''AŞK MI? O DA NE? PAZARDA SATILIYOR MU? ''
Kalbim , arasa bunu yapma çok seviyorsun..
Mantığım , kuzey ile başlangıç iyi olabilir..
İç sesim ise arasın burnu sürtülsün kıskansın ve yaptıklarına pişman olsun.. Kuzeyle arkadasça takıl.. Diyor..
***
seçimlerin kurduğu yolun daha değişik, arkası gözükmeyen tepelerden geçen yollarına sadece daha güzel bir manzara için dalanlar vardır. klişelerin kralı olan ormandaki patikalar analojisi gibi olsa da biraz daha farklıdır olay. maceracılığın, yeniyi aramanın yanı sıra burda kendini yaratmak da vardır. belki ileride birisinin kurabiye için bir kalıp olacaktır o da ama ilk yapanın siz olması da manalı kılar hayatı.
bir kişi dümdüz bir çölde, sadece kolunu düz tutarak saatte 70km ile hayatı boyunca gidecek, arada dümdüz ufukda bir yükseklik görürse mutlu olacak, cd çalan tape'inde chill out şeyler dinleyip yorgun kafasını dinlendirecek kolay tercihlerin herkesi getirdiği sorunsuz yol sonuna ulaşacaktır.
diğer kişi ise dev kanyonlardan, çökmek üzere gibi görünen köprülerden, direksiyona yapışmış bir şekilde, arada durup güzelliklerin keyfine vararak yola devam edecektir. belki cd çalan bir tape'i olmayacaktır ama dinlemeken boğuklaşmış kasedindeki rock'n'roll şarkının sözleri ona güç verecek, her daim etkileyici blues soloları yan tarafı boşluk olan virajlarda kıvrılmaya yardım edecektir. hayat belki bir uçurumun dibinde, belki bir şelalenin ucunda, yada daha önce hiç gidilmemiş bir yerde bitecektir.
hayat sadece seçimlerden oluşur, bu seçimler her saniye yapılır ama belki en önemlisi hayatı ne kadar manalı yaşamak istiyoruz seçimidir...
Peki ben hangisini seçmeliyim?
***
Kuzeyle en son ki konuşmamızdan sonra beni eve bırakıp gitti. Kızlara neler olup bittiğini anlattıktan sonra direk odama cıkıp uyumaya calıştım.
Ve okul günü geldi.. İlk defa alarm çalmadan önce uyandım. Neden? Cünkü rahat yatmadım. Neden? Çünkü şeçimler yapmak zorundayım. Ve bu secim kimini üzecek kimini mutlu edecek.
Üzerimi giyinip kulaklıgımı telefonumu ve cantamı alıp kızları uyandırıp cıktım.
Onları beklemedim. Yanlız kalmaya ihtiyacım olduğundan tek başıma gitmeliydim.
Arabaya bindigimde müzik listelerimden sancak - buralar yanar şarkısını actım.
Son ses sarkıyı dinlerken kendimi okulun girişinde buldum. Arabayı park edip indipimde yanıma kuzey geldi.
"güneş birsey demiyecek misin? "
"kuzey bak seninle olamaz sana karsı birsey hissetmiyorum. Sana birsey soracagım ve senden aldıgım cevaba göre senden birsey isteyecegim."
"sor tabi"
"arastan nefret ediyor musun yada canını yakmak ister misin?"
" ölesiye nefret nedir bilir misin güneş? İşte bende ki nefret böyle ölesiye."
"PEKİ ONDAN İNTİKAM ALMAMA YARDIM EDER MİSİN? BENİMLE SEVGİLİ NUMARASI YAPAR MISIN KUZEY ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...