2.5

966 50 44
                                    

Name Hisalar'dan

"Cafer, sağ kroşeni sikeyim senin."diye bağırdı Avni ve eldivenli eliyle yüzüne siper aldı. Cafer ise eğlenen bir ifadeyle ona doğru yaklaşıyordu.

Vidalar'la olan olayın ardından yaklaşık yarım saat geçmişti ve biz o yarım saatte kendi kendimize çalışırken Cafer ve Avni kavgaya tutuşup iddiaya girmişlerdi.

Maçı kaybeden Kraliçe'ye ve Kunter'e yemek ısmarlar.

Konunun benle alaka seviyesi yoktu.  Bir ceza ya da ödül olması gerektiği söylenince Kunter olaya el atıp kendisine yemek ısmarlama fikrini söylemişti. Kunter fazla yiyordu, hemde çok fazla. Bu yüzden bu fikir kabul edilmişti ama bana kıyamadıkları için beni de olaya katıp bana da ısmarlayacaklardı.

Dağtekin hakemlik yaparken biz de maçı izliyorduk. Kunter ve Tan maç başladığından beri yaşlı teyzeler gibi Cafer ve Avni'yi çekiştiriyordu. En son kulağıma pamuk tıkayacaktım da o olacaktı.

"Cafer'in kroşesi iyi ama tekmeleri bok gibi."dedi Tan, Kunter onu onaylayan sesler çıkartarak kucağındaki tabağa çıtladığı çekirdek çöpünü tükürür gibi attı. "Oğlum Avni hep kaçarak oynuyor, ne anladım bu maçtan?"dedi Kunter sinirle. "Belki son dakika atak yapar."dedi Tan da.

Ellerimi kulaklarıma koyup ileri geri sallanmaya başladım. Gelen kıkırtı sesleriyle yana doğru döndüğümde Kunter ve Tan'ın bana güldüğünü fark ettim. Kaşlarımı çatarak sinirle onlara baktım.

"Psikolojimi bozdunuz. Sizi kınıyorum."dedim ve dik bir şekilde oturup saçlarımı geriye doğru atarak düzelttim. "Tan bana akıl hastanesi satın al."dedim ciddiyetle ona bakarak. Tan ilk kıkırdasa da sonradan ciddi olduğumu fark edip şaşırdı. "Ciddi misin sen?"dediğimde göz devirdim. "Mal mısın Tan?"dedim ve omzuna doğru yattığımda hemen kolunu bana sardı. "Emin misin akıl hastanesi istediğine? Daha güzel şeyler de isteyebilirsin."diyip göz kırptığında kolunu cimcirdim.

"Yok, Emine'yim."

"Ne Eminem mi? Hani nerede?"diye bağırdı Cafer sahadan. Şaşkın şaşkın bir bize bir etrafa baktı. O bakarken Avni'den yumruğu yedi. Yere yapıştığında Avni üstüne doğru çullandı. Olay bokstan güreşe doğru kaymaya başladığını anlayan Dağ hemen araya girip düdüğünü çaldı.

"Off bu maç bitmeyecek gibi."dedi Kunter bıkmışça. Bizde onayladık onu. "Hadi artık lemur veletleri, sizi bekliyoruz kaç saattir. Burada durup sizi izleyeceğimize sevgilimle gezip eğlenebilirdik."dedi ve saçımdan öptü. Bende dikleşip yanağından öptüm.

Yalaka Bey seni.

"Off kendinizi ve vıcık vıcık ilişkinizi alın da az öte de yaşayın."diye bağırdı Avni ringden.

Ayıp ediyorsun kardeşim. Ayıp.

Tan elimden tutup beni kaldırdı ve ilerletmeye başladı. "Hakket gidiyorlar lan."dedi Cafer arkadan. "Hakket gidiyoruz Cafer. Hakket."diye söylendi Tan. O sırada Avni'nin acılı sesini duymamızla durup arkamızı döndük. Cafer Avni'yi yere sermişti.

"Vağğ ben kazandım."

"Vağğ beleş yemek."dedi Kunter de Cafer'in ardından. Göz devirdik onlara.

Sonunda maç bitmiş ve Cafer kazanmıştı. Lokma mı dağıtsak ne?

Avni abartılı abartılı başı dönüyormuş gibi ringden indiğini görünce Tan'ı bırakıp onun yanına gittim.

"İyi misin Avniciğim?"

"İyi değilim Kraliçe. Ölüyorum galiba. Bu son günlerim olabilir, iyi davranın bana."

Giriş Var Çıkış Yok | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin