K.A-36- kavga(düzenlendi)

7.7K 333 53
                                    

Evet koşumu yaptım ve su anda okul için hazırlanıyorum siyah pantolon ve siyah gömlek üstüne de siyah deri ceket giyip saçımı yapmaya basladım .. Hafif dalgalandırıp açık bıraktığım saçlarımdan sonra makyajıma gectim .. Kedi göz eyeliner rimel hafif şeftali tonlarında allık sürüp ayını sekilde seftali tonlarında parlatıcı sürdüm .. Ayakkabı olarak siyah ince derili bir bot tercih ettim.. Tabi  ben hazırlanırken esra hanım hala uyumakla meşkuldü. Yanında gidip bir iki defa dürttükten sonra uyanmasını beklemekte hata yaptıgımı anladım .. Sehbanın üzerindeki suyu alıp hafif hafif demek isterdim ama aniden bizim uyuyan güzelin üstüne döktüm ..Tabiki esra hanım aniden kalkıp  "senin ağzına.. güneş kızım bittin sen!" diyince "ıı şey ben okula geciyorum geç kalmak  istemem tatlım hadi byyyyyy" deyip çantamı alıp cıktım .. bende ki de nasıl toto korkusuysa artık :D

Yurttan çıkıp okula gectim.. Her zamanki gibi ders baslamıştı .. Artık kim takarsa hocayı da , okulu da ..  sınıfın kapısına geldigimde  üstüme ceki düzen verip aniden kapıyı acıp içeri geçtim.. sırama yönelirken daha yeni gördügüm kısa boylu celimsiz gözlüklü takım elbiseli hoca "ooo bir tane daha geç gelip hiç izinsiz sırasına geçmeye kalkan öğrenci daha" dedi sinirlerimi bozmak istemedigim için ilerlemeye devam ettim o sırada kuzeyle göz göze geldik ne yaptıgımı cözmeye çalışır gibi bir hali vardı ..  " birde dinlemiyor yüzümüze bile bakmıyor terbiyesiz ! kızım sana annen baban hiç terbiye vermedimi !" allah babadan girmeyecektin. simdi agzına sıctım !  Ani bi dönüşle korkutucu gülümsememi yüzüme takınıp sinsice yaklaşıp bogazını sıkmaya başladım .. Şu bir haftalık eğitimde bana zarar verebilecek kişiyere karşı bayılma yöntemleri ögrendim şu anda yaptığım gibi boğazını sıkıp baş parmağımla yemek borusunun biraz kenarına başkı yapmaya başladım .. "seni bir kez daha annemle ve babamla ilgili konuşurken duyarsam, görürsem kötü olur." diyip biraz daha baskı uygulayıp bayılmasını saglayacaktım ki biri beni belimden tutmuş ve sınıftan çıkarırken buldum .. " ya bırak ne yapıyorsun derken arkamı döndüm .. "güneş saçma sapan işler yapma . kadının ilk günü  kendi sözünü gecirmeye calışır gibi bir hali var ." diyince  " kimse benim ölmüş  babama ! anneme! birsey diyemez anasının karnından çıktığına pisman ederim onu kuzey!" aniden gözlerimiz buluştu  "biliyorum güneş haklısın." ani geri adımlarımla akmakta olan gözyaşlarımı  kuzeye belli etmemek için koşamaya başladım .. beni rahtalatacak şeyi biliyordum .. müzik odasına gidip gördügüm beyaz piyanonun basına gecip rastgele bir iki tuna basıp aglamaya devam ettim .. oturup piyanoyu calmaya başladım .. 

YANLIZLIK SENFONİSİNİ CALIYORDUM .. müzikal olarak çaldım sözlerini söylemedim  .. şarkıyı birkaç kez daha çalıp kendimi piyanodan çıkan o essiz seslere bıraktım .. 

KUZEYİN GÖZÜNDEN 

Güneş gec kalmısa benziyordu .. sınıfın kapısı açıldıgında güneşi görmeyi cok istiyordum ve öyle oldu .. hocanın suratına ile bakmadan sırasına gecmeye devam etti.. hoca yeni daha bugün geldi. güneş bilmedigi için ve hocada güneşi BİLMEDİGİ için nerle yapabileceginden en ufak bilgisi yok .. hoca "ooo bi tane daha gec gelip hiç izinsiz sırasına gecmeye kalkan öğrenci daha" dedi.. güneş gözlerini yumup sabır dilermiş gibi bı hali vardı . yine takmadan devam etti .. bu sefer yine o  sürtük hoca  güneşe " birde dinlemiyor yüzümüze bile bakmıyor terbiyesiz ! kızım sana annen baban hiç terbiye vermedimi !" dediği anda göz göze geldik .. yüzündeki ifadeyi anlayamadım duvar gibi bi suratı vardı .. kızgın mı mutlu mu sakin mi  alamak zordu o an için ..  Ani bi dönüşle yüzüne  takındığı  skorkutucu gülümsemesi ile tüylerim dikek diken olmadı dersem yalan olur ... yaklaşıp bogazını sıkmaya başladı .. tanrım !  ne yapıyo bu kız ?  derken  yeni anlamıstım onu bayıltacaktı .. sonra  konuşmaya başladı .. "seni bi kez daha annemle ve babamla ilgili konusurken duyrsam görürsem kötü olur." diyip bogazını sıkmaya devam ederken koşarak onu belinden yakalayıp sınıfın dısına cıkarttım ..  "ya bırak ne yapıyorsun?" deyip arkasını döndü  ..  "güneş sacma sapan işler yapma . kadının ilk günü kendi sözünü gecirmeye calışır gibi bir hali var ." diyince "kimse benim ölmüş babama ! anneme! birsey diyemez ansının karnından cıktıgına pisman ederim onu kuzey!" dedi . Haklısın demekten başka birşey diyemedim ki sonuçtu ölüm bu hiç bir şejilde kim olursa olsun bilse de bilmesede aile karışrıramaz.!

