Meddie
"Zlato," zatřepe se mnou. Pomrvím se a otočím své tělo na druhou stranu.
"Ani mě nepřivítáš?" smutně povzdechne. Prohne se postel a já cítím ruce okolo mého těla. Zamlaskám a přikryji se pod peřinu. Já chci ještě spát, prosím. Uslyším uchechtnutí za mnou.
"Lásko, pojď už vstávat," zašeptá. Nevnímán to, protože jsem moc unavená. Lehce mi foukne do vlasů, aby mě trochu probral. Nepozorovaně se oklepu, když mi naskočí husí kůže. Odhrne mi vlasy z pravého ramena. Letmé polibky vkládá na odhalené rameno a pokračuje na krk. Rty se mi zvolna kroutí do úsměvu. Obkresluje polibky mou polovinu čelisti, ale to mi nedá. Musím se otočit na záda. Otevřu oči a před očima se mi zjeví Luke s rozházenými vlasy na všechny světové strany, jak se opírá o ruku. Pronikavě modrýma očima sleduje každý můj sebemenší pohyb ve tváři. Cení na mě dolů zuby a naklání se pro pusu. Nechám, aby si pro ni šel.
"Bude už Julie vstávat bez přemlouvání?" zeptá se a já s rošťáckým úsměvem záporně zavrtím hlavou. Líbí se mi to. Obrátí oči v sloup a neubrání se cuknutí koutku. Zavrtím se v posteli a podívám se na mobil, kolik je hodin. 11.07. S povzdechnutím mobil položím zpátky a zahrabu se více do peřiny. Vůbec se mi nechce vstávat. Celou noc jsem se probouzela, kvůli včerejšímu úplňku. Zářil tak silně, že prosvicoval zatáhlé žaluzie. Ráda spím za tmy, protože za světla neusnu a takhle to potom dopadá. Seberu své znavené tělo z postele a dojdu ke skříni. Vyndám nějaké věci, co mi přijdou pod ruku.
"Na tebe je teda pohled," otočím se na něj s povytáhlým obočím. Pokrčí rameny. Povzdychnu si a s věcmi mířím do koupelny, kde vykonám ranní hygienu a převléknu se. Vlasy svážu do culíku. Prudký nával bolesti hlavy a zrychlení tepu způsobí rychlé padání dozadu. Stisknu pevně oči k sobě a najednou se ocitnu ve vaně s nohama přes okraj. Chytím se za krk, jelikož jsem se při pádu udeřila držákem na mýdlo. Z ničeho nic mi bolí hlava. Otevřou se dveře a objeví se v nich šokovaný Luke.
"Meddie, ty truhlíku. Co se stalo?!" spustí hystericky a já se nějak složím do vany. Podívám se na něj upřímným pohledem. Zmátlo ho to jako mně. Nedokážu zaregistrovat, co se stalo. Přejde ke mně a já se snažím zvednout z vany. Podá mi pomocnou ruku a chytne mě za záda. Děkovným pohledem na něj pohlédnu. Modré oči starostlivě skenují průběh události. Překročím přes okraj vany a hned se octnu v Lukovo náručí.
"Jseš v pohodě?" kývnu na souhlas, i když sama sobě nevěřím. Odhrne mi neposedný pramen vlasů z očí. Vzájemně si díváme do očí. Přitíží se mi. Opřu se zády o umyvadlo a zhluboka dýchám. Nemám žádné tušení, co se to se mnou děje. Bolí mi hlava, dělají se mi mžitky před očima...nezdrogoval mě někdo? Ne, nejspíš ne. Přistoupí ke mně blíž, chytí za ruku a poté pevně stiskne. Frustrovaně si položím volnou ruku na spánek. Půjdu si vzít dolů prášek, to bude nejlepší. Naznačím rukama, že si jdu vzít dolů prášek. Kývne na pochopení a stačí mi dát polibek na rty. Scházím dolů po schodech a hned vcházím do kuchyně. Chvíli hledám skříňku, kde se nachází léky. Co je najdu, napustím si sklenici plnou vody a prášek proti bolesti zapíjím. Obrovský tlak se dostane na mozek a já se silně hryznu do tváře.
"Krásko? Zvládneš jít se mnou ven?" optá se ode dveří modroočko. S jemným úsměvem položím vedle sebe sklenici a popojdu k němu. Zaháknu ruce za zátylek a on přiloží ruce na boky. Místo odpovědi se mu přilepím na rty. Uslyším spokojené zavrnění z jeho strany.
"Vy jste tak rozkošní, až mám z vás motýlky v břiše," rozplývá se Elis a já se vylekaně otočím. Celá armáda mých příbuzných stojí ve výklenu z obýváku. Začervenám se.
"Já mám spíš něco jiného v břiše a nic hezkého to není," okamžitě zasáhne John se svou kousavou poznámkou. Z obou stran ho udeří dvě ženské. Bobby sedí u televize a sleduje dnešní zprávy.
"Co kdybychom si udělali fotku?" navrhne s nadšením Elis. Všichni otráveně zavrčí, ale jediný Luke se šťastně usměje. Podívám se na něj nechápavým pohledem.
"Vidíte to? Jediný Luke, který zatím není z naší rodiny se rád vyfotí. Měli byste si vzít z něj příklad," s ironicky pokrčeným obočím pozoruji Luka. Vyplázne na mě dolů jazyk.
"Odložíme to na příští týden," zamumlá Bobby a všichni včetně mě přitakají. Elis si povzdychne.
"Počítala jsem s tím dneska, ale co se dá dělat," sedne si na gauč a spolu s Bobbym se dívají na televizi. Potichu se vykrademe zpět nahoru, abych se mohla připravit. Ze skříně vyndám černé tílko a bílé rifle. Vše přenesu do koupelny a hned se převléknu. Podívám se na sebe do zrcadla. Holka, která se připravuje na rande s klukem snů. Pousměji se. Namaluji si tlusté černé linky a rozpustím si vlasy, které se zvlnily do loken. Pospíchám do pokoje a tam si do kabelky naházím mobil, na papírku napsanou adresu domu a lesk na rty.
"Sluší ti to," vyruší mě z přemýšlení nad věcmi Luke. Vezmu ze stolu tmavé sluneční brýle a posadím si je do vlasů. Ruku v ruce jdeme pryč z domu, kde ještě John přidá kousavou poznámku a Elis řekne, ať mě vrátí za dvě hodiny. Bobby ji přemluvil, abych mohla přijít okolo jedenácté. S nadšením se konečně vytratíme ven. Parnými ulicemi chodí pár lidí, kteří si užívají léta. Puberťáci za každým rohem provozují nekalé způsoby rebelení. Luke mi každou chvíli vypráví své zážitky s kluky a s rodinou. Pozorně poslouchám a občas se i zasměji. Podtáčí mě pod rukou a přebíjíme se, který palec zůstane nahoře. Vezme nás na oběd v podobě burgeru a hranolek. Celou dobu nás obklopovaly fanynky z každé strany, dokud jsme se nevytratili. Zachytili nás novináři, ale oba jsme si jich nevšímali. Každý vnímal toho druhého. Cítím se s ním jako v jiném nereálném světě, kde existuji pouze já a on. Žádní paparazzi, žádná škola, žádná sláva... Mám pocit, že mé srdce vyskočí z těla. Drží mě pevně za ruku, abych se nevysmekla. Nevidím v tom pointu. Svěží vzduch ovane můj obličej. Blíží se devátá hodina večerní a my bloudíme rušnými ulicemi Los Angeles. Před námi se objeví dechberoucí západ slunce a v tu chvíli mám jasno - jdeme na pláž. Prodereme se mezi auty a pokračujeme podél vody pískem. Chytí mě pravou rukou za pas. Zastavíme se. Mé myšlenky nemají zábrany. Opřu si hlavu o jeho rameno a pozoruji vlnící se vodu a v ní obraz zapadajícího slunce. Představuji si nás za pár let s rodinou a malými dětmi, které okolo nás budou pobíhat.
"Tohle vidíme skoro každý den v Austrálii. Musím tě taky představit rodičům a sourozencům," v jeho hlase slyším rozpaky. Přitulím se k němu. Popravdě řečeno, nikdy jsem neuvažovala nad návštěvou jeho rodiny a docela dost se toho bojím.
"Ukázat, jak úžasnou a krásnou přítelkyni mám."
___________________________________________________________________________________________
Hi guys!^^
New part. Snad se líbí.
Dneska v 1 ráno začínají Oskaři, tak doufám, že neusnu. Leo musí dostat Oskara!!!
První prázdninový den a já už jsem dneska nachcípaná -_- díky ty nahoře!!
Ale má to své výhody:
- můžu psát
- můžu se válet do kolika chci
- můžu se dívat na Teen Wolfa a na Pretty Little Liars...Heh...ale hnusí se mi zábal.
Taaakže, Lukovi a Meddie zbývá pár týdnů, než se každý oddělí...já vím, jsem pesimista.
Ale strašně miluju Johna a ty jeho kousavé poznámky!^^
Brzy další část.
With all love my darlings :*
* terka69 *
ČTEŠ
Moments
Fiksi PenggemarI. The Way You Felt Your Feelings Probíhají opravy. ,,Měla jsem uposlechnout mysl, ne mé rozpuklé srdce, které jsi zlámal na střepy. Něco ti řeknu; láska je jen ubohá představa o tom, že vás má někdo doopravdy rád. Zaslepí vás až tak, že nevidíte...