Meddie
Každý den se snažím tvářit vyrovnaně. Každý den se snažím dostat přes nástrahy v přítomnosti. Žádné zveličené představy o tom, co by se mohlo stát nepomáhají. Vždy, když myslím na toho, koho jsem téměř tři měsíce nepotkala ani neviděla, ho nemohu dostat zpět z hlavy. Utkvěl mi v paměti. On a jeho stupidní ďolíčky ve tvářích, jeho blonďaté až hnědé vlasy a jeho měkké a poddajné rty, které se vždy pohledem do mých očí roztekly v neodolatelném úsměvu. Vždy jsem snila o takovém princi na bílém oři, který si mě odvede a budeme spolu žít.
Z prince se stal hlavní zpěvák skupiny, z bílého oře elektrická kytara a z odvádění se stalo podvádění. Jak směšná realita.
Vím, že jsem se rozhodla správně. Je to pro nás oba nejlepší. Každý si půjdeme svou cestou a postupně na sebe zapomeneme. Snadno to zrovna nejde, ale musím.
Datum malého se blíží. Má už být na světě příští měsíc. Jsem strašně nedočkavá! Těším se, až budu teta. John pobíhá po domu celé dny a zařizuje všechny věci okolo přírůstku. Mia se jen ztěží pohybuje, ale věčně leží na gauči a listuje deníky.
Zítra se koná náš maturitní ples. Neskutečně mě vytáčí Stefanie a její parta. Má příšerně vysoké požadavky. Například chce, abychom všechny holky měly nejméně dvaceti centimetrové podpatky. Všechny jsme to zavrhly, ale přece si nenechá kecat do svého plesu podprůměrnými dívkami. Takže jsem velmi zvědavá, jak se budu hýbat v těch botech. Šaty už mám připravené. Musím říct, že jsou nádherné. Čistě černé šaty bez ramínek sahají až na zem, mají krajku, která je stejná na přehozu přes záda a která zároveň lemuje vršek. Přehoz je také čistě černý i lemovaný krajkou. Boty...o nich se bavit opravdu nebudu. Ty se mi vážně nelíbí. Samozřejmě černé boty s obrovskou mašlí na špičce. Šaty ani boty nemáme všechny společné.
Dopadla jsem tak, že si půjdu sednout ke klavíru a budu po celé představení čtvrťáků hrát. Nemůžu říct, že mi to nevadí. Celou dobu na mě bude svítit fialové světlo, takže na mne bude vidět. Nejradši bych si vzala nějakou plachtu, abych se s ní mohla přikrýt. Lily je překvapivě zapojená do choreografie. O přestávkách má hrát nějaká kapela a vše potřebné je zařízené. Už teď mi běhá mráz po zádech z nervozity.
Sedím na poslední hodině občanské výchovy. Učitel zrovna vysvětluje naše pocity a stresové situace. Hodiny občanské výchovy jsou tak nějak uvolněné, učitel se s námi baví skoro o všem. Vyprávěl nám, jak se každý rok těší, až bude moci letět do Manhattanu se podívat na svá vnoučata. Je mu přes šedesát let, tak se divit nemusím. Poslední minuty do konce vyučování vypršely a já se rychle balím. Vylezám z učebny jako první a ženu rovnou do skříňky. Všechno si pobalím do batohu a doslova utíkám do šatny se přezout. Co nejsvižněji odcházím domů, kde batoh hodím do kouta mého pokoje. Zkontroluji šaty, boty a vše okolo a zhluboka se nadechnu. Jsem nervózní...a docela dost.
_____________________________________________________________________________
Hi guys!^^
STRAŠNĚ SE OMLOUVÁM ZA TAAAAK MOOOC KRÁTKOU ČÁST!!
Učitelky mi docela dávají ve škole čočku a doma je to také...zajímavé. Opravdu, nejlepší je ten moment, když rodiče otevřou žákovskou a hned na první straně matika - 5...
Tento díl stojí za velký h....
Strašně se omlouvám, tlačí mi čas, ale za dva až tři dny se objeví další (O DOST DLOUHÝ) nový díl!!
Samozřejmě bude pohled na maturitní ples Madison a Lily...heh...nějaká slavná osoba se objeví?
Jinak...*moje srdce vynechává úder*
...blíží se konec první série Moments. Je mi z toho nanic, ale snažím se udělat konec nejlepší. Očekávejte tak 3-5 dílů do konce. Fakt se mi chce brečet...
Další - moooc vám děkuju za vaše krásné komenty a votes a přečtení. Jsem strašně moc šťastná. Kontroluji každý den telefon, a tam přibývají přečtení. Dokonce z toho i brečím a lidi okolo si myslí, že jsem psychicky mimo.
Mně to osobně nevadí. Jsem za to ráda.
Sooo...očekávejte další díl! Pikantní záležitost...
Btw: 80. díl... <3
With all love my darlings :*
* terka69 *
ČTEŠ
Moments
FanfictionI. The Way You Felt Your Feelings Probíhají opravy. ,,Měla jsem uposlechnout mysl, ne mé rozpuklé srdce, které jsi zlámal na střepy. Něco ti řeknu; láska je jen ubohá představa o tom, že vás má někdo doopravdy rád. Zaslepí vás až tak, že nevidíte...