Yeni bir ev annem babam ve güvenle tasındıgımız güzel bir ev.. Okula kayıt.. Ve yeni okulun ilk günü ufak bir kaza .. Arabanın carpmasıyla yerde buldum kendimi.. Arabadan cıkan cocuk asırı karizmatik geniş omuzlu iyi görünümlüydü.. Aniden "önüne bakmayı öğretmediler mi sana" gibisinden cıkısmaya basladı.. Baya laf dalasına girdikten sonra ayaga kalkıp yürümeye calıstım.. Malefes üstüne basamıyordum.. Son kez yavas yavas yürümeyi denedim.. Ve yavasca yürümeye basladım..
***
Aras , sevdigim adam artık sevgiliyiz baya sıkı tartısmalardan anlasmazlıklardan sonra sevgili olduk aramız geyet iyi.. Günlerden bi gün biz yine okuldayız tabi sıradayken müdür , okullar arası ögrenci degişiminden bahsetmeye basladı.. Ve sıra geldi isimlere.. O kadar ögrenci arasından olay bana da patladı malesef bende degişimle gidecektim... Bizimkiler yanıma gelip okulu asmak isrediklerini söyleyince kabul ettim ve arabalara atlayıp gittik.. Tabi ben motorumla...
Gittigimiz yer degişik bir bardı.. Her ceşit insanla karsı karsıyaydım.. Bara girdigimizde aras elimi tutmayo bırakıp yürüdü.. Benden utanıyor muydu? Sinirlendim.. Hemde cok.. Ama belli etmeyecektim.. Aras ilerkerken ben herkesin gerisinde kalmıstım.. Yanına bi kız gelip cilvelesmeye basladılar.. Ne iyi ama!
Onlar konusurken bende oturup içmeye basladım.. Kafam cok iyiydi..Birden cıkıp girmeye karar verdim aras peşimden gelip beni durdurdu... Biraz tartısmanın ardından bayıldımm.. Kendime geldigimde bi odadaydım.. Yanımda uyuyan bir adet aras vardı..
Biraz hareketlenmemim ardından oda uyandı ve yine tartısmaya başladık.. Telefonum calınca tartısma yarıda kadı. annemin aramasını gördüm birkac calıstan sonra actıgımda kadının biri annemin kaza gecerdigini arabada yanlız olmadıgını hastaneye gelmem gerektigini söyledi.. Aniden telefon elimden düştü.. Ve arasa dönüp "aras annemler kaza gecirmiş" demek oldu..
***
uzunca süren operasyonlar dakikalarca süren gözyaşları.... Saatler dakikaları , dakikalar saniyeleri ,saniyeler saniseleri kovalarken biz hala beklemeye devam ediyorduk.. Doktorun biri cıkıp babam ve güvenin öldügünü söyleyince dünya basıma yıkılmıstı.. Gözüm karardı ve sonrası kapkara bir bosluk...
****
Evet babam ve güven ölmüştü canımdan can gitmişti ve simdide onları gömüyorduk... Haykırıslarım aglamalarım çığlıklarım acı isyan dolu sözlerim herkezi derinden yaraladı.. Babama ve güvene ait olan cesetlerle uzun süren isyan dolu konusmam kendini yine büyük bir karanlığa bıraktı...
***
Artık günler gecmişti günlerdir okula girmiyor kimse ile bi gram dahi olsa konusmuyordum.. En sonunda toparlanmanın vakitinin geldigini anlayıp okula gitmeye karar verdim.. Okulda herkez bana hayalet görmüş gibi bakıyordu.. O kadar mı kötü görünüyordum? Sonraki gün degişim vardı okuldan sonra eve gelince valizimi ayarladım...
Yeni okula geldigimde herkezyine bana bakıyordu .. Bi cocuk motorumu begendigimi onlarla takılabilecegimi söyledi.. Galiba okulda erkeklerin konusmaya çekindiği kızların hayranlıkla baktıgı bir gruptu onlar... Her neyse kaskımı cıkarınca Çok şaşırdı .. Karsısında kız görmeyi Beklemiyordu galiba.. Yurda gidip odama girdim valizimi yerlestirdim..
Telefonuma aldatıldığını arasın su anda baska bi kızla birlikte oldugunu yazan bir mesaj geldi aceleyle odadam çıkmaya calıstıgımda kapının kolu dişiklerime carptı.. Agrı cok siddetliydi.. Bahceye indigimde onu yani kuzeyi gördüm bana bakıyordu bi anda kendimi yerde bulunca koşup geldi karnımı actıgında kanı gördü..
***
Kuzey ve kucağında bi kız kimdi bu? Kimdi? Kimdi? Hahh alev dogru.. Baya samimiydiler.. Beni ne ilgilendirir ki demi?
***
"Güneş kızım dinliyor musun sen dersi?" dediginde hoca önüme gelip durdu.. Alnımdan terler boncuk boncuk akıyordu hersey bi film seridi gibi gözümün öninden gecti.. Tasınmamız, arasla tanısmam, cenaze, degişim, aldatılmam , kuzeyin yaptıkları , okulda bana carpan araba vs. Herseyi artık hatırlıyorum..
Bir anda kapı calındı.. "merhaba hocam ben çağrı girişim kolejinden degişimle geliyor üç haftacık gec kaldım kusura bakmayın" dediginde basımı kaldırıp baktıgında bana özlem ve Şefkat dolu gözlerle bakıyordu...
Bu konusmaya daha fazla dayanamayıp lavaboya gitmek için izin aldım.. Elimi yüzümü yıkadıgımda nefesim daralmaya basladı.. Hayır simdi olmaz of! Astım krizim tutmak üzereydi.. Hemen sınıfa gitmek üzere yola koyuldum... Kapıya geldigimde tıklamadan daldım..
Herkez korku dolu gözlerle bana bakarken bir anda nefesim kesildi.! Hıııı..... Hıııııı..... Hııııı.... Hıııı.... Diye ses cıkartarak azda olsa nefes almaya calıstım ama olmadı.. Kuzey ve esra bana korkmus birsekilde bakarken Cagır bir anda sırasından fırlayıp" hocam astımı var güneşin birseyler yapın lanet olsun ilaçın nerde senin!" diye bagırdı..
Artık ilaç için cok gecti... Tüm herseyi hatırlamıs olmanın verdigi heyecan ve olanların vermiş oldugu üzüntü birleşip asıtım krizine cevirince bedenim kaldıramadı ve artık heryer karanlıktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...