Luke
Jdeme z nějakého pajzlu, kde prodávali jen pivo a další hovadiny. Slyším pořád za sebou řeč o Meddie bráchovi. Mně připadal docela v pohodě. Trochu mám strach z té soboty. Nevím, co od toho očekávat. Přátelství mezi mnou a jejím bratrem? Nebo něco víc s Meddie? Kdo ví...
V té restauraci mi Meddie připadala strašně rozkošná. Nevím, jestli jí to dělají její růžové rty jako maliny ve stálém úsměvu nebo její modré oči. Tu noc, co se měla udát důležitá událost jsem se choval upřímně jako debil. Totální debil. Chtěl jsem ji políbit na rty, jenže mezi nás dala její drobnou ruku. Nejradši bych se tam s radostí profackoval. Sledoval jsem jí, jak spala. Zachumlaná do deky s malým úsměvem na tváři. Pousměji se nad tím. Nedalo mi to a musel jsem si lehnout k ní. To křeslo bylo opravdu pohodlný, ale chtěl jsem ležet vedle Meddie. Přece, kdy se mi tato možnost může naskytnout znovu?
Miluju ji.
Ano, právě jsem to řekl.
Miluju ji.
Je krásná, roztomilou ji dělá stydlivost. Vůbec mi nevadí, že nemůže mluvit. Nikomu jsem to ještě neřekl; ani klukům ani mamce (a to jí říkám všechno). Do nedávna jsem si pořád nakecával, že je to jen můj úlet, nic pro mě neznamenala, neznamená ani znamenat nebude. Jenže každým dnem mi v hlavě kolovaly myšlenky okolo ní. O jejích delších blonďatých vlasech ve vlnách, o jejích očích, které jsou tmavší než mé. Chci se probouzet vedle ní. Vidět ji po ránu neupravenou. Krásnou. Ale vrtá mi jedno hlavou. V den, když jsem byl u ní v nemocnici, se probudila a hned, jakoby měla nějaký záchvat. Vím, moje zkušenosti s uklidňováním se nacházejí na bodu mrazu. Nemohla pořádně dýchat jako nějaký panický šok. Když jsem jí pohlédl do očí, po chvíli se uklidnila. To opravdu nechápu. Budu se na to muset zeptat v tu sobotu.
Procházíme okolo malého obchodu s rukama v kapsách. Je tady docela chladno, v Sydney je tepleji. Nediv se, seš u vody a blízko Anglie... Odněkud se ozve dívčí křik, až se všichni lekneme. Fanynky. Seběhne se okolo nás možná šest holek. Samozřejmě si přišly o fotku nebo o podpis. Rádi jim vyhovíme, ale najednou se zastavím. Přede mnou se objeví holka celá v růžovým a já hned poznávám její tvář. Stefanie.
"Vyfotíš se se mnou?" řekne jejím pisklavým hlasem a nadějně se usměje. Hnusí se mi její hlas už od začátku.
"Ne, nevyfotím," odvětím a s kamenným výrazem se jí podívám do očí. Zezadu do mě kopne Calum. Nevnímám ho a soustředím se na ní. V žádným případě se s ní nebudu fotit, když málem zaškrtila Meddie. Nechápavě nakrčí obočí a docela nasupeně si odfrkne.
"A můžu vědět proč?" řekne snobsky a zkříží ruce na hrudníku. To se ještě ptá...?
"Vůbec o ní nevíš?" dám velký důraz na slovo ní. Naštvaně zavrčím a přešlápnu na druhou nohu. Hned si vzpomene a ukáže ironicky ublížený pohled s dramatickou rukou před pusou.
"Tamta nula? Ale no tak, přece se s ní nebudeš zaobírat. Máš na lepší."
"Jako třeba...?" zeptám se s pozvednutým obočím. Zářivě se usměje a podívá se mi do očí.
"Oh...promiň, na rozmazlený snobky nejsem," odpovím s pobaveným úškrnem. Vztekle si přehodí přes rameno vlasy a přidá odfrknutí.
"Ale budeš," výhružně zašeptá a odpochoduje pryč se svou partičkou. Já myslím, že máš velké sebevědomí holka. Otočím se za sebe. Nikdo se nemá na slovo.
"Co?" zeptám se a zvednu obočí. Ash ke mně přijde jako první. Očekávám od něj zprda jako prase. Sledují mě jeho oříškově zelené oči. Nepolevuji v mém kamenném výrazu.
"Kdo to sakra byl?" zeptá se mě a otočí se na odcházející partičku. Už se nadechuji, ale v tom mě někdo předběhne.
"To je ta holka, kterou jsme ti ukazovali?" vyhrkne Calum a já přikyvuji. Nejen, že mi kopne velkou ránu do lýtka, ale ještě mi bude skákat do řeči! Calum vykulí oči a kroutí hlavou. Realita je krutá, chlape.
"Pěkně ostrá," prohodí Mike a otočí se na patě. Pokračuji za ním, abych se vyhnul další otázce určitě na Meddie. Strašně se těším, až jim to budu vyprávět....samozřejmě ironie. Slyším vzadu tiché šeptání. Calum s Ashem se tam o něčem dohadují. Nečekaně se na ně otočím. Ani ne krok přede mnou se zastavují. S překvapenými obličeji se na mě dívají. Kývnu hlavou, aby to vyklopili. Ash se nadechuje ke slovu, ale Calum ho předběhne. Zase.
"Kdo je ona," řekl rychle a já se podivil. Kdo ona? Nechápu. Nakrčím obočí a tikám mezi nimi pohledem. Calum se na mě dívá jako na úplnýho vypatlance a Ash se uchechtne. Příjde mu to nějak vtipný? Mě ne. Zadívám se na ztraceného Mika. Plápolá tam s mobilem v ruce. Fakt je divnej. Palici si chce nabarvit na červeno. Osobně, nechci si nabarvit vlasy. Nikdy. Ani, kdyby to byl můj poslední čin na tomto světě.
"Ta Madison, jak jsme byli kvůli tobě v tý škole," oznámil Ashton nedočkavě. V tom mi blikla žárovka. O ní se celou dobu bavili. Blik blesku, jsi rychlej jako šnek člověče.... Povzdychnu si a zastrčím si ruce do kapes džínů. Z levé strany se ozve odkašlání. Ashovo odkašlání. Já...teď jim to nechci říkat, ale zase mě budou bombardovat celou cestu do hotelu otázkami na ní. Stejně se jim nevyhnu, i když jim to vyklopím. Takže na tři. Raz....dva....tři.
"Je moje kamarádka..." poslední slovo zamumlám a zklopím pohled. Tohle je fakt trapný. Z obou stran se ozve uchechtnutí.
"My jsme tě neslyšeli. Lucasi, nahlas," provokativně sem vlítl Mike. To mě musíte dusit? Znovu si povzdechnu a zvednu hlavu. Ty jejich nedočkavé obličeje mě budou pronásledovat v nočních můrách.
"Kamarádka..." řeknu trochu hlasitěji a udržuji si kamennou tvář. Ashovo a Mikovo tvář se mění v překvapivý a zároveň podrážděný. Ani se nedivím. A Calumovo...k němu se radši vyjadřovat nebudu. Z poloviny se mi ulevilo, ale ta druhá polovina je nervózní. Kousnu se do rtu. Otočím se, abychom mohli jít k autu. Jak to tak vypadá, dneska už žádné srandičky nebudou. A zkazil jsem to zase já. Doufal jsem v nějakou jinou reakci, ale dostali se mi jen překvapivé a podrážděné obličeje. Opravdu ti děkuju Ty nahoře...
_______________________________________________________________________
Hi guys! ^^
Nový díl z Lukovo pohledu?! :D :D
Natřel jí to, mijášek :D Stefanie nebude urážet Meddie!
...
Konečně Luke přiznal lásku k Meddie! Bože, na tohle jsem tak dlouhou dobu čekala! :D
Lidi, jaký máte na tenhle díl názor? Osobně se mi líbí (a to se moc nestává) :D Doufám, že se také tak roztékáte jako já při jeho slovech:
Nedalo mi to a musel jsem si lehnout k ní. To křeslo bylo opravdu pohodlný, ale chtěl jsem ležet vedle Meddie. Přece, kdy se mi tato možnost může naskytnout znovu?
Miluju ji.
Ano, právě jsem to řekl.
Miluju ji.
Je krásná, roztomilou ji dělá stydlivost...
Já prostě nevím, jak jsem to mohla vymyslet! :D Miluju ho, miluju jí, miluju všechno v Moments!!
Heh...
Dneska má vyjít v devět večer videoklip k 'Hey Everybody'...
Přijde mi to trošku úchylný :D Oni, v teplákových soupravách....no, nebudu to dál komentovat :D
Děkuju za 1.2K!
With all love my darlings :*
*terka69*
ČTEŠ
Moments
FanfictionI. The Way You Felt Your Feelings Probíhají opravy. ,,Měla jsem uposlechnout mysl, ne mé rozpuklé srdce, které jsi zlámal na střepy. Něco ti řeknu; láska je jen ubohá představa o tom, že vás má někdo doopravdy rád. Zaslepí vás až tak, že nevidíte...