Chapter fifteen

768 41 0
                                    

Meddie

Po dost dobrém jídle (měla jsem ty tající sýry) jsme se všichni odebrali k nám. Pořád se na mě díval. Pořád. Připadala jsem si jako nějaká kořist. Když jsem se do toho koutka vždy podívala, uhnul pohledem. Celou dobu jsem se také dívala zlověstně na Johna. Bože...už se těším na ty otázky. Co jsi zač? Odkud jsi? Argh! I když...možná to nebyl špatný nápad. Pomalu si začínám uvědomovat, že se do něj víc a víc zamilovávám. Uvědomuji si to, ale nepřiznám. Právě sedím na posteli a projíždím novinky na internetu. Na twitteru mi cinkly tři upozornění. Ou...další. Čtyři. Se zvednutým obočím rozkliknu okno s upozorněními. Elis okomentovala video, Lily okomentovala video, John okomentoval...Luke označil... Co? Přejedu zpátky. Luke Hemmings označil tweet jako oblíbený. Najedu na video a nevěřím svým očím. Je tam opravdu hvězda! Od něho! O bože, proč to děláš tak těžký?! Píchne mi v břichu. Zkřivím obličej a obejmu si jednou rukou břicho. Nádhera...

xxElisAndLittleRosiexx: Moje děťátka!! :)

xxMadammeLilyettexx: Aww, můžu se přistěhovat?? o.O :D

xxJohnyBigBossxx: Nedělej Dášu... :D

Úplně poslední bylo upozornění od Luka. Musí být online! Chytrá hlavička! Kliknu na jeho profil. Zobrazí se mi jeho profilová fotka, kde stojí a hraje na elektrickou kytaru. No páni... Zatřepu hlavou, abych vyhnala...uhm...vy víte. Ale vypadá tam sakra pěkně.

xxSweetsAndKISSxx: Omlouvám se za mého postiženého bratra. -_- Prý chtěl vědět, s kým se přátelím. Je strašně starostlivej...

Hned mi cinkla odpověď zpátky. Nějakej rychlej...

xxLuke5SOSxx: Mně připadal docela v pohodě... A my jsme jako...kámoši? o.O

On použil slovo my. Ježišku... Culím se jako měsíček na hnoji.

xxSweetsAndKISSxx: Jak to mám brát jinak, když ses mi vloupal do baráku a skoro se přestěhoval do mý skříně? A válel sis svý šunky v mý posteli? :D

xxLuke5SOSxx: Za prvý, nevloupal jsem se k tobě. Jak by sis teda vzala ty ručníky? A za druhý, to křeslo bylo moc tvrdý a nechtěl jsem spát na zemi... :) A nechtělo se mi skoro o půlnoci jet 50 kilometrů za těma debilama...

xxSweetsAndKISSxx: Neurážej moje křeslo!! Spoustu vzpomínek mi v něm zůstalo... :/

xxLuke5SOSxx: a jakých přesně...? o.O

xxSweetsAndKISSxx: Prase jedno nechutný :D Umřu z tebe za chvíli...

xxLuke5SOSxx: Julie, nech mě za tebou přijet...

xxSweetsAndKISSxx: Romeo, nemůžeš. Právě tu probíhá návštěva mé nejlepší a sakra zvědavé kamarádky... A dole sedí u rodinného zasedání má teta s mým otravným bratrem a jeho družkou... :'( :D

xxLuke5SOSxx: *smutný obličej*

xxSweetsAndKISSxx: *muset odejít pryč*

xxLuke5SOSxx: *stýskání* měj se Julie... :'(

xxSweetsAndKISSxx: Měj se Romeo...

Vypínám mobil a divně si povzdychnu. A ještě k tomu s úsměvem na tváři. Je neuvěřitelný, jak si s ním mohu psát. Ještě s žádným klukem jsem si nikdy takhle nepsala. Samozřejmě nepočítám Johna, ten je hermafrodit... Zahřeje to u srdce, když si pokecáte přes internet. S Lily to je buď drbárna nebo neustálé záchvaty smíchu. Otevřou se dveře dokořán a do mého pokoje vstoupí Lily. A ještě k tomu mává taškou přes rameno. Prošvihla jsem něco...?

MomentsKde žijí příběhy. Začni objevovat