**Üzülme, seni unuttuğumu mu sandın, her köpek havladığında aklımdasın!!**
Dünkü yaralanmamdan sonra hocalar benim için kampı yarıda bırakıp geri dönmemiz gerektiğini söyleyince bende kabul ettim... Dönüş yolundayken ateş beni motorumla bıraktı.... Ellerimi beline sarıp basımı sırtına yasladım. Hızla yolda ilerliyorduk. Birden hızımız düşmeye başladı.. Basımı kaldırıp baktığımda okula geldiğimizi anladım. Ateş motoru park ettikten sonra benden önce motordan inip elimi tuttu temkinli hareketlerle motordan indim. Tam yurda gitmek için adam attım ve acıyla olduğum yere sabitlendim. Ateş anlamış olacak ki. "gel buraya fıstık" deyip kucağına aldı. Yurda girerken herkes bize bakıyordu. Of birde bunların dedikodusu ile uğraş! Neyse beni odama çıkartıp yatağa yatırdı.
"iyi olmana sevindim güneş" deyip en içten gülümsemesini yaptı.. "teşekkür ederim ateş senin sayende iyiyim biliyorsun. Nasıl teşekkür etsem azdır cidden." uzun bir nefes alıp sıkıntı ile verdiğinde " bu kadar teşekkür yetmez mi sence güneş ? sıkıldım bak." deyip kahkaha attı.. "peki peki nasıl istersen öyle olsun bakalım.." yatağın ucuna oturup gözlerimin içine öyle bir baktı ki sanki güveni gördüm bakışlarında , kardeşimin bakışlarını gördüm.. Bana küçük kardeşi için endişelenen bir abi gibi bakarken elimde tuttuğum telefonumu alıp bir şeyler yaptı" numaramı kaydettim simdi kendimi arıyorum" deyip numarasını tuşlayıp aradı kendi telefonu çalmaya başladığında rahatlamış bir şekilde gülümsedi.. Başını telefondan kaldırıp bana baktı ve " beni istediğin zaman arayabilirsin.. Canın sıkılır dışarı çıkmak istersin , moralin bozukken konuşmak istersin her zaman telefonum açık araman yeter... Ben simdi gidiyorum sende dinlen" deyip ayağa kalktı.. "teşekkür ederim ararım merak etme" deyip kocaman bir gülümseme yolladım..
Ateş gittiğinde yatağa yatıp kendimi uykuya bıraktım.
***
Hay içine sıçtığımın güneşi lan gelip de gözüme gözüme vurmakta nedir!? Perdeden sızıp git masaya vur sandalyeye vur ama benim gözüme vurup da uykumu kaçırma!! Off gözlerimi açıp bir kaç dakika tavanla sexy sexy bakıştık.! Bir yerden sonra tavan bana tekmeyi basınca ben de sıcacık yorganımla seviştim.!
Ahh! Tamam. Kimi kandırıyorum ki!? Yataktan çıkmamak için bahaneleri sıraladım. Lanet okul! Kim icat etti lan bunu!
Yataktan güç bela kalkıp kısa bir duş aldım.. Saçlarımı kurutup kıvırcık yaptım sonrasında saçımı yavaş yavaş tarayıp su dalgası haline getirdim.. İnce eyeliner ve rimelle makyajda tamamdır. Siyah deri pantolon ve siyah büstiyer giydim ayakkabı olarak da siyah postallarımı da giyince ta ta ta ta tam hazırım.. Telefonumu ve siyah deri çift askılı çantamı takıp odamdan çıktım..
Yurttan çıkıp direk okula geçtim.. koridorda yavaş adımlarla yürürken sınıfa ulaştım.. Daha zil çalmamıştı . sırama oturup esranın gelmesini beklemeye başladım.
esra sınıftan içeri girdiğinde gözleri kıpkırmızı ve şişti.. bir anda ayağa kalkıp "Ne bu hal ne oldu sana !?" dedim. " kızım incir reçeli bir ve ikiyi izledim tabletten anam ağla ağla bir hal oldum." Ah! salak ben! sanki esrayı tanımıyorsun güneş! bu kız ya gerçekten bir şey olmuştur o yüzden ağlar ya da harbi duygusal filmler izlemiştir ve gözleri bu hale gelmiştir. Her neyse korkulacak bir şey olmadığını anlayınca sıraya tekrar oturduk zaten o sırada zil çalmıştı ..
İlk ders edebiyatmış. Ders başladığında sıradan ilerlerken yaklaşık 20 dakika sonra kapı tıklandı. hocanın "gel." demesini duyduktan sonra gözlerimi kapıya diktim. Kapı açıldı ve mert girdi?
"hocam ben MERT SOYSAL girişim kolejinden geliyorum. artık bu okulda ve bu sınıftayım. deyip bana baktı ve gülümsedi . ha?! ya ben anlamıyorum ? ulan aldattın ayrıldık girişim kolejine geldin gerçekleri söyledin tamam içkiliydin kız zorla üstüne çıkmaya kalktı eh hadi buna da tamam . ne hala peşimden geliyorsun ?! düşüncelerimi bölen hocanın sesi oldu. "Peki mertcim hoş geldin aramıza.. hadi bakalım boş bir yere geç" dedi ve mert yan sıradan benim hizama oturdu.
"merhaba güneş" dedi bir umutla .. bense sadece "merhaba! demekle yetindim.." özledim seni güzelim" deyince bir şey söylemedim çünkü tekrar kapı açıldı bu sefer hiç tıklanmadı. müdür falandır diye düşündüm. kim hangi öğrenci kapıyı tıklamadan içeri girebilir ki ?
gördüğüm kişi ile kaskatı kesildim. olamaz bu ya.. ÇAĞRI! ne işin var senin burada piç demek isterdim . hocaya dönüp " hocam hatırlarsınız değişimle sonradan gelmiştim. değişim süremiz bitince bende girişim kolejine geri döndüm . Fakat bazı şeyler eksikti." derken bana baktı ve göz kırptı ve sözüne gerilerek devam etti. " bende eksik olan şeylerin oralarda bir yerde olabileceğini düşünerek kaydımı buraya aldırdım "dedi.
hocamızsa" evet arkadaşlar belli ki bu gün iki yeni arkadaşımız var çok mutlu oluruz seni de aramızda görmekten canım.. hadi geç bakalım boş bir yere " dedi tam boş bir yer ararken gözleri merti buldu. üstüne üstüne yürümeye başladı. tam yakasından tutmuş" sen hala güneşin çevresinde misin piç"deyip yumruk atmaya hazırlanırken bende ki de hangi cesaretse bir çırpıda kalkıp mert ve çağrının arasına girdim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...