''Güneş kızım kalk artık saat 6.30''
Hayır lütfen ya kalkmayayım beni yapıştırın bu yatağa lütfen !
''anne biraz daha lütfen yaa. ''
Belki bir ihtimal hasta zavallı okula gidemeyecek kadar kötü bir haldeymiş gibi numara yapsam yer mi ki ?
''İlk günden geç kalmak istemezsin herhalde güneş! Ayrıca o hastalanma numaranı bir kez yerim ben !''
Hiç istemez miyim ? İsterim isterim . Hemde çok isterim. Al işte yemedi.
''off anne tamam kalktım!''
Annemin uyandırması üzerine zor da olsa kalktım 11. Sınıfım ve ilk gün yeni okul , lanet bir lise...
Yatağımdan kalkıp direk duşa girdim ve odama gidip kıyafet seçmem gerekti malum forma yok her gün farklı bir kıyafet derdi var. Her neyse dolaptan siyah dar pantolon üstüne ise salaş beyaz bir tişört ve ince yazlık bir siyah deri ceket aldım ve hepsini yatağıma koydum. Üstümü giyindim. Hafif makyaj yapıp hemen aşağı indim. Annem kahvaltıyı çoktan hazırlamıştı. Her zaman ki gibi sadece kahvemi içip çıktım annem bu duruma baya kızar ama ne yapayım alışkanlık haline geldi işte...
Kapıya yöneldim ve ayakkabımı giyip çantamı alıp çıktım. Tam kapıyı kapatırken motorun anahtarını almadığım aklıma geldi dönüp içeriden anahtarı alıp Çıktım.. Motorum hiç kimseye değişmem o benim biriciğim , babamın hediyesi ve bu yüzden çok iyi bakıyorum motoruma :)
Her neyse motora tam binerken annem ''Motorla gitme yürüyerek git yarın motorla gidersin kızım.'' dedi ve malesef annemi geri çeviremezdim yola koyuldum 15 - 20 dk yürümenin ardından yolun karsısında kocaman yazılı GİRİŞİM KOLEJİ yazısını gördüm tam karsıya geçerken aşırı hızlı gelen bir spor arabanın fren sesi ile kendimi yerde buldum..
2 GÜN ÖNCE
Adım Güneş soyadım Dönmez. 17yaşındayım.. Sarısın , mavi gözlüyüm, boyum 1.72 kilomda 60 civarında.. Antalyada yasıyorum, kardeşimin adı Güven, babamın adı Levent polistir , annemin adı ise Özgün doktordur.. Babamın Tayininin çıkması üzerine Antalya'dan İstanbul'la taşınmak zorundayız..
Bu yıl şubat ayının 6'sında doğum günümdü motor ehliyeti için sınavlara girip ehliyetimi aldım. Sadece motor da 17 yaşındayken alınıyor fakat ben araba sürmeyi bildiğimden biraz cadılık yapıp arada araba ile de dolaştığım oluyor..
***
''Anne gitmek zorunda mıyız? Akrabalarımız arkadaşlarım tüm dostlarım burada lütfen gitmeyelim''dememle birlikte annem '' kızım olmaz biliyorsun tayin cıkınca gitmek zorundayız.. Farkındayım üzülüyorsun ama şöyle düşün orada da yeni arkadaşların olacak.. Ha bunu söylüyorsam burada ki arkadaşlarını unut demiyorum yazın gelirsin görüşürsünüz üzülme ve simdi odana çık kıyafetlerini topla '' dedi.. Bende malesef çıktım tüm eşyalarımı topladım.. Üstümü de değiştirip telefonumu ve motorumun anahtarını alıp anemin yanına salona gittim... ''Anne ben odamı komple topladım her şeyimi koliledim.. simdi de bizimkilerle vedalaşmaya gidiyorum iki saate gelirim ''dedim annem ''tamam ama çok geç kalma neredeyse her yeri topladık bir kaç saate gidiyoruz kızım ''dedi...
Bende hemen telefondan buseyi aradım buse en yakın arkadaşımdır.. aslında kardesim gibi gibisi az bile kardesim.. Buse telefonu açtı..
'' alo canımm ? ''
Nasıl olacaksa kardeşim dediğim kişilerden ayrılmak ?
''buse nerdesin? ''
Allah'ım ne olur şimdi bir şey olsun gitmeyelim ne olur !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...