KUZEYİN GÖZÜNDEN
Güneş o kadar saf o kadar masum ki ilk geldigi günden beri ona karsı değişik davranıyorum.. Bu davranışlarıma bende anlam veremiyorum. Normalde olsa sadece grupla takılır ve sadece günü birlik kızlar olurdu hayatımda ama güneş geldiginden beri ben ben olmaktan cıktım artık toparlanmam lazım.
Alev eski kız arkadasım oda günübirliklerin arasındaydı ama degerlerine göre uzun sürdü.. Ben onu terk edince sindirememiş ki gidip güneşi tehtit etmiş ve bildigim birsey var ki alev dedigini yapar. Oyuzden güneşe zarar gelmemesi için ne gerekirse yapıcam benden nefret etse bile.
***
Okulun cıkış zili nihayet caldı ben hemen bizim cocuklarla buluşmak için bahceye indim.. Tabi bizimkiler benden önce gidip oturmuşlar.. Tam ilerlerken kolumdan biri tuttu..
Arkamı döndügümde ise ta.. ta.. ta.. tam. Alev .
Kim olabilirki kimi bekliyorsun günesimi?
Bence güneş olsa daha iyi olurdu. İç sesimle konustugumu farkedip dünyaya döndüm.
-beni beklemiyordun diyimi kuzeycimm?
Ahhah ulan birde diyimi demez mi. Ulan senin canım diyen canını cıkartırım da neyse.
-ne var alev?
-canımm birincisi benle düzgün konus seni seviyorum ben. İkincisi güneşi yanına bile yaklastırmıycaksın. Yoksa kötü olur. Üçüncüsü herkez bizi sevgili sanıcak. Herkez güneş dahil. Ve simdi küçük oyunumuz baslayabilir aslında gercek olmaması için bi neden yok demi?
Deyip igrenç kahkahasını attı..
Bu kız beni sinir etmek için herseyi yapıyor daha dogrusu beni kazanmak için (!) salak harbi salak ne olursa olsun ona dönmem dönmeyecegim. Ama güneşin zarar görmemesi için yapmam lazım biliyorum ki alev dedigini yapıcak yaparım dedi mi yapar.. Babası cok varlıklı bir iş adamı. İşadamı dediysem anlayın işte yeraltında ünlü mafyalardan ve herseyi parasıyla yaptırabiliyor.. Alev babasının parası sayesinde herseyi yapabilir bu da demek oluyor ki.. Alevin dediklerini kabul edip onunda göstermelikten de olsa sevgili olacaktım(!)
***
Okulun cıkıs kapısına yakın olan banklardan birine dogru yöneldim.. Bir iki adım attım biri beni kendine döndürdü malesef ki alev. Yanagımı öpüp elimi tuttu ve yürümeye devam etti tabi elimi tuttugu için arkasındanda ben. Aniden öpmesine mi şok olsam yoksa okulun ortasında herkezin benim bu sürtükle sevgili oldugumuzu (!) ögrenmelerine mi şok olsam? Hangisi?
En sonunda banklardan birine oturdum.. Alevse hiç oturacak yer yokmu gibi gelip kucagıma oturdu. Ulan! Of. Ne yapıcam bu kızla ben mk!
Bi otururken bizin cocuklar geldi. Ben , sarp , mert , gökhan bizim grub bundan ibaret dört kişilik grup degiliz biz kardesiz cocukluktan beri hep beraberdik babalarımız iş adamı herkezin degimiyle '' ZENGİN AİLELERİN , ULTRA ZENGİN VELİAHTLARI (!) '' bize böyle hitap ediyorlar.. Kavgalarımız gülmemiz aglamamız hep beraber olur kimse bizi ayıramaz.
Alev ben ve grupla beraber bankta otururken bir sürü motor ve araba okulun giriş kapısına gelip yüksek sesle müzik actılar. Ne oldugunu anmaladım bende.
- hayırdır bunlara? (sarp)
-ne lan bu müzik kulağımı siktiler!(mert)
-abi durun bi ne oldugunu anlayalım bi ya! (gökhan)
-susun bi. Neler oluyo anlarız simdi! (kuzey)
Aradan zaman gecti yurdun penceresinden güneşin gizlice baktığını gördüm. Aniden perdeyi kapatıp 15-20 dakika içinde asagı indi.
Ah işte yine o piç kurusu aras (!) tüm bu olanların onun basınından cıktıgını anlamam lazımdı. Güneş arası görünce ürkek ve bıkkın sekilde yanına gitti.. Aras " güneşin özür dilerim nolur gel affet" dedi serefsize bak aldat aldat sonra gel affet de piç kurusu! Güneş "pardon!? "diyince piçin dedigin bak sen" seni seviyorum güneşim bak herkez bizim için geldi seni alıp eğlenmeye gidicez "dedi ulan var ya zor tutuyorum kendimi ama yapmamam alev yüzünden!Ardından esra güneşi dürtüp bizi gösterince bir anlık sok yasamıs olacak ki güneş ani bi cıkısla esraya dönüp" hazırlan eglenmeye gidiyoruz "dedi. Sürtük alev yüzünden olanlara bak allahım sabır ver bana! Esra ve güneş yurda gidip 30 dk içinde arası indi.. Gördügüm manzara beni benden aldı.. Güneş siyahlar içinde okadar asil o kadar güzel duruyordu ki.. Alevin hala kucağımda oldugunu fark etmesi zaman almadı tabi. Sonra esra ile motora atlayıp herkez gibi yola koyuldular.
Yurdun önünde onların gitmesini beklerken aklıma güneşi gelene kadar bekleyip onunla konusmak geldi yani neden sevmedigi biri ile eglenmeye giderki bi insan..
***
Aradan vakit gecti bizimkiler (alev hariç) dahil tüm okul dagılmıstı.. Bende sarp , mert ve gökhan beraber güneşin gelmesini bekledik.. O sırada alev tekrar yanima geldi (!)
-canım neden burdasınız hala?
- sanane alev?
-senin sevgilinim unuttun mu kuzey?
-unutmadım ama unutmak istiyorum alev!
- ama ben unutturmak istemiyorum!
-nasıl anlamadım? Ne diyorsun alev? Acık ol!
-söyle ki..
Aniden dudagıma gelen sıcaklık... Ani saşkınlıkla ne yapıcagımı bilemedim sürtük dudagıma yapıstı ve resmen sömürüyo... İttirmeye calıssam da amele sümüğü gibi yapısmıs gitmiyor salak kız. Bi kac sanıye sonra motor sesi gelmeye başladı.. Alev sürtügü hala beni öperken ses kesildi ve bu sefer tan anlamıyla ittim dudugımı sonunda alev manyagından kurtardım.. Motor sesinin kimden geldigini görmek için arkamı döndügümde ise gördügüm kişi sonucunda soke oldum.. Güneş.. Güneş bizi öpüşürkem daha dogrusu alev sürtügünü beni öperken gördü.. Motoruna atlayıp aniden gaza bastı ve saniyeler gecmeden bi firen sesi ve carpımanın sesi geldi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...