K.A-31-güneş benim olacak!(düzenlendi)

7.2K 343 10
                                    

CAĞIRININ GÖZÜNDEN

Sonunda yaptıgım planlar işe yaradı. Arasla güneşi sonunda ayırdım. Ne zamandır bu günü bekliyordum. Önce arasın gittigi bara bi kız yolladım arası bastan cıkarttı..

Sonra günese gizliden mesajlar attım ki içinde kusku olmalı oldu da zaten. Arasın yanına yolladıgım kız yani ayça.. Arasla beraber eve gidince güneşe son mesajımı da attım.

Biliyorum ki arasın evine gidip görmek isteyecek gercek olup olmadıgını bilmek isteyecek.. Tabiki gitti.. Nerden mi biliyorum? Cünkü bardan beri aras ile ayçayı takip ettim arasın evinin bahcesinde bi yere gizlendim ve izlemeye basladım..

Piç zaten aldatmaya megilliymiş. Dakikalar içinde güneş geldi.. Solgun bitkin bir hali vardı. Ne olmus ona? Karnını tuta tuta camdan izlemeye basladı.. Bir yerden sonra camı kırıp iceri girdi..

Tabi o sırada bi araba geldi kim oldugunu bilmedigim biri inip gizlice izlemeye başladı. Kim oldugunu arastırmam lazım.

Güneşe döndügümde hiçbir bağırıp cagırmadı.. Ama agır konustugu kesin. Sonrada cıkıp gitti..

***

Babam cok varlıklıdır. Ne istersem yapar bende babamdan okulumu degiştirmesini istedim..

Tabiki gidecegim okul güneşin gittigi okul olacaktı.. Babam hemen kabul edip bir iki telefon görüşmesinin ardından yarın yeni okuluna gidiyorsun dedi..

Bende mutlulukla odama cıkıp yataga attım kendimi..

Uyandıgımda saat sabah daha dogrusu öglen 13.06'ydı .. hemen arabama atlayıp basabildigim kadar bastım cok heycanlıydım cünki güneşi görücektim okuşa yaklaştığımda yavaslamadım.

Tam kapıdan girecekken motorla biri cıktı karsıma.. Frene baştım ama coktan kaza olmustu bile.. Basımı direksiyona fena carptım..

Cok agrı vardı.. Bi kac dakika öylece durdum.. Sonra yine o çocuğu gördüm kosarak motorlunun yanına gitti kaskını cıkarttıgında gördüklerime inanamadım. Güneş. Allah kahretsin!

Arabadan inip yürümeye başladım güneşe bakmak için tam egilecekken esranın sesini duydum.. Bağırıyordu.. Hiç onun dediklerini dinleyecek halim yoktu ve hiçte kulak asmadım.

Birkac dakika sonra ambulans geldi güneşi bindirip hızla yola koyuldular..

Okuldan esra dahil birkac kişide onları takip etti.. Dayanamayıp bende gittim merdivenlerden cıktıgımda aras bey direk yakama yapıştı..

Aramızdaki sivimli(!) konusmanın ardından beklemeye basladık..

***

Ameliyattan bir kac saat sonra güneş uyandı.. Sonunda allahım.. Onu gercekten cok seviyorum..

Güneş için herşeyi yaparım ben. Ölürüm bile.. Bir iki gündür Hastanede tedavi görüyor.

Ve bugun hastaneden cıktı.. Bende eve gitmeye karar verdim.. Ama brakmam peşini bırakmam. Güneş benim olacak. Ona yakın davranıp önce arkadası olmam lazım sonrası daha kolay..

Kolej Aşkı'm #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin