Chapter thirty-eight

508 42 0
                                    

Meddie

"Před skoro dvěmi nebo třemi měsíci jsem potkal úžasnou dívku, která má tak sladký a nevinný úsměv a tak nádherné oči, jaké může mít jen anděl," zvedne jeden koutek úst a mě to zahřeje u srdce. Rty se mi roztáhniu do jemného úsměvu.

"Tři dny poté se stala nehoda, při které jsem o ni skoro přišel..."

"V nemocnici jsem strávil celé dny sezením na sakra nepohodlných sedačkách, abych ji mohl každý den vidět. Její blonďaté vlasy, její plné růžové rty..." pomalu se rozplýval na pódiu.

"Dohodli jsme si schůzku, na kterou jsem nepřišel, já kretén jsem si neuvědomil, že mám zvukovou zkoušku. Byl jsem u ní doma a musím říct, má to tam dost hezky zařízený," zasměje se a publikum s ním drží basu. Mně to moc k smíchu nepřipadá. Popíše tady celý můj pokoj a pak mě jednou někdo pojede okrást.

"Pak mě její bratr pozval k nim na jídlo," usmál se a já strnu.

"V ten den nás zachytili paparazzi. Druhý den jsme měli schůzku s manažerem, který mi řekl, že se s ní nesmím stýkat. Musel jsem to napsat, jinak hrozily nepěkné věci."

"Pořád se mé city k ní nezměnily," řekne a ti tři si lehají na břicho na podlahu a zasněně poslouchají.

"Nekomunikovali jsme spolu. Uvědomuji si, že se její city ke mně změnily a včera jsem si toho všiml."

"Zkrásněla mi a vybudovala si před sebou velmi pevnou hradbu, přes kterou se nedostane kde kdo. Můj pohled na celou věc se změnil. Cítil jsem tu bolest v jejích očích, kterou se snažila zamaskovat. Bohužel, přede mnou ji neschová," usměje se a podívá se rovnou na mě. Čas na útěk. Nenápadně se pomalu blížím ke dveřím, před kterými stojí dva členi ochranky - jsem v háji.

"Při prvním setkání jsem v jejích očích uviděl to, proč jsem se hned zamiloval. Stydlivost a roztomilost - dvě nejhezčí věci na dívce, která si myslí, že je strašně moc nenápadná a nikdo si nevšimne toho, že se mi snaží utéct," ušklíbne se a jeden z mnoha reflektorů namíří na mě. Na malou chvilku mě to oslepí, ale mé tělo se klepe pod náporem stresu a já nevím, co mám dělat.

"Seznamte se s mou kráskou Madison Gale!" vykřikne do mikrofonu a z publika se ozve obrovský potlesk. Sem tam slyším nějaké urážky, ale ty nechávám plavat. Ihned ke mně Luke přiběhne s neodolatelným úsměvem a podá mi ruku, abych mohla po schodech vylézt na pódium. Když se jeho ruka dotkne té mé, na zádech mi přeběhne mráz a do celého těla mi vystřelí elektrický šok. S jeho pomocí vylezu nahoru a pouze se dívám do jeho očí. Vnímám jen, jak mi chytil ruce do svých a tím si mě více přitáhl. Zrychleně dýchám a cítím v sobě velké množství adrenalinu. V blankytně modrých očí létá spousta zamilovaných jiskřiček. Srdce pár úderů vynechá. Nezmůžu se ani na jediný pohyb. Nepouští mé ruce, jakoby očekával ode mne brzký útěk, který jsem plánovala. Na krátkou chvíli mezi námi proběhne paralyzace. Má hlava trčí v oblacích, kde se nachází i Luke. Vypadá strašně roztomile s věnečkem na hlavě a s rozpačitým úsměvem. Tyčí se nade mnou v červenočerné košili a samozřejmě černých upnutých džínách. Luke si přede mě kleká na pravé koleno a já zatajím dech. Šokovaně si zakryji ústa slzy mi stékají po tváři. Můj bože na nebesích...

