Aras bana acıldı ve ne desem bilemiyorum cidden şok oldum. Bir yanım bende seni seviyorum demek istiyor diger yanımsa güvenme cok diyor ama ben ne tarafı dinleyecegimi biliyorum yanlış bile olsa.
"Aras beni dinle. ben gercekten sadece sevgi istedim canım yanmasın istedim tek bir kez sevgilim oldu oda aldattı. O yuzden cok yaralıyım. Yine canım yansın istemiyorum ama sana birsey diyemiyorum. Asığım , seviyorum, ölürüm senin için diyemem ama bende birseyler hissediyorum sana karşı.. "
ARASIN GÖZÜNDEN
Güneş bu kadar içli konusunca keske iddaaya girmeseydim diyorum. Ama bizimkilere çoktan iddaya tutuştuk geri dönüşü yok. Kendimi cok kötü hissediyorum. Güneş hayatıma bi ışık hatta güneş gibi dogdu. İlk başta ne kadar kötü davransam da şu anda ona sert bakış bile atamıyorum. Aslında bir yerde sevindim o bana karşı birşeyler hissediyormuş. Bu iddia olmasaydı belki de öğrenemeyecektim...GÜNEŞİN GÖZÜNDEN
"Peki simdi ne olacak?" Diye sordum birsey söylemeden elimi tuttu, ve kantine gittik herkes bize bakıyordu alkışlayan ve ıslık calanlar oldu. Utanmıştım.. Hemen esra aylin koşarak geldi ve bana sarıldılar cok mutluydum inşallah bozulmaz bu mutluluk...
Batu hemen" gencler bunu kutluyoruz akşam birseyler yapalım. "dedi arasda bizim bara gidelim diyince herkez onayladı..
****
Okul cıkısı arabaya atladıgım gibi eve gittim. Kapıyı tatlı belam güven actı. "Abla hosgeldin nasılsın?" diyince öptüm. "Çok mutluyum ablacım ben odama çıkıyorum." deyip koşarak odama çıktım ve aksam için ne giyeceğimi düşündüm..
Dolabımı acınca direk gözüme kırmızı mini kalem elbisem çarptı , altına siyah stiletto ve küçük siyah bir canta tamam kıyafet ayakkabı çanta hazır.
Banyoya gidip dusa girip cıktım ve odama geldigimde saate baktım daha 18.30 sekiz gibi aras almaya gelicek. En iyisi biraz uyumak saçımı tarayıp sort tişört giyip saçımı kurutup yatağıma uzanıp çalar saati 19.30a kurdum.
Direk uyudum alarmım calınca uyandım.. Hemen kalkıp üzerimi giyindim. Sacımı dalgalandırdım makyajım eyeliner rimel ve kırmızı ile tamamladım. İşte hazırdım.
O sırada aras gelmişti topuklu ayakkabımı giydim. Çantamın içine rujumu telefonumu koydum..
En son ayrıntı parfümümü sıktım. Onuda cantama koydum aşağı inip kapıyı açtım güvene "dısarı cıkıyorum görüşürüz." dedim kapıyı cekip cıktım.
Karsımda arabaya yaslanmış arası gördüm siyah takım giymiş elinde sigarası ile çok çekici olmustu.. Gözleri ışıl ışıl parladı beni görünce..
Yanına gidince kapıma actı arabaya bindiğimde onun kokusu arabayı komple sarmıstı.. Arasda arabaya bindi ve arabayı çalıstırmadan önce bana yaklasıp cok güzel olmuşsun deyip yanagımdan öptü..
Çok utandım basımı önüme eğip "teşekkür ederim"dedim.. Arabayı çalıştırdı ve yaklasık 30 dakika sonra barın önündeydik. Dakika geçmeden bir araba barın önünde durdu.. Bu gelenler batu ve kızlardı ..
Kızlar o kadar güzel olmustu ki elbiseleri cok sıktı batuda çok yakısıklı olmuştu ve takım elbise giymişti.. Çok geçmeden içeri girmek için kapıdaki korumalara yöneldik ve ARAS BEY HOSGELDİNİZ dediler.
Kızlarla göz göze geldik Anlasılan bu mekan onlarındı.. İçeri girdik ve herkes bize bakıyordu arasın elini tuttuğumu gören kokoş kızların bir anda suratları asıldı ve eğlenmeye devam ettiler.
Aras barmene eli ile işaret etti ve direk bizim olduğumuz bölüme votka viski ne ararsan doldurup gittiler batu "eee gençler hadi bakalım?" deyip eline votka alıp hadi herkez birer tane alsın diyince bende viski aldım.
Ayaga kalktık.. Batu "aras ve güneşe" deyince herkes bardakları tokuşturdu ve fondip yapınca bende direk diktim viskiyi.. Bir anlık boğazım yanıyormus gibi oldu yüzüm buruştu. Ama mutluydum..
Bir kac defa içtikten sonra aras yanıma gelip dansa kaldırdı tam ben kalktıgımda CHRİSTİNA PERRİ A THOUSAND YEARS çalmaya başlası ve herkes yerine oturdu sadece ben ve aras dans ediyorduk.. Kulagıma egilip "Çok güzel olmuşsun seni seviyorum." deyince ben hemen öyle seni seviyorum toplarına girmek istemedigimden gülümseyip başımı öne eğdim. Aras parmakları ile çenemden tutup kendine bakmamı sağladı ve bembeyaz dişleri ile bir gülüçük attı .. Dans etmeye devam ettik..
Bir süre sonra sarkı bitince yerimize gectik aylin "günün ilk dansı." deyip ıslık çaldı biz kahkaha atarken aras beni kendine çevirip dudagıma yapıştı. Bu öyle bir öpmekti ki narin narin sanki incinmemden korkar gibi öpüyordu. Bende karşılık verince ortalık çığlık kıyamet oldu herkez alkışladı.
Çok utanmıştım elimden tutup dısarı çıkarttı . Birden flimlereki gibi yağmur yağmaya başladı .. Beni belimden tutup kendine çekip tekrar öptü "seni seviyorum" dedi..
Hani derler ya migdem de kelebekler ucustu, iste benim organlarım yerdegiştirdi o sıra.
Asırı mutluydum sonra yağmur daha çok yağmaya başlayınca içeri geçtik. Bir kac saat daha durduktan sonra arabalara binip evlere dağıldık. Bizim evin önüne geldigimde tam inerken aras "Bana bu kadar güzel bir gece yaşattıgın için teşekkür ederim. dedi. Bende "Beni sevdiğin için teşekkür ederim." deyip öptüm eve arabadan inip eve girdim..
Direk üstüme degiştirip yattım. Coku güzel bir güne uyandım. Saate baktım ve saat 14.06'dı bu kadar uyuyacağım aklımın ucundan geçmezdi..
Direk dolabımı açıp sort t-shirt'ten olusan eşofman takımımı giyip saçımı at kuyruğu toplayıp.. Kahvaltı yapmadan kapıya yöneldim spor ayakkabımı giydim..
Kulaklıgımı ve telefonumu aldım sahil boyu koşuya cıktım.. İki saat kosudan sonra eve gelip kahvaltı yaptım dusa girdim.. Hafta sonu baya sıradan gecti. Tuhaftır ki aras hiç yazmadı.. Ve sabah oldu. Üzerimi giyip saçımı her zamanki gibi dalgalandırım.
Eyeliner sürüp aşagı indim cantamı ve telefonumu alıp cıktım.. Bu sefer motorla gidecektim kaskımı taktım motora binip okula girdim kaskıma çıkarınca yanıma direk aras geldi.. "günaydın askım. "deyip yanagımdan öptü bende" günaydın." biraz surat yapmam normal değil mi? Sonucta aramadı haftasonu boyunca. O sırada aras elimden tuttu ve sınıfa çıktık .
Sıraya oturduk.. Esra coktan gelmişti bize günaydın diyip önüne döndü ve yanındaki çağrı denen cocuk arkasına dönüp" güneş günaydın tatlım. "diyince aras kendine hakim olamayıp çagrıya yumruk attı."Güneşten uzak dur"dedi tam çagrı ile kavga edecekken hoca geldi ve ortam duruldu..
Herzaman çalmasını istemediğim zil bugün hemen caldı.. Hoca çıkınca aras çağrıyı kolundan tutup kantine indirdi.. Bende onları dinlemek için gittim merdivenin başında aras ve çagrının konusmasını dinliyordum.. Onlar tam kantinin girişindeydi net duyuyordum.. Birde konusmaya basladılar..
"Lan ben sana günesten uzakdur demedim mi?"
"Ah aras ah güneş o kadar güzel kız ki sen onu nasıl kandırırsın anlamıyorum. Benim sevgilim olacaktı ki görürdün o zaman.."
"Ne diyorsun lan ne kandırması ben günesi kandırmam!"
"Emin misin geçen gün senin gruptan çocuklarla konusmana sahit oldum güneşin üstüne iddaaya girdiniz.!"
Başımdan asagı kaynar sular dökülmüstü. Gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı.. Aras bana bunu nasıl yapar?
Başım dönmeye başlamıştı. Gözüm kararıyordu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...