Chapter forty-eight

450 25 0
                                    

POVINNÉ AUTOROVY POZNÁMKY! PREČÍST!!

Nobody

Dny ubíhaly jako voda. Hodiny se zdály jako sekundy. Pro Meddie a Luka to byly nekonečné momenty lásky, kterých se nemohli nabažit. Každý si užíval volnou chvíli s druhou půlkou, když se u nich zrovna nemotali tři samotáři. O jednom se tak nedá říct samotář, jelikož už nějakou chvíli pobýval s Meddiinou nejlepší kamarádkou. Daří se jim vztah uchovat v tajemství, ale oba to dost zevnitř zžírá. Chtějí to říct narovinu, jenže se bojí jejich reakce. Luke a Meddie se oba obávají zítřejšího odletu. Meddie odletí zpět domů, kde jí zbyde týden na připravení do nového ročníku a Luke odletí do Sydney za rodinou. Nebudou spolu. Několik tísíc kilometrů je bude dělit. Neuvidí jeden každého každý den. Ona se bojí, že přijde o nejdražší osobu, kterou miluje. On se bojí též o dívku, kterou nadevše miluje. Nejradši by si ji sbalil s sebou do letadla a odletěli by bůhví kam. Budoucí dny nelze změnit. Ona nesmí promeškat školu, on nesmí chybět rodině v době volna. Proč to musí být tak těžké...

Leží spolu na pohodlném gauči a sledují odpolední seriály, které jsou úplně o ničem. Oba rozmýšlejí nad tím, co se stane. Meddie ukápne neposedná slza. Plamínek spásy pomalu ale jistě dohořívá. Bojí se, že už se nepotkají, že neuvidí blankytně modré oči zářit. Tiše si povzdychne a ucítí jemné zatahání za pramen vlasů. Luke si namotává pramen jejích vlasů na prst. Nic jiného je nenapadne, než se bez hnutí dívat na ty bezvýznamné seriály; tak nejspíš stráví zbytek pochmurného dne.

John s Miou se také neradi připravují na zítřejší odlet. Mia nejdříve odletí do vesnice okolo Rotterdamu za rodiči a potom hned do Španělska. Naskytla se jí velice působivá nabídka na práci a přitom musí pořád studovat. John se znovu vrátí do namáhavé práce na poli. Přemýšlí o jiné a pohodlnější práci, kde by nemohl pět hodin trčet u řádek s tulipány. Nabídek je spousta, ale nemá odvahu poslat svůj životopis. V hlavě mu prolétává spousta splátek, hipotéky, zálohy na plyn a na vodu. Zpozdili se s platbou, tak doufá, aby jim nezabavili dům. Neřekl to Meddie, měla by z toho obavy. On má obavy z Luka. Nemá z něj dobrý pocit. Co když z něj bude povrchní snob?

Dokonce i klukům z 5 Seconds of Summer se bude stýskat. Madison jim přes týdny přirostla k srdci. Mike si řekl, že za všechny slzy na letišti tohle bude stát. Calum chtěl připravit rozlučkovou párty, ale ihned to zamítl, jelikož uviděl všude okolo sebe hromádky neštěstí. Ashton si všiml, jak nerad Luke musí opustit svou první lásku. Doma by mu máma dala, kdyby nepřiletěl. Poslední dny byl Luke celkem nervózní, smutný a podrážděný. Všichni se dozvěděli, že turné jim začíná v únoru a do té doby musí vydat desku.

Poslední čas s Madison se krátí čím dál víc...

________________________________________________________________________________________

Hi guys!^^

Dnes kratší díl, nic mě nenapadlo a musím děj trochu popohnat. Moc to rozepisuji...ale to se vám snad líbí.

Jak myslíte, že dopadne odlet?

Kristova noho, já snad omdlím. Miluju vás tak strašně moc...za přečtení a za votes. Děkuju vám.

Musím vám oznámit, že se chystám připravovat můj nový příběh s herectvím. Zní to takhle opravdu blbě, ale podle mě...to zní fakt blbě. Mám vymyšlené zatím role, ale děj...já myslím jen na obsazení! Chtěla bych vás poprosit o nějaké pěkné holky, co by mohly oponovat v 'Movie Character'. Do komentářu napište holku, která se vám líbí a je na hodně fotkách ( na tom nezáleží, ale mohlo by to být výhodné).

Ještě jednou díky za přečtení a votes!!

With all love my darlings :*

* terka69 *

MomentsKde žijí příběhy. Začni objevovat