Geri geri giderken birden arkasını dönüp koşmaya başladı bende hemen onu takip ettim tabi güneşi ve beni koşarken gören müzik hocası gamze hanım birden telaşlanıp oda arkamızdan gelmeye başladı.. güneşin müzik odasına girdiğini görünce hafif yavaşladım .. gamze hocada yanıma gelip " güneşe ne oldu kuzey ?" diye sorunca tam anlatacaktım ki odadan piyanunun tuş sesleri geldi .. gamze hoca ile ikimiz aynı anda başımızı cevirip baktığımızda  güneş piyanoyu çalmak için oturmuştu. Piyano tam olarak pencerenin önündeydi yani güneş oturdugunda bize sırtını dönmüş olacaktı.. öylede oldu ve başladıgında ağladığını duyabiliyordum .. yanlızlık senfonisini calıyordu .. Daha yeni başlamışken zil çaldı ama güneş kendini o kadar kaptırmıştı ki duymadı bile .. müzigin sesini duyan geldi duyan geldi .. ve ses yapmadan yavaş yavaş sınıfın içine dolmuştuk.. güneş tekrar tekrar parcayı calıyordu .. resmen sınıf tıka basa doldu ..  parcayı öyle bir yaşıyordu ki içine girmişti parcanın her notasında her basışında canı yanıyordu aglıyordu.. su anda güneşte  özlem  duygusu ağır basıyor baba özlemi ,  belkide hiç yeri dolmayacak bir özlem,  belki hiç sarılıp öpüp koklayamayacagı bir özlem  , aglayıp yanındayım kızım deyişini  duyamayacağı ,  koşup eğlenemeyeceği, aynı masada yemek yiyemeyeceği özlem .. bu özlem hiç bir şekilde yeri dolmayacak bir özlem .. biliyorum dolduramam ama yanında olurum ..   

Çalmayı bıraktıgında  herkez bır agızdan  "süpersin ! yüri bee ! kim tutar!" gibisinden bagırıyorken kimiside ıslık öttürüyordu bazılarıla alkıslıyordu .. güneşin şaşkın yüz ifadesi görülmeye degerdi.. Gamze hoca aniden söze girip "güneşcim cok güzel çaldın afferin sana kızım . . .  şimdi birsey söylemek istiyorum  .. bi kamp gezisi olacak müzikal bir kamp en başta sen olmak üzere sesini begendigin birkaç arkadasınla beraber bir grup oluşturuyorsun .. tabi bu grubun içinde  2  gitarist 1  batarist 2 solist 1  tanede bag vokalist olması sartı ile  bu grubu oluşturuyorsun sana 1 hafta süre .. sonra grup olusunca süpriz iki okul ile birlikte kampa gidicez tabiki diğer okullada da grup seklinde gelicek .. kampta kano yarısı  , müzik yarışı  , voleybol yarışı gibi yarışlarımı olacak akşamları ateş etrafında toplanıp sarkıla söylenecek .. senden bir cevap beklemiyorum seninde isteyecegini düşünüyorum ha bu arada ilk solist sensin diger solistin de kuzey olmasını istiyorum .. emin ol ses renkleriniz tutuyor ve  uyum saglayacaksınız geri kalanları sen kuzey ile birlikte secersin .. simdi gitmem lazım unutma 1 haftanız var ne kadar erken ayarlanırsa okadar erken gideriz "diyip giti ..

simdi ben güneşle birlikte şarkı mı söyleyecektim?








- evet şebelek okurlarım nasıldı ? 

- abaca o kampta ne olacak ? 

- yeni isimler girer mi sizce ? 

- kuzey ve güneşin arasında birsey olur mu dersiniz ? 

 hepsi ilerleyen bölümlerde :) 

yarın yine saat 17:00 cıvaarında bölüm yayınlayacağım öpüldünüz :)

Kolej Aşkı'm #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin