"Hayatınızın her gününü sanki bir dağa tırmanıyormuşsunuz gibi yaşayın Arada bir zirveye göz ucuyla bakın ki, hedefiniz daima aklınızda olsun; ama yalnızca zirveye odaklanıp, varılan her yeni noktanın farklı ve güzel manzarasını da kaçırmayın!"
ARASIN GÖZÜNDEN
Tuhaf bir gece güneşim ;
Bazen beklemek, bazen sabretmek düşüyor bize. Artık küçücük bir ışık çok uzak geliyor. Yine susmak yenilmek anlamına gelmiyor artık.
Hergün mutlu olsaydım, beklide mutluluğun anlamı kalmazdı. Yine bana kızacaksın ne diyorsun, ne saçmalıyorsun oğlum diye. Ben yine susacağım ve sen yine BİTTİ diyeceksin. Ama yine beni seveceksin bazen özleyecek bazen de nefret edeceksin. Ama bilmeyeceksin, anlamayacaksın sensizliğin beni kahrettiğini, içimi acıttığını...Mutsuzluk değil aslında bu, umutsuzlukta değil.
Bazen gülümserim sonra birden donar gülümsemem. Aklıma son sözlerin gelir BİTTİ. Ne tuhaf değimli benim söylemeyi düşünmediğim sözler. İşte tuhaf bir gece yine. Bitti desende seni anlamaya, öğrenmeye çaba sarf ediyorum. Sonunda olmadığını anlıyorum.
Ne tuhaf bir gece her şey zor, her şey kötü ve her şey bela. Geçmiyecek gibi geliyor. Ama bu kez sen mutlu olmalısın.Ve bu kez yapamadık yaşayamadık ne varsa hepsini yaşayacaksın. Sen bundan sonra çok gülecek ama daha az güveneceksin insanlara ve hep olduğu gibi...
Bazen biraz zor olsada şeytanın bacağını kıran hep sen olacaksın.! Şimdi uyu güzel düşler kurki, yarın hepsi gerçek olsun. Ve birgün kapılar açıldığında hayat seni bekliyor olsun. Ve birgün kapılar açıldığında hayat seni bekliyor demektir.
Ve bir sabah güneş gözünü kamaştırdığında yeniden merhaba diyeceksin hayata bunu sakın UNUTMA ve bu gece çokça yıldız var gökyüzünde.
Ay görünmüyor sen görmesende belki onlar aynı hepseni seni hala çok seviyor ve BEKLİYOR.
GÜNEŞİN GÖZÜNDEN
Gece bizim okuldaydı. Hoca ile tanışmasından sonra boş bir yere geçip oturdu. Zil çaldığında hemen yanıma gelip sarıldı.
- hos geldin gece.
Deyip gülümsedim..
-hoş buldum güneş. O kadar mutluyum ki. Cidden hiç arkadaşım yoktu hep mutsuzdum o okulda.
- biliyorum ama artık yalnız değilsin gece.
Deyip esrayı yanımıza çagırdım. Esra geldiğinde geceye dönüp.
- esra kampta tanısmıstım gece ile gece esra esra bu da gece..
Tanısma faslı bitince kantine inip birseyler aldık. Ve kantindeki masalardan birine oturup konuşmaya başladık.
-kız gece anlat bakayım kendini
Evet bunu diyen esraydı. Ahahah.
- güneşe anlatmıştım kendimi ama sanada anlatayım beybi.. Öncelikle pembeden nefret ederim en sevdiğim renk siyah, kanımın kaynamadığı kimseyle pek samimi olmam, araba ve motorda fazlasıyla iyiyim, yarışlara katılırım ve her zaman 1. olurum. Dövüş konusuna gelirsek uzun bi süre judoya gittim, kulübün en iyisiydim. Bi kaç senedir de boksa gidiyorum. Sokak dövüşlerine katılıyorum. Hatta KRALİÇE diye anılırım. Babamdan silah kullanmayı öğrenmiştim. Gerekmedikçe konuşmam. Erkeklere güvenmem, aşka inanmam. Önceden sevgilim beni yakın arkadaşımla aldattığı için hem onu hemde arkadaşımı komalık ettim. Kimse bana zorla, istemediğim bir şeyi yaptıramaz. Sinirlendikçe ya kum torbası yumruklarım ya dövüşe giderim yada içki içerim. Sigarasız yaşayamam. Uhm dövmelerimi ve piercinglerimi fazlasıyla çok seviyorum. İnsanlara karşı soğuğumdur. Yalnız takılmayı severim. Daha doğrusu benim gibi birini bulamadığım için yalnız takılırım. Ah tabi bide ben sadistim. Fakat acıyıda hissetmiyorum. Yaşadıklarımdan sonra hissizleştim. Kimseye duygularımı belli etmem. Bomboş bakar gözlerim. Bu yaşıma kadar hiç ağlamadım, ağlamam da. Kaykay ve dansta iyiyim. Arada sokakta dans ederim. Sosyal medyada tanınmış biriyim. Epeyi fazla takipçim falan var. Etrafımda dolananlar var. Fakat hepsi çıkarları için yanımda olmak istediklerinden kimseyi yanıma almam.
-uuuu bak sen şu kraliçeye. Kız bana da motora binmeyi dövüşmeyi ögretsenize güneşte sende hem motor hemde dövüş ile ilgileniyorsunuz. Hepimizin bir ortak noktası olsun motor ve dövüş. Olur mu yaaaa nolur.
Deyip köpek bakışları atınca geceye döndürdüm bakışlarımı. Gece de onaylar şekilde başını aşağı yukarı sallayınca hemen esraya dönüp..
- kuzum sen istersinde biz yardım etmez miyiz demi gece?
- aynen.
-İki gün sonra yılbaşı ne yapıcaz kızlar? Diye sordum.
- bilmem ki
Dedi esra.
-bana fark etmez herşey uyar bana.
Dedi gece. Bakalım düşünelim ne yapabiliriz..
***
Ders çoktan başlamıştı.
Hoca harıl harıl ders anlayırken hoparlörden müdürenin sesi duyuldu..
"Değerli Öğrenciler biliyorsunuz ki iki gün sonra yılbaşı ve öğretmenlerinizle sizler için bir organizasyon yaptık. Yılbaşı partisi olacak. Sizin için bir club kapattık. Bol eğlenceli bir parti sizleri bekliyor. Partide öğretmenlerimiz ve ben olmayacağım rahat rahat eğleneceksiniz. Tabi biz yokuz diye ipin uçunu kacırmayın. Gözüm kulagım orada olacak. İyi dersler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı'm #Wattys2017
Teen Fictionİstanbul'a taşındıktan sonra okul kayıtlarımı halletmem gerekiyordu ve bilin bakalım nereye nakil oluyorum .. GİRİŞİM KOLEJİ... Onlar kadar iyi olmasa da benim de maddi durumum yerindeydi , zengin zübbelerin olduğu koleje düşmüştüm. *** Gün...