K.A-29-yaşamla Ölüm Arasındaki İnce Cizgi(düzenlendi)

7.8K 385 85
                                    

MULTİMEDİA :çagrı  

Kuzeyin gözünden

Sesle birlikte oldugum yerde donakaldım..  Sesin oldugu herye yürümeye basladım..

"Olamaz. O-lamaz gü-neş!"

Kanlar içinde yerde yatıyo..  Motor bi yerde güneş bi yerde..  Karsıdan gelen araba ile kafa kafaya carpısmış carpmanın etkisi ile motorda dengesini kaybedip arabanın canımı carpmış..  Cam paramparça ... Her yer her yerde kan var..  Sesim sanki heryerde yankılanmış gibi hissettim..  Bagırmalarımı duyunlar yurdun kapısından kosarak gelmeye basladı hocalar, ögrenciler,  bizimkiler,  ve esra..

-Ha-yır .. Hayır güneş!! Allahım ne oldu sana!!

Esranın cıglıkları kulakları doldururken  esra bi anda :

-cagrı!?

Tanımadıgım o cocuk güneşe kostu..

-ne işin var senin burda!  Allah kahretsin nasıl yaparsın cagrı nasıl carparsın güneşe?!

Bu cagrı konusunu sonra düşünecektim ilk önceligim güneş .

Gözlerim doluyor aglamak istiyorum lanet olsun hareketsiz yerde öylece yatıyo..  Esra cebinden telefon cıkartıp ambulans cagırdı..  Yaklasık 15 dakika içinde ambulans geldi..  Yavaşça sedyeye aldılar ve ambulansa bindirdiler güneşi..  Bende hemen arabaya atladım..  Tam calıstıracakken kapılar acıldı bizim cocuklar ve esra bindi..  Yaklasık 15 dakika da hastaneye vardık..  Acilden güneşi aldılar..  Arkasından öylece bakakaldım ellerim gömlegim heryerim  kan..  Güneşin kanı..  Lanet olsun bunu o cocuga ödeticem.

Hastaneye girdik ameliyata almıslar esra bi köşede aglarken merdivenlerden bir kız ve birkac tane erkek  kosarak esraya sarıldı esranın yanındaki kızda aglıyordu ve sonra gözüm o piç gördü aras..  Hali perisandı..  Aglamaktan gözleri kızarmıs berbat görünüyordu.. Esra arasa koşup..

-hepsi senin yüzünden oldu ne vardı o kızla birlikte olmasaydın ne vardı aldatmasaydın güneşi!  Simdi burda buhalde güneşin haberini beklemezdik!  Keske okula gelip bizi almasaydınız hepsi senin yüzden!!

Bir yandan bagırırken bir yandan aglıyordu esra..  Hemen yanlarına gidip

-ne yaptın lan kıza he!

Dedim.

-ben..  Ben.. 

-Dilin mi tutuldu piç konussana!  Dedim..

-allah kahretsin..  Neden neden neden neden neden!!  Demeye basladı bir yandan bagırıyo bir yandan aglıyordu..

Arkadasları onu sakinlestirmeye calısırken bizimkilerde beni tutup koltuklardan birine oturttular...

***

Merdevenlerden güneşe carpan o çocuk çıktı geldi.. Hastaneye kadar geldi piç.  Koşup yakasına yapısıp..

-bana bak lan!  Güneşe birsey olsun se kendi ellerimle gebertirim duydun mu beni it!

-cagrı! (aras)

-bilerek carpmadım önüme cıktı aniden! Ben onu seviyorum birsey yapmam ona!

-lan senin a.ına koyarım güneşi sevmek mi sen bana inat ona yakın oluyorsun ama elimden alamıyacaksın! (aras)

-bu konusmanın ne yarı ne zamanı kendinize gelin (esra)

-güneş bi kendine gelsin sonra sıcıcam belana (kuzey)

***

Aradan 2 saat gecti sonunda ameliyathanein kapısı acıldı doktor  cıktı..

-güneş dönmezin yakınları?

-biziz?

-kafa travması var kaburgaları zarar görmüş iç kanaması vardı ama merak etmeyin suanda gayet iyi..  Kendine gelmesini bekleyecegiz..  Gecmiş olsun..

Oh sonunda be güneş iyi allah sana sükürler olsun .. 

Hemen  güneşi yogun bakıma aldılar kendine gelmesini orada bekleyecekler..  Hadi güneş uyan artık...

***

GÜNEŞİN GÖZÜNDEN

Basım catlıyo Ne oldu?  Hatırlamıyorum? 

-uyandı!!!

Bu kız kim?  Neden burdayım?

-güneş iyi misin kuzum?

Göz altı sismiş kıpkırmızı bi kız simdi bana iyi miyim diye soruyo ne oluyo allah askına?

- nerdeyim ben?

-kaza gecirdin canım

-pardon siz kimsiniz?

-Ne!?

-babamları arıyalım gelip alsınlar beni..

-güneş korkutma beni ne olur ?

Kimin ben babamlar nerde annem nerde güven kardesim nerde of..  Bunca düşüncenin ardından kendimi uykuya teslim ettim...

Kolej Aşkı'm #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin