Kahretsin mert burdaydı , benim okulumda benim olduğum sınıftaydı.
Mert boş ver arıyordu fakat her yer dolu oldugu için yan sınıftan sıra getirip bizim arkamıza oturdu.
Arkama dönüp "senin ne işin var burada?!" dedim mertse "Yokluğuna dayanamayıp geldim." deyip igrenc bir sekilde sırıttı.Bir anda önüme döndüm ve aras bana bakıyordu. "Bu mert o mert mi güneş?" diye sordu. "evet" deyip kestirip attım. Zil calmıstı , aras ve mertden kaçmak için direk dışarı çıktım mert dururmu o da arkamdan geldi.
Kantine gidip oturdum mert de sandalye çekip direk oturdu.
"Ne var mert?"
"Ben seni çok özledim."
"Öylemi? ya sen beni nasıl özleyebiliyorsun? Sen beni aldatmadın mı mert? Ne yüzle seni özledim dersin ?!! "
"Ben seni aldatmadım o gece adını bile hatırlamadıgım o kız evime geldi ve kovdugum halde gitmedi koltuga oturdum. Kız içkiliydi bir anda üstüme cıktı. Ben onu indirmeye çalışırken sen anahtarla kapıyı acıp içeri girdin ve bizi gördün.. Yemin ederim ki ben seni aldatmadım ben seni cok seviyorum ne olur bir şans daha ver ne olur güneş! "
" bilmiyorum mert.."
Bilmiyorum mu? Şu anda çok salağım.
Mert acaba gelcekten dogru mu söylüyordu. Yanlış mı anladım acaba? Ben iki yıl mertle ilişki yasadım ilişki yasamaktan kastım sevgiliydik. Benim istemedigim hiç birsey yapmadı , istesemde yapmazdı zaten.
O sırada mert elimi tutup " güneşimm lütfen bana şans ver ne olur." dedi. Başımı sağa cevirdim ve döndüğüm de aras yumruğunu sıkmış grubu ile bizi izliyordu.
Hızlıca yanımıza gelip merti yakasından tutup kafa attı. Mertin karşılık vermesini beklemeden birkaç yumruk atıp kulağına egildi. " lan bana bak güneşten uzak durmazsan bu okulu sana dar ederim.!"
Mert "ulan şerefsiz bunun yanıma kalacağını sanıyorsan yanılıyorsun güneş en yakın zamanda benim olacak o zaman işte sen uzak durmak zorunda kalacaksın!."Aras bana dönüp direk bileğimden tutup bahçeye çıkardı .
Bagıra bagıra " Doğru mu bu?! "diye sordu." Aras sen bana karışamazsın . Sen benim hiç birseyimsin . Sen beni iddaa konusı yaptın. Bak! bak şu halime bak ölü gibi dolaşıyorum. Bu halimi görmek isteğin için mi kabul ettin iddaayı.? Yada ben seni benden nefret ettirecek ne yapmış olabilirim söylesene!? "dedim bagıra bagıra. "hayır ben senin herseyinim sen de benim herseyimsin. Seni bırakmam güneş bırakmayacağım ne olursa olsun peşindeyim. Ayrıca senden nefret etmiyorum edemem ki. Bir anlık boşlukla kabul ettim sonradan çok pişman oldum. Ne olur beni anla ben sana gerçekten aşık oldum seni seviyorum."dedi. " Senin beni sevdigine inanmıyorum aras. Sakın yüzüme bile bakma bundan sonra!"
Deyip yanından uzaklastım sınıfa çıktım sınıf kapısından içeri girerken kasar cansu seslendi." gineşşş "hay senin gineşşş diyen agzını. Neyse dönüp " ne var cansu!? "dedim sertçe. " Duyduguma göre aras seninle iddaa uğruna sevgili olmus. Aslında iddaa konusu bile olsa seninle nasıl sevgili oldu anlamıyorum da neyse ya çok üzülme şeker bak hiç birşey yapmadan benim olanı senden geri aldım. "deyince sinirden elimi yumruk yaptım.
O sırada karşıdan mert merdivenlerden ise aras geliyordu. Ellimle yakasını tutup kafa attım sonra cansu yere düştü. Sinirden üstüne cıkıp yüzüne yumruk atmaya başladım.
Burnu kanıyordu. Ben cansuyu döverken herkes başıma toplanmış bir kisi bile ayırmadı. Zaten işime geldi. Aniden belimde bir kol hissettim. Bu arastı beni belimden sıkıca kavramış sınıfın içine sokmaya çalışıyordu . Mertse sadece bana bakıyordu. "Lan bana bak! benden arasdan arkadaşlarımdan uzak dur! yoksa o biçimsiz suratını biraz önceki gibi dağıtmakla kalmam ayağa kalkacak hal bırakmam!" diye bir yandan bağırıyordum diger yandan aras beni içeri sokmaya calışıyordu.
İçeri girerken de mert kalabalıgı dagıtmış sınıfa giriyordu. Hoca hasta oldugu için gelmemişti ve bu yüzden ders bostu. Mert bana seslendi."güneş? "arkama döndüm "Efendim mert?" dedim. "İyi misin güzelim?" dedi.
Arasda arkasını dönüp "Güneşe benden başkası güzelim diyemez akıllı ol!" dedi bende "Ya bi sakın olun yeter. İyiyim mert sagol. Sende numaram var eve gidince mesajlasırız." deyip önüme döndüm.
Malesef önümde oturan çagrı piç piç sırıtıp bana bakıyordu. Ne var dememe kalmadan aras "Önüne dönecek misin yoksa ben döndüreyim mi!?" Çagrı "Döndüre biliyorsan gelip döndür aslan." dedi onu kıskırtmak için zaten garibim aras da hemen kıskırıp saldıra bilecek bir insan o yuzden onun için zor olmadı kıskırtmak.
Neyse ki yine ben araya girip çagrı önüne " dön lüften zaten seninle teneffüste bir şey konusucam zil çalınca kapıda bekliycem seni ama simdi önüne dön lütfen" dedim. "tamam güneş seni kırmayacağım." deyince bir oh cektim.
Aras "gelelim simdi sana." diyince.. Al işte. Ne diycem ben niye dövdün cansuyu deyince? "ne oldu ki aras?" diyince "nemi oldu güneş kızı neden dövdün" diyince dediklerini anlattım..
"İşte bu yuzden dövdüm." dedim.. Esra çagrı ve mertde kulak mısafir olmuş. Yok ne misafiri esra ve çagrı arkasına dönmüş mertde içimize kadar girmiş resmen bizi dinliyorlardı. Onlara aldırış etmeden anlattım olanları onun dediklerini duyunca birsey diyemedi.
" Güneş aslında hoşuma gitti biliyor musun?"
"Kızı dövmem mi hosuna gitti?"
"Hayır hani dedin ya. Benden arasdan ve arkadaslarımdan uzak durucaksın bu sözün hosuma gitti"
"Bir anlık dalgınlıkla söyledim hiç sevinme."
" O zaman söyle söyleyeyim bende iddiayı bir anlık dalgınlıkla kabul ettim bunu da saymayalım olmaz mı?"
"O farklı bu farklı aras! Hem bir anlık dalgınlıkla iddia kabul edilmez! "
***
Teneffüs oldu kapıya çıktım ve çağrıyı beklemeye başladım. Beş dakika sonra geldi. "Bahceye çıkalım mı?" Dedim "olur" dedi ve Bahceye cıktık masalardan birine oturduk.
"Aslında sana teşekkür borcum var çagrı. Sen olmasan arasın bu yaptıklarını ögrenemezdim. O yüzden cok teşekkür ederim."
" Hayır hayır bana teşekkür etme lütfen hiç sorun degil kim olsa aynı seyi yapardı.."
Çagrıyla baya sohbet ettik. Benden numaramı istedi bende verdim Aslında da iyi birine benziyordu yada ben öyle sanıyorum. Çünkü aşırı safım ve hemen inanıyorum karsımdakine. Zil caldı sınıfa cıkmak için masadan kalktık. Aras geldi yanımıza..
Çagrı ''canım ben sınıftayım yine konusuruz numaranı aldım zaten mesajlasırız''dedi ve gitti.
"Güneş ne oluyor? Canımlar cicimler ne alyak bu piç.!?"
"Arkadasım bana canım diyemez mi!?"
"Diyemez sana canım diyenin canını alırım! onun ne kadar karaktersiz oldugunu ben biliyorum bana o piç anlatma sakın!"
"Hadi ya öylemi! Kimle konusup kimle konusmayacagımı sana sormayacağım!"
"Evet bana soracaksın güneş. Bak ondan uzak dur ne olur sana zarar verir o piç."
" Bana mert ve senin verdigin kadar zarar vereceğini düşünmüyorum!"
Deyip uzaklastım yanında ve ardımdan bakakaldı. Of aras keşke böyle olmasaydı keske gerçekten beni sevseydin. Sınıfa cıktım ve ardımdan arasta geldi.
Sırama oturdum çagrı direk arkasına dönüp "Güneş akşam dışarı çıkalım mı? Hem kafa dagıtmış oluruz hemde daha iyi tanırız birbirimizi" dedi ve arasın sinirden kızarmış gözlerini gördüm o anda arasa inat kabul ettim "tamam çagrıcım. Aksam sekizde gel al beni .." dedim ve biraz önce ben çagrıcım mı dedim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...