"Nádherná Madison Gale, jsi mé světlo, má vzácnost. Nedokážu přijmout, že jsem se takhle zachoval. Nejúžasnější dívka, kterou jsem potkal. Ukořistila jsi mé srdce, které mi z tebe buší každý den. Miluju tě a nechci tě ztratit ani opustit. Tak...Meddie, staneš se mou dívkou?" zeptá se a zpoza zad vyndá kytici plnou růžových růží. Dech se mi zastaví a zmateně kmitám mezi jeho očima a kyticí. Na nic nečekám a zběsile kývnu hlavou na souhlas. Rozhodla jsem se - risknu život s ním. S tím, kdo mi neustále lámal srdce, ale zase napravil. S tím, kdo mi zachránil život. S tím, koho miluji nejvíc na světě. Hluboce se mu zadívám do očí. Má je světlejší než obvykle. Palcem mi setře neposedné slzy na tváři. Popadnu ho za zátylek a vyžádám si od něj dlouhý, vášnivý a procítěný polibek. Gesto ho zaskočilo. Obmotá mi ruce okolo pasu. Růže zahodí někam dozadu. Když se odtáhneme pro nedostatek kyslíku, vnímám jeho ruce, které se přesunuly trochu níž. S káravým pohledem je posunu na můj pas zpět. S rošťáckým úsměvem mi dá pusu na tvář.

"Konečně tě budu mít u sebe," šťastně vydechne a já jen přikývnu. Má nálada se prudce zvedla nahoru. Plíce pomalu nabírají kyslík a srdce se vrací do normální frekvence. Cítím se opět jako v ráji. Já a on. On a já. Nikdo jiný. Možná se tam vecpou ti tři a Lily. Stojím před milovaným člověkem, oficiálně už před mým přítelem. Mám z toho neuvěřitelnou radost. Chodím s nejbáječnějším člověkem na světě.

"Miluju tě," šeptne a na hlavu mi nasadí věneček s květinami. Začervenám se a odvrátím pohled. Otočím se dolů na Lily. S obrovským úsměvem drží v ruce kameru a celé to natáčí. Zářivě se usměji. Dokumentuje, aby mi to mohla pořád pouštět. Takhle se to stalo jednou - zkoušela tutéž kameru, kterou dostala od mámy a natáčela cestu do kostela. Samozřejmě natáčela pravou chvíli, kdy jsem sebou švihla na zem. Celé roky mi to připomínala. Zůstávám stát nehybně na místě otočená k publiku. Tolik fanynek...až teď si uvědomuji, jaký to bude mít následek. Obávám se toho, že Stefanie po mně zase vyjede. Vždyť máš volno a seš na jiném kontinentu, kriste!

"Bylo to skvělý Los Angeles! Děkujeme!" zakřičí do mikrofonu člověk vedle mě. Strnu na místě a v tom se vše setmí. Tma, jen v dáli jsou vidět mobily holek, které svítí, aby na sebe viděly.

_______________________________________________________________________________

Hi guys!^^

Ooooo můj bože...Lukey a Meddie jsou oficiálně spolu!! Nemůžu uvěřit, že jsou spolu až ve 38. díle -_- :D

Kulíšci jsou spolu konečně. Jaký máte na Leddie názor?

Děkuju vám za všechny votes a přečtení. Jsem hrozně dojatá, že má fanfiction je tak úspěšná (asi jen pro mě)...

Vděčná jsem především čtenářkám, kteří hlasují pro každou část @loveLukeyHemmings , @SabinaMaTT a @veronika234

Nově @ambryxx  a @AnettaStachov

Všem zmíněným děkuju a vy všichni ostatní byste se mohli polepšit!!

Komenty taky!!

Příští část možná dnes podle počtu votes a komentů s NÁZOREM!!

With all love my darlings :*

* terka69 *

MomentsKde žijí příběhy. Začni objevovat