K.A-35- Buralar yanar!(düzenlendi)

8.4K 340 72
                                    

MULTİMEDİA: ALP ( GÜNEŞİN BOKS HOCASI)

1 HAFTA SONRA

BUGÜN TAM BİR HAFTA OLDU BENDEN GİDELİ..

Bir haftadır hem okula gidip derslerimi aksatmadan boksa devam ediyorum okul cıkışında hemen  eşofmanlarım giyip spor cantamı alıp salona gidiyorum .. bir haftada iyi yol katettim antremanlara alısık bünyem. ilk okuldayken voleybol hentbol futbol ve basketbolda profesyonel kulüplerde oynadım . ayrı yeten tekvandoda siyah kuşagım . bu yüzden cok rahattı ilk haftam .. yogun oldugum için esraya  vakit ayıramıyorum anca salondan gelince yatmamıs oluyo kuzum benim gelmemi bekliyor biraz sohbet edip hemen yatıyoruz .. herşeyimi bildigi için bana çok destek oluyor yanımda oldugunu destegini hissedebiliyorum . hatta arada aglamamam için tehtitler bile savuruyor ŞAKACI  kızz.

Artık ciddi kararlar aldım . ilk olarak kaydımı ÖZEL DOGU KOLEJİNE  aldırdım artık resmi olarak bu okulun ögrencisiyim! bundan dolayı canım kardeşim esrada bana süpriz yapıp oda buraya kaydını aldırdı !!  sevinç cıglıklarım tüm okulun bana bakmasını sagladı..  Ne yapayım  ya banane bakan baksın cokta s*kimde yani olum kardeşim de benimle ,  benim için bu okulda kalıyo böyle bir fedakarlık yapabilen  kim var yanınızda ? ha eger varsa tutun bırakmayın ! 

neyse konumuza dönelim artık dogu kolejindeyim  boksa başladım giyim tarzım zaten sırf siyahtı . giyim konusunda degişen bisey yok hal motor kullanıyorum arabama da arada sırada biniyorum . fark ettimde gözümden kacmadı kuzey bu alevle harbi harbi içli dışlı seviyormu acaba ?  yada bu kız bunu kullanıyor mu ? aslında cok kullanılacak bi tip yok daha çok kuzey başkalarını kullanır gibime geliyo ama bilemedim kafamda sizofrenik  sorular asdfghj .  su anda sabah saat 04.45 her gün bu saatte koşuya çıkıyorum saat 6 da okula dönüp hazırlanıyorum .. yurttan cıktıgımda  sahil yoluna cıkıp kosmaya başladım . hava hala karanlık sokak lambalarının sarı ışıgı hala yanıyor .. trafik çok yogun degil bu saatte sadece birkaç araba gelip geciyor ..  tek fark  benim gibi bu saatte spor yapan insanların olması ..  kulaklıgımı takıp ilk müzikle koşmaya devam ettim ..

Şimdi ben terk edildim demi ? o zaman konuşma zamanı ! 

 söylenecek her söz fazlalıktır, sanırım en çok böyle bir durumda sükut altın değerinde olur.  gitmek istemesi, hatta bunu ima etmesi yetmiştir zaten, alacak-verecek yok. borç yok.  sevmek için sevilmeye muhtaçsan, duygularını irdelemeyi salık veririm sana, zira bir terslik vardır hissettiklerinde.  sevgin; iyilik gördüğünde coğalmamalı, kötülük; gördügünde de azalmamalı, çıkarsız ve nedensiz olmalı. amaç tektir, o da sevmektir..  

fakat sen sevmeye bile yeltenmedin  ,   uğrasmadın  ,  umurunda bile olmamıs ki boşuna zırlamışım senin için !  

Ne güzel gittin o akşam. feribotun ışıkları yandı birden ve karardı deniz, gökyüzü sen gittin, siyah hakim oldu güne gece oldu.. ve sen sandın ki ardında bıraktığın orda durdu. feneri, iskeleyi ardına bırakıp koştu... ey terk eden! iyiki gittin. gitmenin ,kalmanın ,  kalan olmanın  , ne demek olduğunu öğrettin bana. şimdi ben her gece aynı iskelede akşam olunca ve gün kararınca feribota arabalar insanlar binince ve feribotun ışığı karşı tarafa doğru ilerledikçe seni anıyorum. iyiki gittin. şimdi gece, feribot ve siyaha dönen deniz ne de anlamlı benim için. ama şu var terk eden. bir gün sende o iskele de olursan ve benim gibi giden feribota anlamlar yükleyip göz yaşı silersen..  görüceksin ben hala orda beni terk eden seni bekliyeceğim... acaba beni orda gördüğünde hangi durumuna yanacaksın?

merak ediyorum, beni tanıyacak mısın??

Ben ilk defa kendimden  , duygularımdan  ,gururumdan , sevgimden , ailemden , arkadaslarımdan taviz verdim. hemde kim için? senin için ! aras!  ama simdi anlıyorum herşey yeni yeni yerine oturuyor . artık bitti asıl simdi dönmek istesen bile ben olmayacağım . seni severek unutucam . 




***** 1 saat sonra ***** 

kendi kendime bu düşüncelere girmişken  biraz durup sigara yaktım. kendimi iyi hissettiriyor .. en azıncan canımı sıkmıyor aglatmıyor .. esradan sonra ikinci destekcim bu mendavur sigaramdır ! sigaramı bitirmek üzereyken spor yapan alpi gördüm .. koşarak bana dogru gelmeye başladı .. alp benim boks hocam daha dogrusu hoca denemez  şu ana kadar yasadıgım tüm sıkıntıları herseyi biliyor ve bana son bir haftadır çok destek  oluyor ve calışmalara daha sıkı salırmamı istiyor ve öylede yapıyorum .. iyi biri 1.80 boylarında , geniş omuzlu  , kas yıgını  ,  kumral  , elaya dönük dözleri var ve aşırı sempatik ha yaşıda 25 besyo okumus  su anda egitmenlik yapıyor yani bana :D 

80 boylarında , geniş omuzlu  , kas yıgını  ,  kumral  , elaya dönük dözleri var ve aşırı sempatik ha yaşıda 25 besyo okumus  su anda egitmenlik yapıyor yani bana :D 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

alp sayesinde düzenli yasıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

alp sayesinde düzenli yasıyorum..

 örnek program :

 -04:45 koşu

-06:00 okula hazırlık 

-14:30 okul cıkısı 

-14:30 /  16:00 arası dinlenme 

-17:00 / 22:00 arası boks 

- 23:30 yatış 

haftanın bir günü tatilim oluyor pazar günleri gitmiyorum ve esra ile takılıyorum .. sagolsun alp cok ilgilendi benimle.

ben düşüncelerimle bogusurken alp gözümün hizasında sag elini bir saga bir sola sallıyor bir yandan da " dünyadan fıstıga , dünyadan fıstıga .. duyuyor musun fıstık ?" diyordu .. kendime gelip "şakacı sey seni !" dedim oturdugum banka yaklasıp yanıma usulca oturup "iyi misin fıstık ?" dedi .. "bilmiyorum hissizleştim alp yada duygularımı yitirdim" dedim . hiç gözünü kırpmadan dinledi .. bense konusmama kaldıgım yerden devam ettim . "bir bilse nasıl özledigimi ona nasıl dönmek istedigimi ama yapamadıgımı bir bilse .. gururumdan fedakarlık ettim beni itip kakmasına izin verdim tamam terk ederken sert konustum ama üzgünüm iste üzgünüm.." telefonumdan duygularımı anlatan sarkıyı actım ve dinlemeye başladık ..  

Şarkı bittikten sonra  ALP bana  dönüp" HAZIR MISIN  FISTIK ŞU ARAS VE ARAS GİBİLERİ  BENZETMEYE? "

Kolej Aşkı'm #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin