ARASIN GÖZÜNDEN
Güneşe dönüp " seni seviyorum ve kimseye yar etmeye niyetim yok güneş." dediğimde önce şaşırdı. Sonra " aras ben oyuncak değilim önce seviyorum demeler ! sonra sevmiyorum! git istemiyorum! Ben buyum git uzak dur benden demeler ! Simdi yine seni seviyorum demeler ! Ben buna kanar mıyım sence! Git başkaları ile oyna benim kalbim oyuncak değil!" dedi.
Şok olmuştum... Gerçekten bana inanmamıştı. Kırıldığını gözlerinden okuyabiliyordum...
Kolay kolay pes etmem nice dağlar görmüşüm, Bir tek sensizlik yıkar işte o gün kar etmem, Daha yeni anladım senden önce körmüşüm, Seni sevdim bir kere başkasına yar etmem.
Gönlümdeki sarayın açtım her kapısını, Senin üstüne yaptım kalbimin tapusunu, Güzelliğin süsledi hanemin yapısını, Seni sevdim bir kere başkasına yar etmem.
İnanmazsan aşkıma o zaman beni sına, Bu delice tavrıma ister gül ister kına, Kimseyi yaklaştırma sana benden yakına, Seni sevdim bir kere başkasına yar etmem.
Biliyorsun yaparım bu uğurda her şeyi, Ölüm bile vız gelir düşünmem hiç bir şeyi, Güzelim sende sakın unutma bu gerçeği, Seni sevdim bir kere başkasına yar etmem.
Düşmanlarla savaşır teslim olmam yinede, Kurşunlar vız gelirde sensizlik ok sinede, Tüfeğim olmasa da yeter bir kör iğnede, Seni sevdim bir kere başkasına yar etmem.
Aklını yitirmiştir seni benden alacak,
Cansız bir beden olur ondan geri kalacak, Kimsesini bırakmam namazını kılacak, Seni sevdim bir kere başkasına yar etmem.YAZARIN GÖZÜNDEN
Belki en zoru sevmekti bir insanı..
Birini sever ve tüm derdi o olur güvenir inanır yapayalnızken bir kol kanatı olduğunu düşünür ama yanılır? iğne gibi dili vardır..
Her kelimesinde mutlu eden ve her kelimesiyle can yakan.. imkansızdır.. savaşmasını bilmez.. bir nokta ile gider , zordur çünkü onun hayatı kalabalıktır.
Farz et ki koskaca bir şehir gibi ! Umursamaz hayatının kalabalık olduğunu düşündüğü için ama şunu daima hatırlar "ben bir zamanlar bir gurur , sinir , öfke uğruna gittim" diye çok pişman olur .
İş işten geçer çünkü çekip gittiğini bilen sevgili onun kendisini unuttuğunu düşünür.
Tamamen bittiğini düşünür ve yaralarını iyileştirip o zaman içerisinde bir başkasıyla mutlu olur..
Bazen seven insan çok delilik yapar ama unutma ki seven bir kadın erkeğini hiç bir şeye değişmez. seven bir erkekte , sevdiği kızı cehennemde bile olsa kimseye yar etmez .
Aşk çok değişik bir şeydir.. Bazen soğuk durursun .. Sürekli kavga edersin bu bir deneme sınavıdır..
Gücü yetiyor mu yüreğinde beni taşımaya ? diye..Bazen haklı olduğun halde uzatırsın olayı anlamasını çok istersin.. o bahane eder ve biter !
Kısacası aşk ne biliyor musunuz ?
ONSUZ NEFER ALAMAMAK ! SESİNİ DUYMADAN YAPAMAMAK ! AKLINA GELDİĞİNDE ÖZLEM HASRETİ İLE YANIP TUTUŞMAK !KIZIP KAVGA ETTİĞİNDE SAATLER SONRA KAFASINI TOPARLAYIP HATANI TELAFİ EDEBİLMEK ! ONDAN BAŞKASINA YAR DİYEMEMEK! KOKUSUNU BİN YIL GEÇSE DE UNUTMAMAK? GÖZLERİ GÜLÜŞÜ HAYLİ AKLINDAN GİTMEZ? AMA BUNU KARŞI TARAF ANLAMAZ İŞTE ÇÜNKÜ AŞKI YAŞAYAN ANLAR!
GÜNEŞİN GÖZÜNDEN
" kafa mı buluyorsun benimle ? sen beni oyuncak mı zannettin? Şakanın , makaranın ,dalga geçmenin de bir sınırı olur. Duracağın yeri bil artık! Çocuk mu var karşında ? Bir elma şekeri ile kandıracağını mı sandı sen beni ? Sen , herkese mavi boncuk dağıtmaktan başka bir şey bilmez misin ? Karşındakinin de insan olduğunu ne zaman anlayacaksın ? Canım , sen kendine oyuncak arıyorsun. Ben oyuncak değilim. Sakın bir daha arama beni .. Allah ne verdiyse , yıkar geçerim ortalığı ve olur olmaz davet bile edilmediğin yerlere masalara bodoslama oturma! Burası oyuncak dükkanı değil! Bende oyuncak satmıyorum karsında ! Evime değil yanıma bile gelemezsin bundan sonra! Daha fazla zorlama istersen. Maskeli baloları sevmem , bilirsin! Git kendine başka oyuncak bul! Benimde sabrım var ! Ben şaklaban değilim! gülüşüm seni yanıltmasın öfkemden! Sinirimden kudurmak üzereyim! sakın arama beni! Bulma beni! Gelme yanıma ! PERDE İNDİ. SAHNE KAPANDI. HARÇ BİTTİ. YAPI PAYDOS! VE GİT ARTIK. HİÇBİR ZAMAN GELMEYECEĞİNİ İKİMİZDE BİLİYORUZ. BU KADAR OYUN YETER . KENDİNE BAŞKA OYUNCAK BUL!"
Ayakta aras ile uzun süre konuşmamızdan pardon konuşmamdan sonra en sinir bozucu gülümsememle korkutucu konuşmamı bitirince söylediği sözle gideceğini umdum.
" gideceğim güneş."
Fakat sonrası sıkıntı oldu benim için...
" gideceğim fakat seninle!"
beni omzuna attığı gibi yola koyuldu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...