K.A-61- yeni ev (düzenlendi)

5.4K 252 48
                                    

Okul bitmiş odamda esra ve gece ile konuşuyorduk..

- kızımmm ya yarın okulu asıp tüm gün alışveriş yapalım.

dedi esra! of alışveriş bana göre değil ki.

- ben sevmem alışveriş.

dedi gece . gel lan öpücem dur dur ne diyorum ben amına koyayım lez falan degilim (!) ben yanaktan öpecektim zaten.

yav he he güneş (içses)

ne diyon iç ses ya.

kızım mal mısın ? sevinde mk bu kadar da sevinme yuh . (içses)

ya tamam of sus.!

iç sesimle tartışmam bitince geceye dönüp "bende sevmem ama el mahkum gitmek zorundayız" dediğimde esra bize dönüp zafer kazanmışcasına bakarken gece ile birlikte bir o kadar kaybetmişcesine bakıyorduk.

-tamam o zaman yarın okulu ekip mağaza mağaza dolaşıp elbise alıyoruz. fakat bende motor var . gece sende de var biliyorum da dönüşte poşetler sıkıntı yaratacak. o yüzden bana bir saat verin önce eve gidip annemle görüşmem lazım gece sen beni kendi motorunla götür . sonra benim arabayı alıp yurda geliriz . esra sende biz gelene kadar kalmış ol .

dediğimde herkes yapılacakları anlamış olsa gerek hemen onaylar şekilde kafalarını aşağı yukarı salladılar..

- o zaman ben odama gidiyorum

dedi esra .. gece de bizimle yurtta kalıyor aslında evi varmış ama kendi kalıyormuş ve kendi kaldığı için çok sıkılıyormuş. o yüzden bizimle yurtta kalıyor..

-esra dur. aslında yurtta kalmayı sizinle birlikte olabilmek için istedim ama bir fikir geldi aklıma benim ev boşta kalmasın müdüreyi ikna edip gidelim bende kalalım hem esranın dövüş eğitimlerini de bizde veririz .

dedi gece.

-aslında olabilir yurtta kalmak aşırı sıkıcı.(esra)

-bence de olur da nasıl ikna edeceğiz müdüreyi?(güneş )

-o iş bende(gece)

***

GECENİN GÖZÜNDEN

Bu yolla güneşi daha iyi koruyacaktım.hemde daha yakın olacaktık . Hemen odama gectim.Benimle birlikte esrada kendi odasıda geçti. Hemen ateşi arayıp Müdüreyi ayarlamasını söyledim. Durumu anlatınca oda anlayışla karsıladı güneş için iyi olacağını söyleyince bana hak verdi. Konusma bitince yataga gecip rahat bir uyku cektim.

Eminim ki ateş hemen haledecektir. Sabah kalkıgımda ateşi aradım. İzin olayını sorduğumda hallettiğini ve bugün hemen eve gecebileceğimizi söyledi.

Teşekkür edip telefonu kapattıgım gibi önce esrayı uyandırdım birlikte güneşin odasına gidip güneşi kaldırdık.

-izin olayını hallettim kızlar.

-oha ne cabuk.

Bunu diyen esraydı. Bu kızı seviyorum ya cok dogal ve içinden geçeni hemen söylüyor. Güneş ise hiç saşırmadan tamam ne zaman gidiyoruz diye sordu.

- yuh be kızım insan bi sevinir.

Dediğimde uykulu uykulu.

- esra kadar sevindim emin ol ama uykum var.

-güneş kalk artık annene gidicez ve arabayı alıcaz artık kalkmalısın hadi ya.

Dediğimde unutmuş olsa gerek hemen kalkıp üzerini giyindi. O sırada esraya dönüp.

Kolej Aşkı'm #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin