MULTİMEDİA :GÜNEŞŞGÜNEŞİN GÖZÜNDEN
Sinirimden delirmek üzerdim birden yerimden fırladıgım gibi kaskı ve telefonu alıp kapıya yöneldim..
Açmaya çalıştım açamadım biraz daha sert şekilde çektim hiçbir beklemediğim anda kapının kolu dikişlerime fena halde çarptı aldırış etmeden aşağı indim yurtan cıkınca aglamaya basladım..
Gerçekten olabilir mi aldatır mı beni aras? Bu soru sürekli kafamın içindeydi.. O sırada karsı banklarda oturan kuzeyin grubunu gördüm hepsi bana bakıyordu..
Tam motora yaklasırken dikişlerimin olduğu yer sızlamaya başladı...
Sızı daha da kuvvetlendi.. Elimi kanıma götürüp bir iki saniye öylece durdum aniden gözüm karardı yere düşünce kuzey hemen yanıma kostu..
Elini basımın altına koydu.. hemen ceketimi açtı..
- güneş karnın kanıyor .. Dedi...
T-shirtümü sırıp karnıma baktı yüzü bembeyaz olmuştu.. Dikişlerimi gördü...
-hemen hastaneye gidiyoruz güneş!
- hayır gitmiyorum görülecek bir hesabım var..
Dedim.. Yerden destek alıp kalktım.. Motora binip hızla arasın evine gidiyordum....
KUZEYİN GÖZÜNDEN
Kanlar içinde güneşe bakıyordum hastaneye gideceğiz dememle ardından iniltiyle görülecek bir hesabım var deyip motora binip bastı gitti..
Bu kız tam bir arıza..!
Arabaya atlayıp takip etmeye basladım bir villanın önüne geldi.. Motordan inip camdan içeri baktı.. Eli hala karnındaydı...
GÜNEŞİN GÖZÜNDEN
Camdan içeri baktıgımda gördügüm sey..
Resmen basımdan kaynar sular dökülüyordu..
Aras.. Aras salonda koltukların üstünde ve kucagında bir kızla öpüsüyordu... Aniden gözümden yaşlar dökülmeye basladı...
Yerde buldugum bi taşla camı kırdım.. İçeri giridim. Tabi aras ne oldugunu anlamadı..
Saskın bir ifade ile yüzüme bakarken kucagındaki kız ,
( kucagındaki kız diyorum cünkü hala kızı kucagından indirme gibi bi hareketde bulunmadı piç)
''Adam degilmişşin.. sana da bu yakısırdı.. Bitti aras seni artık hayatımda görmek istemiyorum!''
Sözler ağzımdan dökülürken bir yandan hıçkıra hıçkıra ağlıyordum ..
Kırdığım camdan elim karnımda dışarı ağlayarak çıktım ..
Motora atlayıp bir bara gittim..
Barmen ''ne alırsınız ''diyince.. ''Sert biseyler yolla'' dedim.. Verdiği içkiyi tek dikişte içtim.
Dikişlerimin kanamasını hiçe sayarak Bir tane daha.. Bir tane daha.. Bir tane daha.. Derken 9 - 10 bardak içtim..
Hesabı ödeyip kapıdan çıktım.. Tam motora binecekken gözüm karardı..
BİRAZ KISA OLDU AMA YAPICAK NİRSEY YOK DİGER BÖLÜMDE UZUN TUTARIM :) VOTE VE YORUMLARI UNUTMAYIN.. YILDIZ PARLASIN... ÖPÜLDÜNÜZ ✌✌😎😎😎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...