Chapter thirty-three

549 32 0
                                    


Meddie

Vrtá mi hlavou včerejšek nebo vlastně dnešek. Plánují nějakou akci. Nic netuším. Vím, že Bobby není jako Elis - pomstychtivá a praštěná. Vždycky - teda šest let, co ho znám - byl hodný a někdy horká hlava. Nesedí mi to. S povzdechnutím se odvalím do koupelny se umýt. Stáhnu vlasy do vysokého culíku a obléknu si rovnou mé dvojdílné plavky, které se všeho nejvíc nenávidím. Musím si je obléct, abych se trochu opálila. Potom budu nosit jen jednodílné. Přes bílé plavky natáhnu letní pruhované šaty. Do tašky složím můj ručník a krém na opalovaní, kterým se ještě namažu. Sbalím ještě oblíbenou knížku, sluchátka s mobilem a jdu dolů do kuchyně na snídani. Dneska nemám ani na nic chuť. Dělej, že nic nevíš... V kuchyni sedí Mia a cpe se ovesnými vločkami. Otráveně vyndám mléko z ledničky naleji ho do sklenice. Čerstvé jahody položím spolu s mlékem před sebe na stůl. Chvíli jen civím mimo a potom se dávám do jídla. Do kuchyně postupně přicházejí všichni i s malou Rosie. Dneska mi ten den přijde divný a to je teprve ráno. Snad se to rozplyne na pláži. Každý si bere něco jiného k jídlu. Lily s Johnem a Elis si berou ovocný jogurt. Margareth a Bobby si něco namažou. Všichni se pustí do konverzace. Cítím se divně, když si s nikým nepovídám. Sedím tady mezi skoro osmi lidmi  a já jsem zticha. Je to opravdu divný. Cítím se opuštěná. Chci si s nimi povídat o stupidních věcech, o blbostech.

"Všichni přísedící. Za deset minut vyrážíme auty na pláž. Nikomu se doufám nechce deset kilometrů na pláž," řekne Elis a čeká, jestli se někdo nepřihlásí. Nikdo. Úlevně si oddechne.

"Fajn, za deset minut nástup venku."

"Elis, není mi od rána dobře...mohla bych tady zůstat?" zeptá se Margareth. Lily začne horlivě kývat na souhlas. Elis si založí ruce na hrudníku a těžce vydechne.

"Margareth, jistě. Zůstaň tady a hlídej dům. Můžeš si někam skočit do obchodu nebo tak. Hlavně nezapomeň mobil a cestu sem," pobaveně se usměje.

"Bando, zvedáme zadky ze židlí! Pojď sem zlato moje," na povel se všichni zvedneme. Elis vezme malou Rosie do náruče a jde se převléct. Pomůžu Bobbymu uklidit kuchyň po snídani a jdu si pro svou tašku s věcmi. Zastaví mě ruka na rameni. Viditelně strnu a otočím se.

"Jseš v pohodě ségra?" zeptá se starostlivě John a podívá se mi hluboko do očí. Nahodím nejpřesvědčivější úsměv, jaký umím. Už se obávám, že na to neskočí.

"Nelžeš mi?" pro jistotu se zeptá. Kývnu souhlasně hlavou. Jsem v pohodě... Vykouzlí malý úsměv jamkou ve tváři.

"Pro tentokrát ti věřím. Jestli se něco bude dít, přijď za mnou, ano?" zašeptá mi do ucha, když mě tiskne k sobě. Zabořím se mu do ramene a neslyšitelně vzlyknu. Nemůžu říct, že mi nechybí objetí. Někdy se cítím strašně opuštěná. Plná smutku a zármutku. Musíme to zvládnout. Odtáhnu se od něj s velkým a za to falešným úsměvem. Trhá mi to srdce dělat falešné úsměvy zrovna na mého bratříčka, který občas prudí. Vezmu si z pokoje tašku se slunečními brýlemi, které nasadím na nos. Sejdu schody a vyjdu ven. Dneska strašně pálí slunce. Bobby otevírá kufr Volva a skládá věci do něj. Odnesu mu tam tašky, které stojí před vchodovými dveřmi. Bobby provádí něco v kufru. Poohlédnu se dovnitř. Staví další zadní sedačky. Jsem zvědavá, kdo na těch posledních bude sedět. Je mi jedno, kde já budu sedět. Ale představa o třech volných sedačkách je lákává. Myslím, že bude boj o sedačky...


_______________________________________________________________________________

Hi guys!^^

Dneska trochu kratší část.

Meddie není v náladě...chudáček můj. Co myslíte, že se stane?

Takže...

Musím vám oznámit, že jedu na lyžák, který trvá od pondělí do pátku a já nemám ducha, jestli tam je wifi.

Dále vám děkuju za 2,44K a přes 100 Votes! Jsem mega šťastná.^^

Jak jste dopadli s vysvědčením?

Heh...

Já mám jednu dvojku a jinak samý jedničky :D

V tomto týdnu se posnažím napsat části a aktualizovat. Jsem úplně na větvi z Leddie!!!!

With all love my darlings :*

* terka69 *

MomentsKde žijí příběhy. Začni objevovat