O mesajda neydi öyle? Aras beni aldatmaz ki? Yapamaz yani dimi?
-nerden biliyorsun?
-salak salak konusma iç ses.
-vay anam babam vay.. Bacım sen her halde unuttun hatırlatayım. İnsan içinde nasılım davranıyor sana hatırla canısı!
-sus bence.
Of mal mıyım ya iç sesimle konusuyorum valla sizorfeni baslıyo bende yarabbim of!
Zaten böyle birsey varsa ortaya cıkar dedim kendi kendime. Belkide bizi ayırmak isteyen çekemeyenler vardır Gercek olmama ihtimalini kafama kazıyıp uyudum.
***
Sabah calar saatin sesi ile uyandım. Dolabın üstünden valizi cıkartım.
İçine gerekli olan herşeyi koydum ve son olarak annemin babamın güvenin ve benim içinde olduğum resimi koydum ve valizi zorda olsa kapattım.
neyse valiz hazır oldugundan hemen dusa girdim 10 dakikalık duşun ardından saçımı kurutup üstümü giyinmek için dolabıma yöneldim.
Yine siyah pantolon siyah yüzücü atlet üstüne siyah gömlek tabi siyah atletimi pantolonun içine soktum gömlegimi giydim ama dügmeleri iliklemedim.
Siyah kemer takıp yazlık siyah botlarımı giyip valizi alıp asagı indim.
Neyse aşağı inince valizimi kapının önüne koydum. Yukarı çıkıp annemi uyandırdım.
-anne hadi kalk artık ya okula gidicem motorla ama valizim var sende araba ile valizimi getirsen olur mu ?
- ah basımın belası tamam sen in ben giyinip geliyorum.
Ah annemi cok seviyorum beni hiç kıramaz .. iki dakika gecmeden annem asagı indi.
Hemen arbanın anahtarını alıp valizimle beraber arabaya yöneldi valizimi koyunca arabayı calıstırıp basıp gitti.
Anama bah hele sen.
Neyse bende motorun anahtarı ile kaskımı alıp kapıyı kapattım.
Motora binip okula gectim. Annem çoktan okulun kapısında beni bekliyordu.
Valizimi indirip beni kocaman öptü bi an gözlerim dolmaya basladı
ulan sanki bir daha hiç dönmeyeceğim lan salak kendine gel kadın zaten perisan
Annem öptüm ve yolladım. Valizimi alıp bahcede ki banklara oturdum. Neden motorla gitmiyorsun dedi ic sesim..
-günaydın (esre ve berke aynı anda)
-günaydın :)
-naber (esra ve berke aynı anda)
-İyidir siz :D
-iyi (esra ve berke aynı anda)
-noluyo size ya :D?
- susalım bence asfgjkl (esra)
Tam konusma bitti okulun kapısına siyah bi minibüs yaklastı.
Esra ve berke benim ve kendi valizlerini alıp bagaja koyup içeri oturdular.
Tam ben motora binecekken aras yanıma geldi
-güneş güzelim.
-efendim
-iyi misin?
- evet iyiyim aras ne oldu?
-soguk davranıyorsun bana neden?
- soguk davranmıyorum aras.
- hayır soguk davranıyorsun söyle neden?
-Neden olabilir sence bir düşün bakalım? Dısarı cıkıyoruz elimi bırakıyorsun? İnsan içinde bana arkadasımmış gibi davranıyorsun hala sana nasıl davranmamı bekliyorsun?
- güneş sacmalama!
Konusmayı yarıda kesip motora atlayıp direk yola cıktım malesef ki bana bagırdı bana ya bana.
ESRANIN GÖZÜNDEN
Güneş motorla gitmeyi tercih etti.. Bizde yolda berke ile sohbet ettik..
Yaklasık 35 - 40 dakikalık yolculuğun ardından sonu da gelmiştik.
Özel dogu koleji yazısını görünce içim bi tuhaf oldu. Aractan inip valizleri aldık..
Okulun kapısının önüne geldiğimizde bahçenin bir kösesinde duran bi grup dikkatimi cekti hepsi olagan dısı yakısıklıydı ve bahcedeki kızların hepsi onları yani o grubu kesiyordu baya baya..
Yok ya kesmek degil bu parcalıyolar resmen neyse öğrenciler bize dagru bakınca kendimi tuhaf hissettim.. Herkes kapıya doğru yürümeye başladı.
Konusmalar ugultular basladı ve birkac dakika sonra..
- sessizlik!!
Diye bagıran bir kadın bize dogru yaklastı. Kadın kısa boylu zayıf sacı topuz kemik gözlüklü siyah kalem etek beyaz gömlek bildigin sıfırcı hoca tipi la bu :D
-merhaba cocuklar ben okulun müdüryüm. Yanlız birsey sormak istiyorum üç kisi degil miydiniz?
- evet hocam kendisi yolda geliyor..
-peki bakalım.
Konusma tam bitti ve motor sesi gelmeye basladı evet bayanlar baylar o geliyooo güneşşşş ..
Simsiyah kıyafetler sayah motor siyah kask bildiğin motorcu kız oyss yavrum benim..
VE ARTIK TAMAMLANDIK HOSBULDUK ÖZEL DOĞU KOLEJİ!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...