ARASIN GÖZÜNDEN
doktorlar içeriden cıktı ve ''gözünüz aydın özgün hanım kendine geldi'' dedi doktor .. herkesin yüzünde buruk bir mutlulukla birbirlerine sarılıyorlardı.. bende hemen güneşimin yanına girip ''sevgilim annen uyandı''dedim ağlamaya basladı
-iyimi annem ?
-iyi güzelim iyi olacak... deyip sen biraz dinlen ben tekrar gelicem deyip odadan cıktım..
BİRKAÇ GÜN SONRA (HALA ARASIN GÖZÜNDEN)
Güneş ve özgün teyze taburcu oldular , özgün teyze daha levent amca ve güvenin öldügünü bilmiyordu ama artık söylemenin vakit gelmişti...
GÜNEŞİN GÖZÜNDEN
Kendime geldiğim de aras yanımdaydı. Nasılda özlemişim sevgilimi , kokusunu içime bolca çektim tabi sona çıkmak zorunda kaldı.. annem yogun bakımdaydı babam ve kardeşim ölmüştü hayır diyordu iç sesim hayır!! ölmediler gelecekler ! yada buna inandırmaya çalısıyordum kendimi iç sesimin arkasına saklıyordum sanki .. aradan zaman gecince aras tekrar geldi annemin uyandığını söyleyince ağlamadan edemedim neden aglıyordum ?? sevinçten mi ?? yoksa kaybettiklerimin acısından mı ??
Aras haberi verdikten sonra odadan cıktı ve kendimi uykuya teslim ettim.. ilaçların etkisiyle baya uyutulmus olmalıyım ki birkaç gün gecmiş ve artık taburcu olmanın vakti gelmişti ..
Annem yanıma gelip:
-kızım hadi bi babanla güvene bakalım ..
-anne babamla güven öldü .!
annenden ses seda yok ve birden aglamaya basladı .. hemen boynuna atladım .. sarılıp aglamaya basladık ..bizimkilerle gözgöze gelmek istemiyordum cünkü aglamaya devam edecegimi biliyordum ... anneme dönüp ''babamla güven cennette anne '' dedim.baba baktı ve tekrar sarıldı ..
BİRKAC SAAT SONRA
herkez baştan asagı simsiyah giyinmişti cenazeler ile beraber mezarlıga gelmiştik .. Esra , aylin ,batu ,cem , burak , barış, aras , cagrı, mert hepsi simsiyahtı.. karanlık .. kapkaranlıktı.. Arkamdan birses geldi ve herkez oraya döndü ..
-GÜNEŞŞ!!
dondum bu sess bu ses busenin sesiydi arkamı döndügümde buse , gül , ve denizi gördüm kosarak sarıldım onlara .. hıckırarak ''babamla güven '' dedim
-biliyoruz güzelim bu yuzden burdayız aglama bitanem (buse)
-burdayız senin yanındayız canım(gül)
-seni cok özledim bebegim başın sogolsun..(deniz)
****
artık sıra babamla güveni gömmeye gelmişti... koşarak..
''hayır hayır hayır ölmedi acın bir kez daha bakalım . yaşıyorlar askım güvenim.. küçücük bedenini hapsetmeyin korkar karanlıktan korkar ne olur acın acın ne olur...ne olur bir daha bakalım.. babaa... beni bırakmazsın sen . hadi kalk.. kalk baba sırı civcivim diye sev beni bende sana kosarak sarılayım .. baba ne olur kimse dinlemiyor beni , inanmıyorlar baba ölmediniz siz baba kalk! annem çok ağlar be baba allah askına kalk , ben seni özledim baba seninle yürümeyi konuşmayı özledim baba . aşkım güvenim sende bir şey de abla acın de ölmedim de kurtarın beni de hadi biriniz kalkın da inansınlar bana .. hadi kalkın gidelim burdan dönmeyelim dirdaha kimse bulamasın bizi baba hadi kalk ... toprak soguk baba üşürsünüz siz baba... NE OLUR KALKIN BABA .. GÜVEN AŞKIM GÜVENİM .. kalk ablam kalk bitanem nolur..''
ben hıckırıklar içinde hem aglayıp hemde konusuyordum birden gözüm karardı .. sadece havalandıgımı hissettim ...
ARASIN GÖZÜNDEN
güneş bunları söylerken cok kötü olmustu ve sinir krizi gecirdi aniden bayıldı .. kucagıma alıp hemen arabaya götürdüm .. ardından cenazeleri gömdük dua edip arabalara bindik . arabada sadece ben güneş ve özgün teyze vardı ..
konvoy halinde nerdeyse 12 araba güneşlerin evinin önünde durduk .. güneş baygındı kucagıma aldım .. özgün teyzede uyuya kalmıstı uyandırmak yerine burak özgün teyzeyi bende güneşi kucagıma alıp eve geldik.. ikisinizde odalarına bıraktık ve kızlara bakmak için aşağı indik ..
helva kavurmak için mutfaga girmişlerdi.. hepimizin ailesi bas saglıgı için gelmişti.. bir kacgün esra ,aylin ,burak, barış , batu , cem , tarık , gül ,buse ve denizle beraber güneşlerde kaldık hiç yanlız bırakmayacaktık öylede oldu zaten ..
aradan bir hafta gectiii ve güneş bu bir hafta boyunca okula gelmemişti . güneşin arkadasları buse gül ve deniz sadece birkac günlügüne geldikleri için dönmek zorunda kaldılar..
GÜNEŞİN GÖZÜNDEN
Tam gideli bir hafta oldu .. babam ve askım güvenim gideli bir hafta .. annemle kaldık koskacaman evdee .. bir haftadır hiçbisey yemiyorduk .. ikimizde bay zayıflamıstık..annem yanıma gelip birden ..
-güneşş .. dedi
-efendim askım annem ..
-baban ve güven bizi bırakmak istemezdi ama elimizden birey gelmez birtanem . hep böyle olmayız. yas tutacağız elbet ama bu şekilde devam edemez . bizim üzgün olmamızı istemezlerdi . ayrıca yarın ben işe .. sende okula dönüyorsun tamam özlüyoruz tamam daha taze her şey ama toparlanacağız bebeğim toparlanıp ölü toprağını üstümüzden atacağız.. Dedi ağlayarak..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...