K.A -3-Sürtüğün sözleri(düzenlendi)

27K 1K 173
                                    

Bir yanım yanına oturmak çok istese de, diğer yanım gitmek istemiyor. Çünkü kızlar ve batu ondan uzak durmam gerektiğini söylediler... Ben de olabildiğince uzak durmaya çalışıyorum. İstemsiz gözlerim ile onu  arıyorum ve yanında cansuyu gördükçe sinir oluyorum. Aşık meşk değil bu. Biraz tuhaf birşey. Her neyse esranın yanından kalkıp arasın yanına oturdum..

Aniden aras  "Demek cansunun dersini iyi verdin öyle mi güneş?" dedi.. "Haketti. Kendi kaşındı. Bu konuyu kapatalım artık aras." dedim. Önüne döndü ve dersi dinlemeye başladı. Ne kadar istemesem de , bir anlık arası incelemeye başladım ..

Dalgalı  gözünü biraz kapatan saçları , masmavi gözleri, kıyafet tarzı ile başımı döndüren kokusu beni hem kendine çekiyor , hem  gizemli oluşu sert davranışlarıyla  hemde esralardan duyduğum yorumlardan dolayı beni kendinden  uzak tutuyor .
Aslına bakarsanız kimseyi tanımadan yargılamak bana göre değil. Ama aras sanki o yorumları doğrular gibi ben buradayım, ben kötüyüm diye bağırıyor sanki.

Aslında onun herkeste olduğu gibi kocaman bir kalbi var belli ki  bu kalbi çevreleyen kalın dikenli duvarları var.. Ve kendini herkesden uzak tutuyor ne kadar da istemese.

Onu izlediğimi fark eden aras " Beni  incelemeyi kes önüne dön" dedi. Aniden kızardım utandım fakat belli etmemeye çalıştım. "Ne saçmalıyorsun? Alakası yok. Seni izlemiyorum ben aras." dedim ve önüme döndüm. Zilin çalması ile esrayı alıp kantine indim. Ardından batu ve aylin geldi olanları onlara da anlattım.

Hepsi sanki hep alışık oldukları bir şeymiş gibi karşılık verdiklerin de en çok ben şaşırmıştım. . Biraz kantinde oturduktan sonra zil çaldı ve sınıfa çıktık. Hoca içeri girdi fakat aras ortalarda yoktu... son derse kadar bu böyle devam etti. Çıkış zilinin çalması ile bizimkilerle asağı indik.

Aylin ve batu ile vedalaştım.. Onlar birlikte eve dönerken , bende arabası ile gelmeyen ve yakın arkadaş olacağımızı düşündüğüm esraya dönüp  "Evin nerde? Gel bırakayım seni. " dedim. "Olur  takside oyalanmam bende." dedi ve gülümsedi.

Motora bindik ve tam okulun giriş kapısından çıkarken arasın arabası ile kafa kafaya geldik tam carpışacaktık ki son anda kurtulduk . Ben Motordan aras da arabadan inip "Senin canıma kastın mı var? Bak bu iki oldu doğru düzgün sür su arabayı, kullanamıyorsan da sürme!" dedim.

Arasın bir seyler söylemesine gerek duymadan esra ile motora tekrar bindik, ilk esranın evinin önüne geldim. Esra motordan inerken "Teşekkür ederim canım." dedi. "Artık sabahları burada bekle zaten yolumun üstü ben seni alırım beraber geçeriz okula." dedim.. "Tamam o zaman oh ya araba sürmekten de kurtuldum. Görüşürüz yarın." dedi ve evine girdi.

Bende eve gittim kapıyı kardesim açtı ... Esrayı bırakırken vakit kaybettiğim için kardeşim benden önce eve gelmişti. Üstümü değiştirmeden mutfağa geçip aksam yemeği için bir şeyler hazırladım. Annem ve babam işte olduğu için ne zaman gelirler belli olmaz. Bu yüzden yemeği yapıp kardeşim güvenle yedik. Masayı toplayıp odama çıktım. Güvende her zaman ki gibi odasında Lol oynamaya gitti.

Üzerimi değiştirmek için dolabıma ilerledim. Evin içinde giydiğim puflarımı aldım pijamalarımı giydim ve yatağa uzandım. Telefondan bruno mars Just the way you are dinlemeye basladım. Bir süre sonra bugün olanları düşünürken yüzümde gülümseme oluştu bu neyin habercisi bilmiyorum.

Neyse kısa süre sonra uyuya kalmışım. Tabi bu süre içinde tüm şarkı listem tekrar etmiş. Sabah çalar saatim sayesinde uyandım. Kalkım ve rutin işlerimi halledip asağı indim. Her zamanki gibi yine annem kahvaltıyı hazırlamıstı.. Tabi ki de ben kahve içip direk çıktım motora bindim ve ilk esrayı almaya gittim. "günaydın." dedi esra "Günaydın hadi atla gidelim malum okul var hani." dedim ve göz kırptım esrayı aldıktan sonra okula geçtik. Direk sınıfa çıktık. Aras bey çoktan gelmiş köşesine kurulmuştu. Tabi onu görünce kaskatı oldum orası ayrı konu.

Gidip direk oturdum yanına "Günaydın" dedim ama aras hiç oralı bile olmadı. Aniden "dün neredeydin? Derse neden gelmedin?" diye sordum yüzüme ifadesiz bir şekilde bakıp  "seni ilgilendirmez "dedi. Haklı ben arkadası değilim, birşeyi değilim. Doğal olarak ağzımın payını alığ oturdum. Tabi soruma cevap alamadığım için  kırıldım. Sonrasında arasın bana baktığını fark edince" ne var neden bakıyorsun? " dedim.

Fazla mı tersledim acaba? Diye düşünürken o sert konusmasını beklediğim aras sakince biraz önce sorduğum soruya cevap verdi.

" Canım derde girmek istemediğim için gelmedim. Birdaha ben özel hayatımla ilgili sorular sorma. "

Tam da arastan beklenen cevap. Ne hoş!

Önüme dönüp ders dinlemeye devam ettim. Acaba gerçekten doğrumu söylüyordu? Yokksa beni başından atmak için dayanamayıpta mı  öyle dedi? Zil çalınca esra arkasına dönüp "Canım hadi bizimkilerle kantine inelim." dedi sınıfın kapısından aylin ve batunun geldiğini gördüm. "Esra siz inin ben lavaboya gidip geliyorum. Size yetişirim. Bana da kahve alın. İki dakikaya yanınızdayım."dedim direk lavaboya gittim kapıyı kapattım. İçeri kahkaha atarak cansu ve yancıları geldi. Lavabo da olduğum için beni görmediler.

Kendi aralarında konuşmaya başladılar. Cansu'nun yancılarından biri "Kızım hadi anlatsana. Aras ile olanları merak ediyorum?" dedi cansu da direk  "ikimizde dün derslere girmedik. Arasın evine gittik. odası harikaydı. Bir anda aras beni öpmeye basladı. Ve olanlar oldu." dedi kahkaha atarak. Benim gözümden akan yaşları sildim.

Ben neden böyle hissediyorum?

Kolej Aşkı'm #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin