YAZARIN GÖZÜNDEN
Aşk "geliyorum" demez; ama "gidiyorum" der!
Aşık olurken çokta mantıklı kararlar veremiyoruz, bu yüzden de ne kadar sevmediğimiz erkek modeli varsa, onlarla birlikte olmuşuzdur.
Akabinde, aşkla birlikte pişmanlıklarımız da beraberinde gelmiştir.
"sizi hiç hak etmeyen, önemsemeyen ve bunu size de hissettiren erkeklerden uzak durun!" derim.
GÜNEŞİN GÖZÜNDEN
- Evet sana yardım edeceğim güneş. Her ne kadar seni hala sevsemde numaradan sevgili yapmak bile benim için bir adamdır.
Ah kuzey beni öldüreceksin ya.
-kuzey lütfen bak biliyorsun seninle arkadastan öte olamayız lütfen daha da zorlaştırma..
İnşallah zorlaştırmaz.
-peki güneş peki.
-tamam o zaman yarın bize gel esra gece sen ben.. Hep birlikte bir şeyler yaparız flim falan izleriz. Ayrıca fotoğraf cekip arasın görmesini de sağlayacağız haberin olsun.
-tamam o zaman ben yarın size okuldan sonra gelirim..
-tamam hadi ben derse gidiyorum farkındaysan zil caldı. Sende durma öyle sınıfa cıkalım.
Tam önüme dönmüş yürürken elimi tutmasıyla vücudum buz kesti.
Kuzeye dönüp.
-ne yapıyorsun kuzey?
-elini tutuyorum güneş.
-ah bende be sanmışsın bak allahın işine. Asdfghj of kuzey.
-güneş madem sevgili numarası yapıcaz. Elini tutmam dogal yani.
-eh iyi tamam madem öyle hadi cıkalım sınıfa.
-tamam..
Sınıfa girdiğimizde herkez bize uzaylı görmüş mazum köylü gibi bakarken esra ve gece yanımıza gelip.
-g-güneş? (esra)
-sakın sevgiliyiz deme. (gece)
Sıraya gecip oturunca kuzey yanıma esra ve gece de önümüzdeki sıraya oturup bize döndüler.
-saçmalamayın tabiki de sevgili değiliz.
-eee bu hal ne o zaman?! (gece)
Tam ağzımı açıp cevap verecekken kuzey benim yerime söyledi..
-arası sinirlendirmek için sevgili numarası yapıyoruz. Sakın ağzınızdan kacmasın sizden başka kimse bilmiyor.
-ya kızım niye böyle birşey yapıyorsunuz. (esra)
-öyle olması lazım esra. Bakma öyle gece ne yapabilirim. İyi bir dersi hak etti. İstemiyorum diyo çekip gidiyor. Sonra beyinizin canı sıkılıyor seni geri istiyorum diyor. Neyim ben gece oyuncak mıyım.? Nolur bakmayın öyle bana destek olun. Yanımda olun. Lütfen..
Esranın gözünden yaş düşerken gece ile aynı anda kalkıp bana salırdılar. Esra bir yandan ağlarken.
-kuzum merak etme biz yanındayız.
-ve hep de yanında olacağız. (gece)
-teşekkür ederim kızlar. Yarın okuldan sonra kuzey gelicek bize. Flim izleriz vakit geçiririz. Fotoğraf falan cekip instagramda paylasırız.
-tamamdır. (gece)
-o zaman arasa ders verme zamanı geldi... (esra)
Diye bağırıp ellerini yıkarmıs gibi hareket ettirip sinsi sinsi gülüp '' kıymetlimissss ' dedi.
Of. Allahım sen bana sabır ver ya.
Okul sakin bir şekilde gecti. Aslına bakarsanız alırı sakin gecti.
Değişik.
Neyse. Eve gecip kız kıza oturup. Tamam tamam inanmadınız. Tabiki de esra ile gece diger villa da basketbol oynarken ben ise ilk olarak müzik odasında piyanonun başına gittigimde gözlerim kemanı buldu...
Annem babam ve ben.. O zamanlar 6 - 7 yaşlarındaydım.. Üç kişilik bir aileyken annem beni yanına çağırıp salona gitti..
-kızım .. güneşim.. bir tanem.. Sana birşey sormak istiyorum..
-efendiymm anne. Şöyle şenee bak meyak ettim.
-kızım kardeşin olsun ister misin? Küçücük elleri ve ayakları. Korunmaya ihtiyacı var. Senin gibi bir ablaya ihtiyacı var..
-tamam anne ben koyuyum onu.. Kaydeşim oysun iştiyoyum..
Konusmamız bitince babam gelip bize sarıldı...
O zamanlar annem benim keman öğrenmem için hoca tutmuştu. Ve keman derslerimin olmadığı zamanlar kendim su anda yaptığım gibi bahçeye cıkıp kendi kendime keman calışırdım..
Dediğim gibi su anda bahcede keman çalıyorudum. Birden içeri siyah takım elbise giymiş yürürken belinde silahları görünen adamlar bahçemize girdi.. Ben korkup anne diye bağırmaya başladıgımda.. Babam ve annem telaşla çıkıp bana baktılar. Karşılarında ki adamları görünce babam belinden silahını çıkartıp.
''sizi kim yolladı! Kimin köpeğisiniz lan.! Benim kim olduğumu biliyor musunuz piç kuruları! ''
Siyahlı adamlardan biri öne atılıp beni kucagına aldı. O sırada ben ağlarken adam.
'' hayrinin selamı var! ''
Aniden aklıma gelen bu anıda neydi hiç bir şey anlamıyorum?
Kemanı hemen elime alıp birşeyler çaldım. Zaten keman çalmasını biliyordum fakat ben piyanoya yogunlaştım.Kemanla biraz vakit geçirdikten sonra hemen asagı inip kum torbasında çalışmaya başladım. Tabi önce ellerimi sardım.
Yaklasık bir iki saattir kum torbası ile çalıştıktan sonra kan ter içinde kalmış vücudumun iyi bir duşu hak ettiğini düşünüp diger villaya geçip odamda ki dusa attım kendimi. Duştan sonra yataga yatıp uykuya bıraktım zihnimi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...