Sen gideli kaç saat oldu ? Kaç gün geçti, kaç hafta..? Saymadım.. Bana yüzyıllar geçmiş gibi geliyor. Son anda sen giderken gözlerinin buğusunu bıraktın.. Şimdi sis içinde bütün dünya. Çiçekler gözyaşlarımı içti, sen onları kırağı sanırsın, çiy sanırsın.. oysa hepsi benim gözyaşlarımla ıslak....
Ben seni hep susarak özledim. Özlemlerimi senden bile sakladım. Özlemek, sevmektir çünkü. Biraz afacan belki ama mutlaka bir çocuk masumluğudur seni sevmek. İşte bu yüzden ben seni hep "susarak özlüyorum".
Siz çocuk gözüyle hiç sevdiniz mi? Ve çocuk gözüyle özlediniz mi? Çocukça sevmenin ve çocukça özlemenin masumiyetini yaşadınız mı hiç?
Hâlbuki özlemek; yüreğin en acı ve en buruk hali, sessiz bir haykırış sanki... Dilin varmıyor özlüyorum demeye.. Bu yüzden şiirler yetişir imdada:
"Tam acılarımı haykıracaktım ki, sustum...
Ne kadar susulacaksa o kadar sustum!
Bir çığlık kanıyor demedim en derininde yüreğimin...
İçimdeki volkanları boğarak sustum!
Açmadım kimselere yüreğimi..."
Ben seni hep susarak özledim. Özlemlerimi senden bile sakladım. Özlemek, sevmektir çünkü. Biraz afacan belki ama mutlaka bir çocuk masumluğudur seni sevmek. İşte bu yüzden ben seni hep "susarak özlüyorum".
***
işte bende sevmekte özlemekte böyle birşey.. düşüncelerden kurtulup yatagımdan kalktım dün gece aglayarak uyuya kalmanın etkisi halen daha üzerimde .. yataktan kalkınca hemen üstümü değiştirip , kot şort siyah delikli bluz , bluzün içine siyah atlet , bir kaç kolye gözlügüm ve borda botlarımı giydikten sonra hazırım .
kulübeden çıkarken baktığımda esra hala uyuyordu saat daha 07.00 olmasından kaynaklı olsa gerek. bulunduğumuz yeri anlatmam gerekirse .. yaklasık 45 -50 tane kulübe , sol tarafımda cok güzel bir deniz , kumlar sapsarı parıldarken deniz kıyısında yaklasık 15 tane kano vardı .. of ne güzel yarış yapılır diye düşünürken biraz daha ilerleyip sağ tarafıma baktığımda kocaman bir sahne hazırlanmış gitarlar piyano solistler için sandalyeler bateri kemanlar vs sahneye nerde olması gerekirse o şekilde yeleştirmişler tabi müzikal kamp olunca haklı olarak .. sahnenin ilerisinde voleybol ve futbol sahası vardı .. sahnenin önünde puflardan oturulacak yerler hazırlanmış.. denize bakan topraktan alana da sanırım akşamları ateş yakılacağı için odunları güzelce istiflemişler yemek yemek için ayrı bir yer var kulübelerimiz gibi tahtadan baya büyük bir yemekhane .. aklımdan geçen ilk şeyle sahneye ilerledim .. tam o sırada arkamdan gelen sesle olduğum yere çivilendim ..? "güneş!" arastı bu .
(güneşin söylediğini ve sarkıda ki kızın arada kameraya dogru baktıgı kısmı güneşin arasa bakarken düşünün )
hiç arkama bakmadan sahneye ilerledim .. sahneye cıktıgımda piyanonun başına geçip ece seçkinden- olsun parçasını söylemeye başladım ..
Uzadı günler, uzadı geceler.
Saymadım, bir saatten sonra.
Doydum doydum, usandım.
Kapalı kapılar, denedim, zorladım.
Açamadım...
