K.A-51- Suni Teneffüs (düzenlendi)

5.1K 285 13
                                    

Multimedia : esra

ESRANIN GÖZÜNDEN

Mertle birlikte kulübeden cıktık ve sahile dogru ilerlemeye başladıgımızda mert elimi hiç bırakmadan kulagıma yaklaşıp "cok güzel görünüyorsun bunu birdaha giymeyeceksin  askım bir kişi bile baksın agzını yüzünü sikerim" deyip gülümsedi. 

" aşk  mayokiniyi ben  hep dısarda giyerdim bu gunluk denizde giyeyim dedim." dedigimde bana gıcık gıcık bakıp.

"hehh esra hanım laf soktu alkış sana askım alkış."

  hem niye giymiyormuşum ki denize giricez sonucta askım zaten sende varsın yanımda birsey olursa sen müdahale edersin. " deyip köpek bakışları attım.

Hem bu sekilde söyleyince biraz gaz verdimiş oldum merte ahhaah zaten verdigi cevapla da ne kadar akıllıca birsey yapmış oldugumu anladım.

" tamam izin veriyorum giymene hem benimde canım sıkıldıkça can sıkıntımı gidermek için bir meşkale bulmuş olurum"   vay  mk ajjaajjaak zaaaaaa yaşasın ya of ne kadarda zekiyim :D

Konuşma sonlandıgında sahile gelmiş şezdoklardan ikisine yerşiyorduk. 

Tam denize girmek için şezdoktan kalkarken yanımızdan güneş kosa koşa denize girdi jajaka alem bu kız ya.

Güneşin ardından herkes gaz alıp denize girmeye başlayınca bizde onşardan gaz alıp denize ilerlemeye başladık.

Mert bana kacamak bakışlar atıyorken yakaladım ve "neden bakıyorsun" dedigimde " askım  zaman kolluyorum yapmak için. 

" ne zamanı ne yapmak için ask!? "dediğimde  hemen beni kucagına alıp denize koşmaya başladı.

Hayır hayır atmaz demi?

" sakın atma" derken atıp vucudum su ile buluşurken "mmm-e-rrtttt   diye bagırdım.

Tabi suya girip cıktıgımda bunun imtinamını almam gerektigini aklımın bi köşesine yazdım.

Mert arkdasını dönmüş tam balıklama atlayacakken sinsi sinsi gidip sırına atlayıp suya düşmesini sagladım. 

Oh canıma degsin  askım.

"ay askım yanlışlıkla oldu ya sırtına atlayayım derken suya düşürdüm valla yanlıslıkla oldu" diyip köpek bakışları yolladım. 

Sebek askım hemen affetti kakaja

Yanımıza gelmesi için güneşi cagırdık ama yanlız kalmak istedigini söyleyip kendi yüzmeye devam etti.. 

Biraz daha suda oyalanıp sezdonklara gidip uzandık..  Güneşin altında  uzanırken mayışıp uyumaya karar  verdim.. 

***

Esraaaaa diye bir bagırma duyduğum da kafamı kaldırıp baktığımda kuzeyin bize dogru koşarak geldiğini gördüm " güneş yok en son denizdeydi

" nasıl  yok abi!? " (mert)

lan yok işte ben  denize girip arıycam!"

Deniz..  Alah kahretsin.. " Denizde güneşin ayagına hep kramp girer bu yüzden denizde cok acılmaması lazımdı cabuk gidip arayalım" dedigimde hemen yerimden kalkıp herkese haber verdik .

Arasın  cıldırmışcasına güneş diye bagırıp suta atladıgını gördüm

simdi hep beraber suyun içinde kızlı erkekli güneşi arıyorduk. 

Aradan bir kac saniye sonra kuzey denizin dibinden güneşle çıktığında bir oh cektim..  

Kuzey Denizden cıkınca kumlara güneşi yatırıp nefes alıp almadıgını kontrol etti..

" amına koyayım nefes almıyo!!.." 
Diyip sunitenefüse basladı ve  dudagına yapısıp güneşin agzından nefesini üfledi.  Ve geri çekilip kalp masajı yaptı..  Bir kac defa bunu tekrarladıktan sonra ..

Güneş öksürükler içinde yuttuğu  suyu dısarı cıkartırken hep beraber rahatlamışçasına  derin bir oh cektik.

Kuzey tam kucagına almaha kalkacakken aras kuzeyi itip bir hamlede güneşii kucagına alıp kulübesine götürdü.. 

Bizde arkasından(!) tabi.

Kulübenin kapısını actıgımda hemen girip güneşesi yatagına yatırdı ve sağ elini saclarının arasına daldırıp sevmeye basladı. 

- iyi misin güneşim?

Dediğinde güneş hemen arasın elinden kurtulmak için başını yana cevirdi. 

Ve sadece esra ve kuzey kalsın diğerleri cıksın teşekkürler ben iyiyim.  Dedi..

Aras yumrukşarını sıka sıka kalkıp kapıyı sert bisekilde kapatıp gidince güneşin yanına oturup " kuzum cok korkuttun kramp mı girdi yine?" onaylar bir şekilde kafa sallayıp " sorma bu sefer ölüyorum sandım esra ya."

Güneşin yanına oturup  elinden tuttum. 

Tam baska konu acacakken güneş kuzeye dönüp " teşekkür ederim kuzey hayatımı kurtardın" dedi ve kuzeyse "önemli degil  sen iyi ol benim için bu yeterli..  Ben artık gideyim sizde rahat rahat konusun dinlenin  aynı anda görüşürüz dedikten sonra odadan kulübenden cıkıp gitti.. 

Kolej Aşkı'm #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin