GÜNEŞİN GÖZÜNDEN
-39,5 mu!?
-güneş hadi yat doktor cagırıcam (kuzey)
- hayır gerek yok ya birsey olmaz kuzey.
-bana bak sinirlendirme beni hadi yat dedim güneş.
Kuzeyi sinirlendirmeden yataga gectim.
Kuzey hemen telefonu alıp birisiyle görüşme yaptı.
Yaklasık yarım saat içinde odanın kapısından takım elbise giymiş elinde siyah canta olan gözlüklü orta yaslı biri girdi..
Hemen yanıma gelip cantanın içinden steteskopu çıkartıp nefes alış verişimi dinledi dereceyi cıkartıp ateşme baktıktan sonra hemen kuzeye dönüp
- ilaçla olacak birsey degil bu kuzey bey hemen hastaneye yatırıp tedavi yapmam lazım o yuzden kapıya ambulansı cagırıcam.
-tamam ne gerekirse yapalım (kuzey)
***
Ambulans geldikten sonra sirenler esliginde hastaneye gittik yaklasık 4 saattir hastanedeyim..
Doktorun dedigine göre ateşim düşmeye baslamıs bence çokta önemli birsey degil kuzeyin abartması da neyse az sonra doktor gelip ateşimin normale düştügünü ve hastaneden cıkabilecegimi söyledi..
Üstümdeki hastane önlügüne cıkartıp kıyafetlerimi giydim..
Odadan cıktıgımda kapıda Kuzeyi ve bizimkileri gördüm herkez telaşına gözlerle bana bakarken :
-sakin olun iyiyim hadi gidelim uyumak istiyorum cok yorgunum..
Dedim.
Esra hemen boynuma atlayıp :
- kuzum cok korktum iyisin demi?
-evet bebek iyiyim hadi korkma gidelim artık..
Kuzey lafa atlayıp :
-ben bırakıcam sizi.. Hatta bende kal bu gece ben bakıcam sana..
-hayır gerek yok bu kadarı bile yeterli teşekkür ederim kuzey
-tamam ama birsey olursa bana haber vericeksiniz.. Dedi esra ve bana bakarak..
Hep beraber arabalara binip yurdun yolunu tuttuk.
***
Yurda gelince hiç birsey demeden yattım. Sabah calar saattin sesine uyandım..
Tabi ateşim oldugu için esrada benim odada yatıyordu.. Yavrucugum benim için baya endişelenmiş olacakki yer yatagı yaptı ve direk yattı kuzum benim..
"ulan bunu icat edenin ben gelmişini geçmişini... Yahu ne varda içat ediyon lan baska birsey mi kalmadı?"
Esra da söylemledimi dinlerken bi anda gülmeye basladı.. Yok ne gülmesi anırıyo resmen.!
Hemen yataktan kalkıp üstümüzü degiştirip yatakları topladıktan sonra direk yurttan cıkıp sınıfa girdik sıraya gectim..
Ha bu arada müdüre ile konustuk artık esra ile aynı sınıftayız berke yan sınıfta.. Neyse en arkada bi boş yere oturdum esrada baska boş yere gecmek zorunda kaldı..
Çok yorgun olduğum için kafamı sıraya koyup yattım tabi hocanın gelmesini bekledim ilk dersten azar yemek istemiyorum..
Neyse hoca geldi direk dersi anlatmaya basladı.. Bende kafımı sıraya koyup yattım..
***
Gözümü actıgımda sınıf bostu.. Okul bittene kadar uyudum mu ben? Yok artık!
Zilin calmasıyla ögrenciler içeri girmeye başladı.. Demekki teneffüsteymişler..
Sınıfın kapısından sinir küpü içinde bi kız bana dogru geldi ani den masamın önünde durup :
-Bana bak sürtük kuzeyimden uzak durucaksın!
Bono bok sortok kozoyomdon ozok dorocokson!
-eee başka?
- bana bak beni daha tanımıyorsun ama kendimi sana tanıtmasını bilirim!
-asıl sen bana bak senin gibileri iyi bilirim okulun yakısıklı oglanının altına girmek için yapayacagı sey olmayan orospulardansın. O yuzden asıl sen benden uzak dur kötü olur.!
Dedim. Bana dönüp.
-alev adım alev bu adı unutma kızım hayatını kaydıracak kişiyim senin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...