Olsun olsun sana bağladım
Ah benim o gözünün içine bakarken
Kendimi kaybettiğim sevgilim..
Unutuluyor mu böyle bitince?
Söyle bari ben de bileyim..
Yandım, seni serin tutar mı gittiğin yerler?
Kandım, seni de inandırsın seveceğin eller..
sarkıyı söylerken bazı yerlerde arasa baktıgımda içinde bazı seylerin parçalandıgını gördüm.. sarkım bittiğinde herkez beni alkışlarken ayağa kalkıp selam verdim ... en önde gamze hoca esra arasların gurubu aras kuzey gökhan sarp mert ateş denen o çocuk girişim kolejinin müzik ögretmeni olan aslı hoca ve tanımadığım bi hoca daha beni izlerken .. gamze hoca dayanamayıp sahneye cıktı.. ve "herkese günaydın cocukları bilmeyenler için söylüyorum bu arkadsınızın adı güneş ve onun sayesinde güneş bir güne uyandık isterseniz bir sarkı daha alalım ne dersiniz ?" diyence herkes alkışlamaya başladı .. bu sefer ayaga kalkıp solistlerin sandalyesinden birine oturup elime aldıgım giderken başladım sarkıya ..
tam sarkıya devam edecekken elinde mikrafonla aras sarkının geri kalanına devam ederek sahneye cıktı .. ve sandalyeye oturup bana bakarak sarkıya devam etti ve tek söyleyecegim şarkı düete dönüştü.. bu sarkı ayrıldıgımız için daha bir duygusal oldu benim için ..Gün olur da belki bir gün benden bıkarsan
Gün gelir de hani bu evden çıkıp gidersen
Sanma ki senden
Senin uğruna verdiklerimden
Geriye bir şey isterim sen ayrılırken
Sanma ki senin için yaptıklarımın
Hesabı sorulacaktır sendenBeni benimle bırak giderken
Başka bir şey istemem ayrılırken
Bana bir tek beni bırak ne olur.Gerisi senin olsun
Bir başka alem seni benden alırsa
Bir başkasına olur da aşık olursan
Sanma ki senden
Senin uğruna verdiklerimden
Geriye bir şey isterim sen ayrılırken
Sanma ki senin için yaptıklarımın
Hesabı sorulacaktır senden...***
şarkı bittiginde herkes bir yandan alkışklayıp bir yandan söyle söyle diye tezahürat yaptı .. o sırada birbirimize bakarken kuzey sahneye cıkıp arasın elinden mikrafonu alıp arasın kulagına eğildi ve birseyler söyledi .. aras kalkıp gidince kuzey arasın yerine oturdu .. elimdeki klasik gitara bakıp sonrasında elimden aldı ve bana yaklasıp "manidar sarkısını biliyor musun ?" evet dediğimde sarkıyı söylemeye başladı ..
Yalnızlıkta Ezberler Insan
Sessizliğin Seslerini
Ses Vaktinde Gelmezse
Garip Olur Vicdanına KüfredersinAşk Olur, Savaş Olur,
Yastığın Sığınak Olur
Nefret Çığlık Olur,
Lodos Poyraz OlurBana Kalsın Bu Yalnızlık
Senin Olsun Tüm Renkler
Düşme Sen Ağlama
Her Sesi Ezberlersin
Vakti Gelsin Diye Beklersin
Garipsersin...Manidar Olur Varsa Rüzgar
Yoksa Yağmur Yağsın Der Gibisin
İsyankar Olur Varsa Hasret
Sen De Sabret Kalbimda ra ra ram
da ri ra ri ra ra ram
da ri ra ri ra ra ri ra ram
da ri ra ri ra raaaa ...
iki düetin sonunda herkez daha kuvvetli alkışladı .. kuzeyle birbirimize bakıp gülümserken hocalar kahvaltıya gecmemizi söyleyince .. sahneden inip yemekhaneye ilerlemeye başladık..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...