Pov. Damon.
Była taka śliczna. Pomyśleć że mogłem ją widzieć jeszcze wiele lat w takich sukniach, gdyby nie Kathrina Pirce.
Pov. Stefan.
Widok mojej siostry na obrazie zmut mnie z nóg.
- Mamy jeszcze kilka jej sukien ale pokażę wam jedeną z najsłynniejszych - bardo dobrze wiedziałem o którą mu chodzi.
Znów poszedł w jakąś strone.
Doszliśmy do szklanej półki gdzie znajdowała się suknia, a obok obraz:
(Wyobraźcie sobie że ma czarno-brązowe włosy zamiast blondu)- Z jakiej okazji założyła tę suknie - zapytała moja dziewczyna.
- Była to jej ślubna kiecką -
- To ona wyszła za mąż - zaskoczona rzekła Caroline.
- Miała ale do tego nie doszło ponieważ została zamordowana, przez podcięcie szyji oraz wbicia najprawdopodobniej noża w udo. Wielu jej wielbicieli zaczęło potem malować jej wizerunek jako zjawa albo zmarłą na przykład macie tu trzy propozycje.
- Na to miast jej braci, jest kilka obrazów oraz informacji ale brak zdjęć - opowiedział przewodnik.
Pov. Rebekah.
Spytałam Klusa gdzie mieszka Beth by ją odwiedzić, ale za tym postanowiłam pojechać do sklepu.
- Klaaaaaaus - wydarłam się.
- Możesz tak nie krzyczeć - zwrócił mi uwagę.
- Dobrze że jesteś, kluczyki - powiedziałam i wystawiłam rękę po klucz.
- No chyba śnisz - odrazu odpowiedział, patrząc na mnie z pogardą.
- Dawaj - znowupowiedziałam.
- Nie zrozumieliśmy się chyba - rzekł odkładając pędzel którym malował obraz - Gdzie ty chcesz jechać - zapytał.
- A co ja u spowiedzi jestem - oburzyłam bo za chwile będzie chciał wiedzieć jeszcze z kim, z czym, dlaczego, po co, kiedy i nie tylko.
- Pożegnaj się z szansą dostania kluczyków - wrócił do malowania.
- No Klaus, potrzebije jechać do Elizabeth - powiedziałem zgodnie z prawdą.
- Nie wpuścić cię - odrazu odpowiedział oschle.
- A to niby dlaczego - zdziwiłam się Bo odkiedy on wie lepiej.
- Chce odpocząć od wszystkich. Dodatkowo została zamknięta w lochach u Salvator'ów więc odrazu jeszcze się z nimi pokłóciła - jego odpowiedź mnie stronie zdziwiła.
- To czemu jej nie pomogłeś - odrazu się na niego wydarłam.
- Bo skończyłem tak samo jak ona - widać że był wkurzony.
~~~~
Dzięki za przeczytanie
Zapraszam do komentowania oraz gwiazdkowania
Siemka
CZYTASZ
Other creature // Klaus Mikealson
Mystery / ThrillerElizabeth Salvatore - ukochana młodsza siostra Stefana i Damona. Śliczna oraz miła ale zarazem z pazurem. Uwielbiają czytać książki oraz gotować. Powiązana z rodziną Mikaelson o której chce zapomnieć. Niklaus Mikaelson - ponad 1000 letnia hybryda...