K.A-17- Bi Dost! (düzenlendi)

9.1K 441 29
                                    

Sabah alarm  çalmadan uyandım. Saate baktıgım da  05.45 olduğunu gördüm.

Sakin adımlarla yataktan kalkıp sıcak bir dus aldım sacımı kurutup kıyafet almak için dolabıma yöneldigimde aynada  ''gözaltları  mosmor zayıflıktan yanakları içine göcmüş güçsüz,  yorgun bir kız gördüm o kız benim ben! ''

Yaşadıgım onca seyden sonra nasıl olmayı planlıyorum ki! 

Bir kac dakika aynada kendime bakıp iç sedimle baya konuştuktan sonra dolabımdan siyah pantolon siyah v yaka t-shirt ve siyah kemer alıp giyidim saclarımı kurutup düzlestirdiktirdim.

asagı inmeden önce   siyah sırt cantamın içine sigaramı - evet babamla güvenin ölümünden sonra sigaraya başladım.. -telefonumu kulaklıgımı atıp odamdan cıktım tabi  hiç makyaj yapmamayı tercih ettim.

Annem hala uyudugu için önce annişş için  kahvaltı hazırladım kahvaltı tabagının üstüne '' anniş kahvaltını yap ben biraz erken cıkacam hava almam lazım sonrada okula geçerim merak etme öpüldün kocaman '' yazılı bir not bıraktım.

Motorun anahtarlarını ve kaskı alıp cıktım kapıdan önce siyah botlarımı giydim ve  annem uyanmasın diye yavasca kapıyı kapadım.

Motora binip son sürat sahike gittim kayalıkların birine oturup bi sigara yaktım.

  Uzun bi duman alıp içime cektim ve yavasca nefesimi dısarı verdim.

Telefonu ucak moduna alıp '' halil sezaiden duyanlar duymayanlara''sarkısını acıp dinlemeye başladım tabi bir yandan bende söylüyordum.

***

Zaman o kadar hızlı gecmişki saate baktıgımda ilk ders baslayakı 25 dakika oldugunu gördüm aceleyle sigaramı atıp motora atladım ve yola koyuldum..

Okulun kapısına geldigimde motoru bagırtmayı ihmal etmedim.. Hemen kaskı cıkarıp okula girdim sınıfın kapısına geldigimde hiç tıklamadan acıp içeri girdim..

  Şaşırılacak durumsa hoca ters bir tepki vermedi.. Yerime gecip esraya kocaman sarıldım arkamdan aras ''hosgeldin güneşim'' dedi bense sadece gülümsedim.. 

***

sıkıcı bir günün ardından çıkışta müdür bey beni ,  esrayı ve berkeyi odasına cagırdı içeri girdik..

koltılara oturmamız için eliyle işaret etti.  Hapimiz oturunca söze girdi.

-yarın ögrenci degişimine baslıyoruz bu nedenle yanınızda valizinizle gelin simdi cıkabilirsiniz .

Odadan cıkıp bahceye indik ve araslar bizi bekliyordu.

Nedense arasla konusmak istemiyorum tamam cok seviyorum ama arkadaslarının içinde  veya bir ortamdayken bana davranısları cok canımı yakıyor o yuzden dersini almadı lazım bu nedenle biraz soguk davranmakta fayda var.

Kimse ile konusmadan motoruma atlayıp evin yolunu tuttum..

Direk odama cıkıp yataga yattım.  Cok yorgun hissettigim icin valizimi sabah hazırlarım diye düşündüm.. 

Calar saatimi 05.00 'e kurup yattım.  Tam uykuya dalmak üzereydim ki telefonuma gelen bir mesajla uykum bölündü.

Kimden : 05*********
Arasa cok güvenme! Benden sana bir tavsiye .  Heh bu arada aras seni aldattı güneş!  Bir dost!! 

Kolej Aşkı'm #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin