Chapter twenty-one

587 37 1
                                    

Michael

Sedíme ve studiu s Amsterdamu. Zítra nás čeká koncert zde v aréně. Nehorázně se těším, až zase budu na pódiu s kluky. Vnímám to jako osvobození od reality, od krutého světa plný nástrah. Okolo mě po levé straně sedí Luke a po pravé Calum. Pořád se o něčem hádají. Pochytil jsem jen, že Cal vzal Lukovi jeho oblíbené spodky s želvami a vyhodil je z okna. Jsem pro ně jako stěna, která je drží zpátky. Ashton sedí naproti a dívá se na ně jako na úplný vypatlance. Udělám na něj otrávenou grimasu. On na mě ukáže legrační obličej. Přidám se k němu a můžeme se všichni rovnou přesunout do ústavu pro tělesně a psychicky postižené. V okamžiku se prudce rozrazí dveře a objeví se před námi náš manažer. Hned všichni ztichneme. Je hodně rozzuřený. Všichni z něj máme respekt, protože když jsme ho jednou naštvali, nechal nás běhat a cvičit do vyčerpání a k tomu mít pořád úsměv na tváři. To zrovna není moje parketa...vlastně nic z toho.

"Luku, pojď sem," řekl a Luke se hned zvedl. Až teď si všímám jeho boule v koutku úst. Co to sakra...Pokrčím obočí. Prozatím to nechám plavat. To bude asi hodně důležitý. Ashton mu ještě před vstupem do kanceláře mimicky popřál 'drž se' a za Lukem se zavřely dveře. 

"To bude asi za ty spodky," neudržel se Calum a začal se smát. Cukl mi koutek. 

"Drž hubu Cale," sykl Ash a přitiskl se ke dveřím. Já s Calem ho následujeme. 

"Co to má jako znamenat?!" zařval manažer, až jsme všichni nadskočili. Jestli bude takhle řvát, asi mě klepne pepka... V tom se otevřeli dveře a my padáme na zem. Není dobrý odposlouchávat. Rychle se zvedneme na nohy a děláme, že jsme tam vůbec nebyli. Securiťák nám pokyne, ať si sedneme. Učiníme tak a před stolem se vysune ultra nová plazmová televize. Kde na to ušetřil...Podívám se na Luka, jak se tváří. Je strašně nervózní. Opravdu tam má ten pupínek...to je opar! Od čeho to sakra dostal... Něco se stalo a zrovna ne moc hezkého... Zapnou se tam nějaký zprávy, kterým vůbec nerozumím. Vyskočí tam fotka nás a hlavně Luka. Ashton kvíkne něco v tom smyslu, že jsme v televizi. Protočím nad ním očima. Jak malý dítě...Objeví se tam fotka asi s tou...uhm...jak se jmenuje...Madison, jak se tam objímají a...líbají se. Všichni začneme nadšeně pískat. Konečně si Luke nějakou našel! Tak od ní má ten opar! Já to věděl! Mně se na můj vkus vůbec nelíbí. Já radši černovlásky s čokoládově hnědýma očima. Madison vypadá jako jeho dvojče; čistě modré oči a blonďaté vlasy. Nedokázal bych se třeba líbat s úplně stejnou osobou jako Luke. Vždyť bych se líbal s Lukem! Jak si můžou být tak sakra podobní?! Pravda, prohlížel jsem si její profil na twitteru. Tak s čím je problém?

"Mohl bych prosím překlad?" zeptám se a oni se na mě otočí s vražedným pohledem. Řekl jsem snad něco špatně? Já nemůžu za to, že nerozumím holandštině nebo co to bylo. 

"Luke se nevyfotil s jednou fanynkou," řekne naštvaně securiťák. 

"A je s tím problém?" zeptá se s pozvedlým obočím Luke. 

"Ne, ale s tím druhým tématem."

"S čím přesně...?" vyzvídá Calum. Navrhuji, aby držel jazyk za zuby. Já se chci dozvědět, jak to dopadne. Chtělo by to popcorn nebo pizzu... 

"Kdo je ta holka?"

"Proč to chceš vědět?" zavrčí Luke. To neměl dělat.

"Já se tě sakra neprosím o názor. Řekni mi, kdo to do háje je?!" zařve manažer. Pěkně sis to zavařil, chlape. 

"Madison Gale," vyhrkne Ash a hned si zacpe pusu. Luke se na něj zatváří nasupeně. Já jen sedím jako zařezaný, nemám v plánu se nijak zapojovat do konverzace a pomalu si užírám ruku. 

"Díky Ashi, ale já se ptal Luka," otočí hlavu na zmíněného. Ten má svůj výraz nasupence. Fakt mu nezávidím, zachoval bych se možná trochu podobně, kdyby šlo o moji holku...jenže já vůbec nevím, jestli spolu chodí. Musím se ho potom zeptat, až zdrhne.

"Už si slyšel."

"Já vím, sakra. Zakazuji ti se s ní stýkat," řekne chladně a já zalapu po dechu. Jako vážně? Luke se ale nenechá odradit, je strašně tvrdohlavý. 

"To mi nemůžeš zakázat! Já se můžu bavit s kýmkoliv," zvýšil hlas Luke a prudce vstal ze židle, až spadla s prásknutím na zem. Nepozorovaně vytáhnu mobil, abych mohl natáčet dokument s názvem: Lucasova první holka. Ještě mi za to někdo poděkuje. Všimnu si Ashův nechápavý výraz. Nemusí se bát, mám to v cajku. Zapnu nahrávání a natočím mobil na ty dva.

"Ale můžu! Jsem tvůj manažer a ty mě budeš poslouchat!"

"Ne, nebudu! S Meddie zůstanu, i kdybych měl proto obětovat všechno!" už zakřičel Luke. Asi pomalu ohluchnu. 

"Víš proč? Víš sakra proč s ní chci být?! Je chytrá, roztomilá a takových je tu málo! Všude okolo pobíhají jen navoněné a zmalované coury, které si chtějí jen užít! Miluju jí a budu, i když se něco pokazí nebo se něco stane!" couvne a já musím mobil trochu více natočit, aby tam byli pořád oni dva. Asi se dám na dráhu kameramana...

"A co s tím mám jako dělat, že jí máš rád?! Mě to nezajímá, prostě se s ní přestaneš stýkat nebo končíš," říká potišeji a podívá se mu zpříma do očí. Nám všem kromě Luka spadne brada. To snad nemyslí vážně...Luke má úplně tmavé oči a čelist pevně zaťatou. Párkrát se nadechoval, aby se uklidnil. Má takovou zvláštní schopnost, že se někdy až moc rychle uklidní nebo prostě vyjede. 

"Od první chvíle, co jsem jí uviděl rozrušenou u kašny se opírat jsem věděl, že je ta pravá. Meddie je stydlivá a rozkošná. Je skoro stejná jako já. Konečně jsem si někoho našel a ty mi ji budeš vymlouvat?! Ne, já tady v téhle místnosti být fakt nemusím," naposledy skřípavě zařval Luke a s velkým prásknutím dveří odchází pryč. Páni...takhle rozčílenýho jsem ho ještě neviděl. Asi se ho to dotklo. Mobil nechávám zapnutý pro pokračování. Calum s Ashem si vyměňují nevěřícné pohledy a manažer se začne smát. Cože? Proč se směje? 

"Můžu se zeptat? Proč si ho takhle vytočil a teď se směješ?" hned mi vylítne z pusy, co mě napadne.

"Víš, řvaním a dohadováním se dá získat cokoliv," řekne a utře si pot z čela. Pořád nechápu. 

"Chtěl jsem vědět, kdo je to děvče zač rovnou od něj," dokončí a sedne si. To je to nejhorší, co jsem kdy slyšel. Kdo to vymyslel...

"Takže si doufám nemyslel vážně, že když se s ní bude stýkat, odejde z 5SOS?" zeptá se s hrůzou Ash. Kývne na souhlas. V tom mě něco napadne.

"Že ty jedeš po Lily?" 

____________________________________________________________________________________

Hi guys!^^

První díl s pohledem Mika ^^ Už ses dočkala sir Clifford!! :D :D 

Mno...to jsou díla :D Mike se dá na dráhu kameramana, všichni pojedou do ústavu...

Názor na Luka? Myslí to vážně?

...moc mu nevěřím, i když to píšu :D :D

Spodky 4ever! :D

Poslední díl před Vánoci! Já se tak těším! Ještě jednou vám přeju Veselé a šťastné Vánoce. Užívejte poslední dny do Nového roku 2016. A samozřejmě se nezapomeňte těšit na nové díly Moments. Hodně pikantní...

Moc, moc, moc, moc děkuju za 1.8K přečtení! Bože můj, za chvíli bude 2K! Moc vám děkuju i za votes! Thank you!

With all love my darlings :*

*terka69*


MomentsKde žijí příběhy. Začni objevovat