▼Důležité upozornění, informace a omluva▼

485 16 1
                                    

Hi guys...

Velice se omlouvám, že nestíhám psát. Vůbec. Mám to předepsané na papírech, které jsem si já nešikovná shodila do vany... Opravdu se omlouvám, nemám čas, kvůli balení.

A to se dostáváme do toho nejdůležitějšího...

Jedu na 1 měsíc pryč a nebudu moct psát. Opravdu mě to mrzí... 4 týdny nebude díl, já vím, jak na Leddie (Meddie + Luke) čekáte a přísahám, budu tam psát na papíry Moments. NEKONČÍM SE STORY! 

NEKONČÍM!

Tahle story mě neuvěřitelně baví, takže aby jste to nepochopili jinak. Nekončím, mám s ní hodně plánů a takhle to rozhodně neukončím. Máte se na co těšit. Leddie momenty, Mikeův pohled (speciálně pro sira Clifforda, ty víš ;) ), možná pár pohledů Lily a hodně hodně pohledů Meddie s Lukem. Jsem šťastná, že toto můžu psát. Můžu se rozplývat nad jejich vlastnostmi a nad jejich vzhledem. 

Praštěná tetka tam nesmí chybět. 

Dneska se mě můžete ptát na cokoli, protože zítra už odjíždím...budete mi všichni chybět. Děkuju za 1.5K. Moc vás miluju. Děkuju.

Popravdě, teď brečím. Měsíc bez Moments...Asi si říkáte: Co to je za citlivku, vždyť je to jen příběh. 

Já vím, jenže pro mě vzácný. Děkuju, že jste to dočetli až sem a těším se na příští díl s novými čtenáři. Děkuju.

NEKONČÍM S MOMENTS!!!!!!

With all love my darlings...:*

*terka69*


MomentsKde žijí příběhy. Začni objevovat