K.A-48- Eglenceli Dakikalar! (düzenlendi)

6K 291 25
                                    

Hava kararmaya başladıgı sıralarda  hocalar ormanda yürüyüş yapmak için gittiklerinde.. 

Esra ,  ates,  aras  ve grubu yani tarık Burak barış ve cem ,  kuzey, mert, sarp, gökhan ile birlikte pufları alıp daire şeklinde oturduk..

Geri kalan herkes başka seylerle uğrasıyordu..

Ateş elindeki siseyi yere koydu ve oturdugu  puftan kalkıp..  Kendi kulübesine gitti..

Birkac dakika sonra elinde bir tepsi üstündede  vokta ve 12 tane shot bardagı yanlarında da limon ve tuz ile yanımıza gelip oturdu..

 "şise cevirmece dedim ama benim yöntemlerimle olacagını söylemiştim." diyip piç smile attı. "Şisenin başı  soru kıçı cevap üç defa dogruluk deme hakkınız var ve pas diyemezsiniz cevap vermek istemediginiz zaman bir shot atacaksınız."

diyip siseyi cevirmeye basladı.. 

Soru kısmı arasta cevap kısmı kuzeyde durdu.

Aras nefes alıp *D Mi? C  Mi?  ** diye sordu.

Kuzey dogruluk diye cevap verince aras hiç beklemeden hoslandıgın biri varmı?  Diye sordu.

Tabi tabi ateş dururmu ** yoksa sen mi teklif edeceksin aras!?  ** 

kinayeli ve sinirli bi ses tonuyla sordugu bu soru üzerine aras.. " biraz daha konusursan yumruklarım cevabını vericek AREL!"

ve bakışlarını kuzeye cevirdi. " cevabını bekliyorum kuzey" dediğinde kuzey hiç beklemeden

"evet ilk gördügümsen beri hoslandıgım biri var!."

diyip bana baktığın da anlamadım  arasa  baktıgımda yumruklarını sıkmış.

Bir kuzeye birde bana bakıyordu.. 

Kısa bir bakısmanın ardından kuzey siseyi cevirdi şansa bak ki cevap kısmı  bana soru kısmı iste ateşe  geldi

ateş" dogruluk mu cesaret mi güneş?" dedi..

Aras.. 

Kalbimi calan hırsız..

Neden diye soruyorum kendime.  Neden? 

Neden ona tutuldum?

Neden beni bıraktı? 

Herseyi anlatsın istiyorum..  Ve bu oynadıgımız oyun bana yardımcı olacaktı.

Güçlü kolların omzumdan sarsması ile kendime gelip kim olduğunu gördüm..  Ateş.. 

"iyi misin?  Daldın gittin hadi d mi? c mi?" dedi

Dogruluk dedigimde sinsice sırıtıp. " hoslandıgın biri var mı?" dediğinde hiç beklemeden shot bardagına voktayı doldurup  dilim limonu elime aldım..

  Önce avcuma tuzu düküp yaladım sonda shot atıp limonu yedim..

Ateş" anlaşılan susacaksın he?" diyip yarım agız güldü. "cevap vermeyecegim sorular sorma sahos mu olmamı istiyorsun?" dedigimde sadece gülüp siseyi bana uzattı..

Siseyi dönürdügümde soru kısmı esrada cevap kısmı mertte durdu.

Esra " dogruluk mu cesaret mi?" diye sordu  kırgın bir sekilde.. Mert hiç beklemeden dogruluk diyince..  Esra sadece neden deye sordu..  mertin yüzünü kırgınlık alırken esra bir umutla cevabını bekliyordu.. 

mert nefes alıp "o sıralar yani senle tanıştığımda sevgilim vardı .. senden hoşlanmaya başladığımda   ona ihanet edeceğimi düşünmüştüm .  ama sonradan beni aldattığını öğrendiğimde ondan ayrıldım ve aldatıldığımı öğrendiğim sıralar sen değişimle bizim okula geldin konuşmaya cesaret edemedim hem senin ne diyeceğini bilmediğimden hemde ben ne yapacağımı bilmediğimden yanına gelmedim .. evet senden hoşlanıyorum esra. "

Kolej Aşkı'm #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin