun kuuntelin Aleksin hiljaisia huokauksia. Nousin hänen päältä riisumaan oman t-paitani, hänen ja omat housuni ja bokserit. Olimme molemmat alasti katsoen toisiamme.
"Saatana liikettä nyt", mustahiuksinen kuiskasi virnuillen. Hymähdin tälle alkaen kaivelemaan yöpöydän laatikosta kortsua ja liukkaria, aivan kuin olisin aikaisemminkin etsinyt sieltä kyseisiä tavaroita.
Rullasin kortsun kyrvälleni. Levitin siihen päälle ja sormiini liukkaria, ennen kuin suljin tuubin. "Yritä rentoutuu nii sattuu vähemmän", neuvoin työntäen sormeni Aleksin perseeseen.
Vedimme kielareita, kun liikutin hitaasti sormeani. Toisella kädelläni runkkasin häntä hitaasti. Hänen kädet olivat eksyneet hiuksiini, hän oli kietonut niitä sormiensa ympärille.
Hetken valmistelun jälkeen otin kolme sormeani ulos poikaystäväni perseestä ja työnsin hitaasti kyrpäni tilalle. "Yritä olla rentona rakas", ohjeistin työntyen suoraan päätyyn ja annoin hänelle aikaa totutella kokooni.
Sillä aikaa imin hänen rintakehään lisää fritsuja. "Koske muah", Aleksi käski ottaen kädestäni kiinni ja ohjaten sen haaroihinsa. Tein työtä käskettyä ja aloitin runkkausliikkeen liikuttaen lantiotani yhtä hidasta tahtia.
"Nopeempaah", hän valitti. "Joku aika kiimasena", vittuilin virnistäen, mutta tottelin. Aloin työntymään nopeammin poikaystäväni perseeseen ja ulos, sisään ja ulos. Aloimme molemmat voihkia nautinnosta.
"Ollihh", Aleksi huokaisi. Kiihotuin kuunnellessani tuota. En edes osannut kuvitella miten hyvältä hänen voihkiminen pystyikään kuulostaa. "Jatkahh", kehotin sulkien silmäni ja nautin siitä miltä hän kuulosti ja tuntui.
Aleksi
Olin viimein päässyt taivaan porteille, ja niistä jopa sisään. Olli tuntui aivan helvetin hyvältä, kuulosti vielä paremmalta. Hän alkoi nopeuttamaan lantionsa liikettä voihkien kovempaa. Vedin hänet nopeasti kielariin hengästyneenä.
"Ahhh, vittuh sulh on iso", ilmoitin selkäni alkaessa kaartua irti patjasta. Olin kenties puutteessa, kun olin saavuttamassa huippuni näin nopeasti. Tai sitten miesten kanssa se vain tuntui näin täydelliseltä. Tai sitten se oli vain tuo brune.
"Tiesinh et tykkääthh", hän voihkaisi huuliani vasten. Hän nosti toisen jalkani olkapäälleen ja alkoi työntyä syvemmälle perseeseeni. "Ollihh vittuhh, justh siitähh!" huudahdin tukistaen hänen hiuksia.
Poikaystäväni kädet siirtyivät kyrvältäni perseelleni puristamaan sitä. "Mäh tuunh ihan justh", Olli huokaisi. Kiinnitin vasta nyt huomiota seinään, johon sänky hakkasi hänen työntöjen tahtiin. Tiesi naapuritkin mitä täällä tapahtui.
Ei mennyt kauaa, kun hän laukesi kortsuun hengittäen raskaasti. "Vittuh Aleksihh", hän huokaisi liukuen ulos minusta, ennen kuin hän solmi kortsun ja tiputti sen lattialle.
"Hoidah mut", anelin ehkä hieman säälittävästi, mutta itse tuo brune kiihoitti minut tähän tilanteeseen. Omistin täydessä mitassa seisovan stondiksen, joka kaipasi kipeästi kosketusta. Nyt heti.
"Käskystä babyh", Olli virnisti laskeutuen haarojeni kohdalle. Hän alkoi suoraan runkata minua nopeasti käyttäen kieltään apunaan. "Ollihh!" voihkin nautinnon ottaessa minusta vallan.
Hän alkoi lopulta ottamaan minulta suihin käyttäen myös käsiään. Ei mennyt kauaa kun laukesin poikaystäväni suuhun. Tunsin olevani punastunut, mutta olihan tämä aikamoinen urheilusuoritus.
Tasasimme hetken aikaa hengitystämme. Olli kaatui makaamaan viereeni kietoen kätensä ympärilleni. "Toih oli täydellistä", hän kuiskasi painaen otsaani mällisen pusun. Hyi saatana.
"Nii olih. Älä enääh jakele mun mällejä mun naaman, kiitos", pyysin huvittuneena. "En sitte", Olli hymähti ja silitti sormenpäillään olkapäätäni meidän tuijottaessa kattoa.
"Rilla ei onneks ollu todistamassa tätä", totesin hetken päästä. "Ehkä se joku päivä vielä on", poikaystäväni vastasi virnuillen. "Meinaaks sä et-", aloitin kääntäen katseeni bruneen.
"Ehkä. Voitashan sitä tulevaisuudessa muuttaa yhtee, mut ei vielä. Syssymmällä sitte", hän hymyili. "Todellaki. Haluun herää joka aamu sun vierestä", kerroin innostuneena. "Ja se toteutuu", Olli lupasi kuiskaten.
***
Maailman kiusallisinta on kirjottaa ensimmäistä panohetkee. Nimimerkillä tottunu kirjottaa rajuu ja tuhmaa.. 😁
ESTÁS LEYENDO
No sign of life, can you hear my heart beating? // Olli x Aleksi ✅️
Fanfic(Valmis) Elämä tuntui todella raskaalta. Se jaksoi aina vain uudestaan koetella entistä raskaimmilla asioilla. Mutta oli siinä paljon hyvääkin. Varsinkin kun oli ihastunut. Tai se taisi olla liian lievä termi, rakastunut oli paljon parempi. Aleksi n...