Arasın uyanmasının üzerine 1 hafta geçti ve bugün hastaneden cıkacak.. aras tamamen iyileşene kadar okula gitmeyecektim ..Kendi evine götürecegiz. Hastaneden cıkış işlemlerini hallettikten sonra arası arka koltuğa bindirip kendimde sürücü koltuğuna oturdum.. Gece esra ve kuzey eve ateşin arabasında gidecekler.. Daha doğrusu ateş bırakıcak... Eve geldiğimizde arasın koluna girip kapıya ilerledim..
-anahtar?
-cebimde güneş..
Elimi ceplerine sokup alahtarı bulmaya calışırken arastan kıkırtılar gelmeye başladı..
-aras rahat dur anahtarı alamıyorum bak asdfghj
-ya ahahah gı jasks dıkla ldlld gıdıklanıyorum güneş kaksmsm
-of aras of hah buldum dur.
-tamam ksksk
Anahtarı alıp kapıyı açtığımda arasla kapıdan girip hemen odasına cıkarttım.. Yataga yatırdıktan sonra üzerini örtüp dinlenmesi için müsade ettim. Ben de hemen aşağı inip mutfakta hemen yayla corbası yaptım. Corba hazır olunca tepsinin üzerine bir kaseye koyup corbayı doldurdum.. Birkaç dilim ekmekte koyduktan sonra hemen odaya cıkıp arasa yedirmeye başladım.
-sen yapmış olamazsın bu corbayı..
-oha aras ya ben yaptım tabiki de.
-haha sjsjsjajajj
-gülmesene ya ben yaptım kim yapabilir başka gıcık mısın aras?
-tamam tamam şaka yaptım güneşim.
-iyi.
Sonraki gün kahvaltı yaptıktan sonra otururken asıl konuyu konuşmanın vaktinin geldiğini düşünüyorum.-aras?
-efendim güzelim.
-bak herşeyi anlatıcam daha dogrusu kuzeyle olanları anlatıcam tamam mı?
-tamam.
-bak ben seni..
-susma söyle güneşim
-ben seni hala deli gibi seviyorum bu olanlar yaşadıklarımız çok saçma kuzeyle aramızda birsey yok seni kızdırmak kıskandırmak ve yaptıklarının acısını cektirmek için sevgili numarası yaptık. Ben hala seni seviyorum..
-bende seni seviyorum güneşim.
-sana acı cektirmek için yaptım bu oyunu fakat sonunda en büyük acıyı ben çektim. Seni kaybetme korkusunu tattım ben. Ölümü tattım. Karanlığı , yanlızlığı , sensizliği yaşadım ben..
-bırak artık bitti gitti seni seviyorum ben güneş tamam mı güzelim.?
- bende seni seviyorum aras..
Ve birbirimize kocaman sarıldık..
2 HAFTA SONRA
Bir kaç gün önce arasın dikişlerini aldırmak için hsstasneye gittik .. Toplam 13 dikişi vardı .. dikişleri alınırken cnımdan can gitti elini tutarken asıl onun nasıl hissettigini merak ediyorsanız söyleyeyim. Gülerek alınan dikişlerine bakıyordu. Ars piskopat mısın acımıyor mu ? hadii acımıyor diyelim. neden gülüyorsun ya burda benim bile canım yanıyor. dediğimde aras güneşim canım yanmıyor sen yanımda olduğun sürece hiç birşey canımı yakamaz. dedi. o kadar huzurluyum ki yanında bir kaç metre uzaklaşsam yaşam enerjim gidecekmiş gibi hissediyorum ..
her neyse aras iyileştiği için ben de dün akşam gecelerin yanına geçtim .. bu sabah aras gelip beni aldı ve kahvaltı yapmaya gittik..
sahilde google adlı bir kafeye gelmiştik..
Arabadan inip kafeye girdigimizde en sondaki masaya oturup garsonun gelmesini bekledik.. kafede yıldızların altında şarkısı calıyordu..
bir yandan şarkıya eşlik edip oturduğumuz yerde hafiften sallanarak şarkıya ayak uyduruyorduk tam o sıra da garsonun araya girmesi ile kendimize gelip siparişlerimizi verdik.. aras ortaya iki kişilik kahvaltı tabagı yanında 2 cay 2 simit istedi bende yine ortaya omlet patatesli ve kıymalı gözleme istedim ayrı yeten sıkma portakal suyu istedim.. aradan zaman geçince siparişlerimiz geldi .. kahvaltımızı neredeyse iki saatte yaptıktan sonra bu güzel kahvaltının üzerine birerden sigara yaktık..
bir süre sonra kafeden hesabı ödeyip kalktık .. arabaya bindiğimizde aras bana dönüp..- güneşaşkım ..
- ha?
- güneş aşkım dedim askım.
- he efendim askım..
- sana süprizim var ..
- ne süprizi ask bi söylesen :)
dedim şebelek bir şekilde ma tutmamış olacak ki aras :
- bebek modundan cık askım hangi mod girersen gir söylemem gidince görürsün..
kollarımı göğsümde birleştirip derin bir nefes alıp bıraktım .. bir süre sonrageldiğimiz yer luna parktı. ellerimi birbirine vurup alkış yaptım çoçuklar gibi sevindim resmen .. hemen arabadan inip arası vekiştirip gişeye geldik aras lunapark kartının içine 100 lira yükledikten sonra bana kartı uzattı ve bende hemen alıp arası çekiştirmeye devam ettim.. şu anda önünde durdugumuz ADRELANİN MAXX'ti. koşarak yer kapıp arası da yanıma oturttum.. yavaşca hereketlenmeye başlayınca aras elimi tutup sıkmaya başladı.
-yok arık korkuyor olamaz demi haha ?(iç ses)
- vallaha kurkuyo kız .. hahah ay binmesemiydik ki iç ses ?
- şaçmalama istersen seni üzdüğü günlere saysın bence ;) (iç ses)
-haklısın valla oh canıma deysin jdsjdjgj
İç sesle konuşmam bitince arasa dönüp "korkuyor olma ihtimalin yüzde kaç askım hahh ?" elimi dahada sıkı tutarak " saçmalama güneş ben ve korkmak bu salak alet benden korksun allahım ya!!" hiç bir sey demeden sadece kahkaha attım. Adrelanın maxx gittikçe hızlanmaya başladı ben kahkahalar ile bu anın tadını çıkartırken aras ise erkekçe çığlık atıyordu ve bir yandan adrelanın maxx'si calıştıran adama bir ton küfür ediyordu .. lunaparkta baya eğlence (!) dolu zaman geçirdikten sonra arabaya bindik ve aras bana dönüp "aderelanın maxx'miş adında hayır yok . yok kodumun teneke yığını! sana eğlence bana eziyet oldu yok arkadaş ben bir daha lunaparık'ın l'sini duymak istemiyorum. nereden süpriz yaptım amına koyayım. biliyordum böyle olacağını of.!!" ben kahkahalarla gülerken aras bana sinir olmuş bir şekilde bakıyordu.. her neyse arass la yolda baya dalga gectikten sonra aras beni eve bıraktı .. günel bir günün ardından yatagıma geçtim ve gözlerimi kapatıp kendimi uykuya teslim ettim.. bakalım yarın neler bekliyor beni ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...