K.A-23- Parti(düzenlendi)

9.2K 413 45
                                    

Arkadaslar bu bölümü gulefsun01 'e ve vefat eden babasına hitaf ediyorum..

Uyandığımda hastanedeydim.. Beni bekleyenlere baktığımda kuzeyin arkadasları aras ve bizimkiler vardı..

Sinirimden kudurmak üzereyim yüzsüz buraya nasıl gelebiliyor ya? Hem sen aldat hemde gel aldattığın yüzüstü bıraktığın kıza bakmaya gel yavşaklığın daniskası! Esrayı ve aylini ağlarken görmek çok kötü yapıyor beni o yüzden el salladım ikisine..

Hadi arası gectim bizimkileri gectim de? Kuzeylerin burda ne işi var ne münasebet?

Her neyse.. Yavas yavas gözlerimi kapatım uykuya daldım..

KUZEYİN GÖZÜNDEN

 güneşe neden böyle davranıyorum? Bilmiyorum.. geldigi günden beri aklımı basımdan aldı.. Ama artık öyle olmayacak kendimi kaptırmayacagım. Ona da güvenmeyecegim. İki gündür kuzey gibi davranmıyorum. Ama geri döndüm güneş iyi olduguna göre artık gitme vakti..

Bizin cocuklara dönüp

- hadi gidiyoruz

- nereye? (kuzeyin tayfa hep bir agızdan)

- bilmiyorum sadece artık su hastaneden cıkmak istiyorum!

ESRANIN GÖZÜNDEN

Kuzey birden degişti sanki sert, hiçbirseyi takmayan biri geldi yada hep öyleydi?

ERTESİ GÜN (hala esranın gözünden)

Sabah doktor güneşin taburcu olabilecegini söyleyince hemen güneşi hazırladık ve hastaneden cıktık..

-taksi cagır esra (güneş)

-hayır ben bırakıyorum (aras)

-ne münasebet? (güneş)

- güneşim çocukluk yapma iste hadi gel bırakayım (aras)

-güneşim? Hayırdır lan nerden günesin oluyorum? Esra taksi cagır cıldırtma beni!

-tamam kuzu sakin ol geldi taksi (esra)

Taksiye binip yurda gectik.. Güneşi odasına çıkarıp yataga yatırdım tam sohbet edecekken odanın kapısı açıldı berke girdi..

-geçmiş olsun güneş.

-sagol berke naber?

-iyidir size haberim var.. Okul müdiresi bizim için hoş geldin partisi yapacakmış

-ee süper (esra)

-nerde olacakmış parti berke?

-bilmiyorum ögrencilere özel arabalar gelip alacakmış ve parti yerine götürecekmiş.. Neyse ben cıkıyorum sen dinlen.. Ha bu arada parti iki gün sonra..

- tamam sagol haber verdigin için görüsürüz

GÜNEŞİN GÖZÜNDEN

berke gittikten sonra esra olan varan herseyi anlattım.. Demek ben hastaneye kuzey getirdi...

Tabi hastaneden çıkmak istemesi ve davranıslarını da anlattı .. Neden böyle yaptıki insan bi gecmiş olsun der demi yani?

Yaklasık bir saat konuştuktan sonra esra odasına gidip uymak istedigini söyledi.. Esra cıktıktan sonrada uykuya daldım..

Gece lavaboya kalktım ışıkları açmak aklıma da gelmedi elimi yüzümü yıkadıktan sonra lavabodan cıkıp yataga gidecekken bi siluet gördüm camdan giren ışık sayesinde o da.

Kolej Aşkı'm #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin