''Biz aşk karakteri ile doğarız. Aşk ruhumuz yetkinleştikçe gelişir ve bizi güzel görünen şeye sürükler. Bundan sonra artık bizim bu alemde sevmekten başka bir şey için var olduğumuzdan kim kuşkulanır?''
ATEŞİN GÖZÜNDEN
kollarımda öylece baygın bir güneş varken ne yapacagımı sasırmıs durumdayım.. önce yavasça güneşi yere bırakıp telefonumu alıp geceye mesaj attım ..
GÖNDERİLEN : KRALİÇE (gecenin lakabı)
- Güneşi buldum. ormandayız.hemen babamı ara helikopterle doktoru yollasın buraya . güneş için gerekli oldugunu söyle. hadi cabuk!
GÖNDEREN: KRALİÇE
-İyi mi güneş?
GÖNDERİLEN :KRALİÇE
- Tam net emin degilim gece cabuk hadi!
Gece ile mesajlasmamdan sonra güneşi tekrar kucagıma alıp ormandan kamp alanına dogru ilerlemeye basladım. . . yaklasık 20 dakika yürümenin ardında kampa alanına girdim tabi ki arar ve kuzey koşarak yanıma geldi..
"güneş nasıl ne oldu ne yaptın ona piç !" dedi aras . " dogru düzgün konuş canımı sıkma aras ! ne yapabilirim güneşe!" kucagımda güneşle tam üzerine yürürken kuzey kolumda tuttup "sacmalamayın güneşi düşünmemiz lazım şu anda . yaptıklarınıza bakın ya kendinize gelin adamın asabını bozmayın . her ne boksa bu aranızda ki şey güneş kendine geldiginde cözün!" diye bagırdı. derin bir nefes alıp güneşin kulübesine dogru ilerledim..
esra elinde bir defter ile güneşin yatagının uçunda oturmuş aglarken içeri girdim.. güneşi yataga yatırdım.. benim arkamdan aras , kuzey ve mert girdi .. mert esranın agladıgını görünce "esra ne oldu neden aglıyosun ?! o kelinde ki defter ne ?" iç çekerek aldıgı nefesten sonra esra bizlere dönüp .. "dısarı cıkalım anlatıcam.." dedi .. bende son bir kez güneşe bakıp dısarı cıktım .. " anlatsana ne oldu askım ?!" dedi mert .. ve esra elindeki defteri acıp son sayfalardan bir yeri okumaya başladı..
" Annemin karnındayken ilk kez senin sesini duyduğum anda başladı her şey... Bana dokunamasan da, bana dokunmak için annemin karnını tuttuğunu hissedebiliyordum. Sonra bir karmaşanın içinde ilk defa seninle göz göze geldim. Sanırım yüzündeki gülümseme, gözündeki de gözyaşıydı o anda.
Beni annemin kucağına verdiklerinden sonra, senin sıcacık kucağında yine göz göze geldik. Bana olan bakışların ne kadar güven verici ve yumuşacıktı k içimi ısıttın her an. Sana "baba" diyeceğimi o an anladım üstelik. Ve o andan itibaren benim için "baba" demek sıcacık bakışlar ve güven dolu bir kucak demekti.
Ağladığım zaman gözyaşlarımı silen, beni kim ağlattıysa ona içten içe kızan yine sendin. O an hangi duygular içinde olursan ol bana baktığın zamanki sıcak bakışlarını gördüğüm her an, senin biricik kızın olduğumu biliyordum.
Bana ileride ne olursa olsun her zaman arkamda senin duracağına, düşecek gibi olduğumda elimden tutacağınaysa emindim. Küçük bir kız olarak senden beklediğim tek şey zaten bu babacığım. Benim ilk aşkım olduğun için her zaman önümde senin gibi bir erkek örneği var. O yüzden benim ilerideki çıtam çok yüksek. Çünkü sen benim için hayattaki en yakışıklı, en güçlü, en güvenilir, en sevgi dolu tek erkeksin. Gözüm gözüne değdiği ilk doğum anımdan beri sen benim hayattaki liderimsin. İyi ki babamsın... Bir daha dünyaya gelecek olsam yine baba olarak seni seçerdim..Ben dünyanın kirletemediği yürekli bir adamın kızıyım ...Ne mutlu bana ne mutlu ...
Yokluğun babacığım yokluğun öyle acıki; yetimlik seninde dediğin gibi öyle zorki ve dediğin gibi bu anlatılmaz yaşanır !O zaman anlayamamışlığım ondandı şimdi yaşıyor ve anlıyorum . . .Meğer babasızlık kimsesizlikmiş gittiğinde ve ardından gidenleri gördüğümde anladım ...''Bu dünyada atan yoksa hiçbirşeyin yoktur'' Ne kadarda doğru dedin canım babam ...Benim hiç bişeyim yok senden sonra olmadı da , sadece rızanla yaşayabildim ardında bıraktığın beni sensizken adam etmeye çalıştım ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...