Multimedia :kuzeyKUZEYİN GÖZÜNDEN
İyiki güneşi takip etmişim yoksa meraktan kudururdum..
Güneş bir villanın camını kırıp içeri girdigünde biraz ses geldi.. Evet güneş bağırıyordu.. Sonra karnını tuta tuta kırdığı camdan yine dışarı çıkıp motara bindi..
Arıza kız 20 dakikalık motor kullanımının ardından bara geldi.. İlk basta dışarıda bekledim ama içim içimi yedi bu yüzden bara girip güneşin beni göremeyeceği bir yerden onu izlemeye basladım... Ardı ardına içiyordu..
''Salak kız.. Hem dikişlerin kanıyor hemde gelmiş içki içiyorsun salak kız salak ''diye içimden geçirdim..
İçkisini içtikten sonra bardan cıktı..
Motora yaklasırken bayıldı.. Hemen yanına gidip kucağıma aldım..
Kendi arabamın arka koltuklarına bindirip bende hemen öne geçtim arabayı çalıştırdım .
Yolda hastaneye giderken söförlerimden birini arayıp güneşin motorunu ve kaskını bizim garaja koymasını söyledim...
Hastaneye geldiğimiz de kucağıma alıp acile girdim.. Doktolar hemen ameliyata aldılar..
2 SAAT SONRA
ameliyathanenin kapısında bekliyordum güneşten bir haber gelsin iyi olsun diye dua ediyordum..
Okulda hep beraber takıldıgımız kardeşim gibi olan mert sarp gökhan geldi..
- abi ne oldu iyi misiniz? (mert)
-olum kız nasıl bu hale geldi lan? (sarp)
-ne olacak simdi ailesine haber verecek miyiz? (gökhan)
- ya bir susun ne olacak bilmiyorum güneş bir iyi olsun konuşuruz (kuzey)
30 DAKİKA SONRA
ameliyathanenin kapısı açıldı ve doktor yanımıza gelip..
-geldiğin de aşırı kan kaybetmiş dikişleri hasar almış.. tekrar dikip kan takviyesi yaptık.. Kanında çok fazla alkol cıktı .. Kızımız iyi geçmiş olsun..
-teşekkür ederim ..
Sükürler olsun güneş iyi ..Simdi sırada arkadaşına haber vermek var güneşin telefonunu alıp son mesajlarına baktım..
En cok esra diye bir kızla mesajlasmış..
Mesajda '' esra keske odalarımız aynı olsaydı''yazıyordu demek ki bu kız güneşin yanında değişimle gelen kız..
Hemen aradım durumu anlattım hemen geleceğini söyleyip kapattı.. Yarım saat sonra esra yanında beş altı çocuk ve bir kızla geldi..
Gelen çocuklardan birinin güneşi bu hale getiren piç olduğunu fark ettim..
Koşarak yanına gittim yakasına yapıstım.
-şerefsiz senin burda ne işin var?
- sen kimsin lan asıl senin burada ne işin var!? (aras)
-seni burada görmeyeceğim sikerim belanı
Derken bizimkiler de diğer gruptaki çocuklarla kafa kafaya olduğunu gördüm..
Aniden esranın bağırma sesini duydum..
-GÜNEŞŞŞŞ! (ESRA)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...