Meddie
Ze spánku mě probudí vrzání dveří na balkón a nepohodlné tvrdnutí mé zadnice. Natáhnu poslepu ruku, abych rozeznala, na jakém tvrdém místě ležím. Kožený povrch a opěradlo napovídá luxusnímu gauči. Z obličeje si odendám blonďaté vlasy a všimnu si, že neležím sama na gauči. S úsměvem mu rozcuchám kaštanové až černé vlasy. Zamumlá něco jako nevrlou nadávku. Jednu ruku si položí na čelo a druhou zpevní stisk okolo mých zad. Je zajímavé, jak má vždy při spaní skrčený nos. Kdykoliv k němu přijdu v noci, spí s pokrčeným nosem a otevřenými ústy. Občas ho zahlédnu slintat a popravdě, chce se mi zvracet. Nedokážu pochopit, jak nějaká živá bytost s ním mohla vydržet na koleji, nýbrž když spal. Uvelebím se mu na hrudi a snažím se ještě usnout. V polospánku si vybavuji včerejší den - od rána do večera u vody. Bylo to překrásné cítit letní vzduch, jak vás příjemně ovane. A ještě lepší bylo stát s ním v objetí a dívat se na západ slunce. Nebojím se přiznat, že ho miluji. Je to čistá pravda. Jeho oči, jeho tělo, jeho rty...ach můj bože. Rty, na které se tak ráda přilepím. Rozleze se mi po rtech stupidní úsměv.
"Já tě vidím, ty úchyláku," zašeptá rozespale a s úšklebkem John. Schovám obličej do jeho hrudě a pořádně se začervenám.
"Přímo nad ním slintáš," znovu se ušklíbne. Podívám se na něj. Na tváři mu pohrává spokojený výraz a vypadá opravdu šťastně. Obejmu ho jednou rukou okolo pasu. Mačkáme se na gauči jako sardinky, ale to nám nijak nevadí.
"Moc často ti to neříkám, ale...mám tě rád, sestřičko," vydechne do vzduchu. Taky tě mám ráda. Kývnu. Jsem ráda za takový vztah mezi námi. Nedokážu si představit, že bychom se nenáviděli. Převalím se přes něj a jdu se podívat z okna. Dnes se smráká a vypadá, že bude pršet. Hodně pršet. Párkrát vydechnu a nadechnu. Nevím, co budu dělat. S Lukem domluvená nejsem a Lily mi řekla, že jde s nějakým klukem ven. S povzdechnutím si dojdu vzít něco k jídlu. Sotva si sedám na židli s waflemi, přilétne do kuchyně Elis. Málem na sebe vyliji pomerančový džus.
"Meddie a...Johne?" optá se a zezadu uslyším ránu. Spadl z gauče.
"Jo?"
"Jede se nakupovat, tak ať jste za půl hodiny připravení," oznámí zamyšleně a odpochoduje pryč. Podívám se nahoru. Bože, jedeme nakupovat. Přišourá se do kuchyně John. Najíme se a jdeme nahoru se převléct. Vezmu si obyčejné riflové kraťasy, šedou mikinu a pod to bílé tílko. Vlasy stáhnu do drdolu a lehce se namaluji. S teniskami a mobilem v kapse běžím dolů do přízemí. V duchu nenávidím tenhle dům.
"Je čas vyměnit šatník.""Svých hnědých bot se nevzdám."
"Ani za koženou bundu?"
"Dá se o tom uvažovat, ale kdy to splatíme?"
"S tím si nedělejte hlavu. Nějakou dobu vás neuvidíme, tak to berte za...sponzorský dar."
***
Přijíždíme na obrovské přeplněné parkoviště před ještě narvanější obchodní centrum, které vypadá jako mrakodrap. Počkat...on to je mrakodrap. Bobby zaparkuje na parkovacím místě, kde na levé straně stojí červený jaguár a na pravé modrá mazda. Dávám při vystupování pozor, abych náhodou mazdu nepoškrábala. Vyndám z auta i malou Rosie, která je z nakupování nadšená. O mně a o Johnovi se to nedá říct. Vezmu Rosie za ruku, aby se v tomhle blázinci neztratila. V čele s Elis vcházíme do mrakodrapu. Rozhlédnu se. Zadrhne se mi dech, když uvidím nahoře několik pater jen a jen s oblečením a doplňky. Vítej v L.A. Elis zaleze do prvních nejdelších eskalátorů, které vedou nejméně do třetího patra. S těží zvládám ji stíhat. Je vidět, že se v tomhle orientuje dost rychle. Za mnou se hromadí zbývající parta společně s dalšími lidmi. Zahlédnu postarší rodiče mladé dívky, která má přirozeně nos nahoru a v duchu si určuje, jestli půjde nejdříve do Chanel a nebo do Gucciho. Odvrátím pohled od ní. Zpozorním, když Elis vystoupí a jde do obchodu Gate. Pořád se nervózně ohlížím, abych nepotkala nějaké fanynky, které by začaly křičet. Že já tupá jsem si nevzala něco na zakrytí. Ani tu pitomou kabelku. Elis se zastaví před věšákem s barevnými riflemi.
"Bobby? Vezmeš Johna vedle? My tam potom přijdeme."
"Dobře, uvidíme se za pár století," škádlí Bobby Elis a ta do něj šťouchne. Rychle zmizí pryč a já zůstávám v tomhle obchodě. Rosie s údivem obdivuje krátké sukně. Elis předvede světle růžové rifle. Zavrtím hlavou. Vrátí je zpět a takhle to pokračuje dál, dokud mi do ruky nestrčí dvoje různobarevné rifle a vykopne do kabinky. Se zabručením do nich zalezu a postupně si je všechny vyzkouším. Do košíku dám pouze tmavě modré. Shrnu to - z tohoto obchodu si odnesu zmiňované modré džíny, několik různobarevných tílek, dvoje tenisky a fialovou mikinu. Odebíráme se do pánského obchodu. Zavane všude vůně, kterou se voní všichni bohatí muži a já se jí doslova dusím. John s Bobbym přemýšlejí o černé kožené bundě. Oba dva rázná žena jménem Elis popožene, aby si pospíšili a aby si ji John šel zkusit. On si odnese několik džínů, košil a koženou bundu. Vydáváme se do dalšího a já doufám, že posledního obchodu. Pro změnu jdeme kupovat boty. Celou dobu se hádáme s Elis, že je nepotřebujeme. Bohužel to je, jako když mluvíme do dubu. Nejméně po hodině odcházíme z obchodu ověšeni taškami jako vánoční stromečci. Narvala mi další tenisky a troje boty na podpatku. Kam to do prčic strčím - do letadla ještě k tomu. Johnovi vybrala dvoje tenisky a společenské boty. Že prý podle ní byly už ošoupané, staré a nemohl by si je vzít na můj maturitní ples. Když nám dá konečně oddech u oběda, modlím se ke všemu božstvu, abychom se už vrátili domů. Mé kotníky odumírají a hlava mi praskne z té muziky. Zabrní mi už poněkolikáté mobil, tak ho zapnu. Pět nových zpráv od Luka. Všechny jsou o tom, kde jsem. Odepíši mu prostou zprávu, že jsem na zmáhavém nákupu s rodinou. Hned mi dojde zpětná zpráva.
Luke: To tě lituju, krásko. Už se mi stýská. Zítra mi napiš, kdy budeš doma. Nechci zase stát u dveří a zvonit jako magor.
***
K domu přijíždíme okolo deváté. Poslední sedačky se musely sklopit, jelikož máme snad dvacet tašek s oblečením plus se ještě jelo nakoupit jídlo. Mou polovinu tašek vezmu společně s pomocnou rukou Miou a všechno ostatní odnáší Elis, John, Bobby a nejmenší a nejlehčí bere Rosie. Poté, co je všechno vyloženo z auta, vyčerpaně padnu na postel a přerývavě vydechnu. Je toho opravdu na dnešek dost. Lýtka mám jako v ohni, kotníky už zdaleka neudělají ani krok a hlava třeští jaki střep. Přemohu se, abych se podívala na všechno koupené oblečení. Rozložím vše na podlahu a prohlédnu to. V posledních obchodech mi Elis vybrala šaty do polovinu stehen pruhované jako zebra, další černé šaty s třásněmi a znovu černé šaty, tentokrát s bílými krajkami, které se táhnou od ramen až k předloktí, kde také končí. Bílou halenku, která se mi opravdu líbí, jsem si vybrala sama. Vybrala mi i khaki slabou bundu a nějaká trička s krátkým i s dlouhým rukávem. Donutila mě vybrat si novou kabelku i nové doplňky jako například šperky. U hygieny jsem ji zastavila, protože nebude kupovat věci, které si koupíme v Rotterdamu. Jen protočila očima a vydala se dál. John má neskutečně džínů, triček, košil a bot. I vysněnou koženou bundu mu podstrčila. Všechno mu bez rozmýšlení nastrkala na pult s placením a šlo se. Elis se s nakupováním nepáře a vypadá to, že plave jen na své vlně a přemýšlí, jak bychom vypadali. Na jednu stranu je to dobře, ale na druhou to je také špatně.
Upřímně jsem zvědavá, kam vše zabalím. Můžu rovnou staré oblečení vyhodit a zabalit nové, ale nechci vyhodit můj styl. V rychlosti nahrnu nové věci ke straně a jdu pomoct dolů s vybalováním veškerého jídla. Poté, co společně vybalíme jídlo si vezmu čokoládovou tyčinku a jdu nahoru zalést do postele. Osprchuji se až ráno, tak mám vystaráno. Převléknu se do pyžama a padnu do postele.
_______________________________________________________________________________________
Hi guys!^^
Miluju Johna. :3
Trochu nezáživný díl, ale Elis prostě musí být v nákupáku jako blázen. Co myslíte, že se stane při odletu z L.A.? Já vím, chvátám, ale potřebuji vědět vaše před-zájmy.
Sasha natáčí nový film a já ještě nevím název...
Sleduje tady nějaký vášnivec jako já Teen Wolf? Dylan a Tyler Posey jsou tam tak...rrr. :D
Hoďte KOMENT a VOTE. Děkuju za tolik přečtení a votes. Neskutečně vás miluju :3 :') :*
With all love my darlings :*
* terka69 *
ČTEŠ
Moments
FanficI. The Way You Felt Your Feelings Probíhají opravy. ,,Měla jsem uposlechnout mysl, ne mé rozpuklé srdce, které jsi zlámal na střepy. Něco ti řeknu; láska je jen ubohá představa o tom, že vás má někdo doopravdy rád. Zaslepí vás až tak, že nevidíte...