K.A-44- Müzik Kampı!! (düzenlendi)

7.2K 293 73
                                    

Multimedia :güneşin kampa giderken yaptıgı kombin

Aldığım mesajın üstünden iki gün geçti ve halen daha ortada neler döndügünü anlamış değilim..  Ne gerçeğinden bahsediyor o çoçuk?  Peki bu gercekler her neyse ögrendikten sonra beni nasıl etkileyecek?  İki gündür yurttan cıkmadan okulda derslere bile girmeden  odamda bunları düşünüyordum..  O sırada kapı caldı..  Girin dememle içeri kuzey girdi "güneş hazırlan müzik kampına gidiyoruz" *"hemen mi?"  "evet kalk hazırlan yaklasık iki hafta kampa gidiyoruz." demesiyle siyah içi geniş spor cantamı  dolabımdan indirdim..  İçine tüm koyu  kazak  ve  pantalon larımı koydum tabi koyu renk tişört ve sort ayrı yeten koyu renk bikinimi de koymayı ihmal etmedim..  Cüzdanım telefonum sarj aletimi de alıp üstümü giyindim..  Spor cantam boynumdan gecirip yan duracak sekilde taktım..  Motorun kaskını ve anahtarlarını alıp asagı indim tabi canta hazırlıyorum derken  bir saat gecmiş fark etmedim bile.. Neyse zaten bizim müzik grubu inmiş bi ben kalmışım geç gelen.. Hemen camtamı kolumdan cıkarıp kuzeyin arabasının bagajına attım.  "valizim senin arabada ben motorla geciyorum esrayı da siz alın kendim gelicem ben" "neden onlarla gidiyorum güneş ya bende senle gelsem" dedi esra.  "kanka yanlız takılmaya ihtiyacım var zaten kampta konusuruz biliyorsun durumu kafam cok karısık anla beni." dedigimde koşarak boynuma atladı öküz bu kız lan nasıl sıkıyor bide.  "Ölecem lan dur" dedim gülmemek için dudamlarımı bastırırken.. "seni seviyorum dikkatli gel" deyip kuzeylerin Arabaya bindi.  Gamze hoca kendi arabasına bindi tabi bizlere yolun konumunu yollamayı da ihmal etmedi.  Bende  bir yandan motoru Çalıştırıp yola cıktım.. Tabiki yola cıkmadan önce  kulaklıgımı takıp  haritaları acıp konumun yol tarifini aldım.  Hafızam kuvvetli olduğu  için yolu adım gibi ögrenmiştim..  İlk basta hızlı gitmedim.  Digerlerini takip normal hızla giderken aniden hızlanıp ilk kuzeyleri sollerken bir yandan makas atarak yolda ilerliyordum..  Sonra gamze hocayı sollayıp onların beni izlemesini sagladım..  Sol hız ilerlerken yanıma kawasaki z 750 kullanan biri yanastı.  Aslında kapışmak istermiş gibi duruyordu.  Bende buna karsın hızımı daha da arttırdım.  İlk başta ben önde giderken beni sollayıp gecti bende hırslanıp ona yetişip ayak uydurdum..  Önümdeki virajda yapılması tehlikeli bir hareketle hızımı kesmeyip yoluma devam ettim tabiki arkamdaki kişi virajda hızını kesince ben önde geçip arayı açtım.. Kamp alanına hiç hız kesmeden dikkat çekici bir driftle giriş yaptım.   Tabi oraya çoktan gelmiş olan iki okulun ögrencilerinin özleri benim üstümdeydi taki Arkamdaki kişide aynı sekilde girince bende olan gözler ikimizin arasında mekik dokumaya basladı.  Motorluya bakınca  noluyoz mk beni takip ediyon?  Havasına girdim yemin ederim.  Motoru ustaca park ettikten sonra tam kaskımı cıkartacaktım ki.  O kişi gelip  "lan manyak mısın ölmek mi istedin virajda neden kesmedin hızını!?" diyerek bagırıyordu tabi oda kaskını cıkartmadıgı için sesi boğuk geliyordu.  Ondan önce davranıp kaskımı aşırı sexy hareketle tek seferde cıkartıp. "eger kazanmak istiyorsan kimsenin  yapmaya casaret edemediği şeyi yapıp  ölüme kafa tutacaksın." diyip ondan uzaklaşacaktım ki .  Tabi o kişi hala orada put gibi dururken..  Bir çırpıda kolumu tutup beni kendine çevirdi ve kaskı çıkartıp sacını düzeltip bana baktı." güneş!?"dedi...   Ah lanet olsun bu ne artık ya!?   Beni bul diyen çocuk bu?" ya ne istiyorsun benden ne?!"diye bagırdım..  Tabi kamp alanına ulaşmış ve bizi izleyen grubumuz dayanamayıp o çocugu benden uzaklastırıp dövmeye kalktılar.  Gamze hocanın ayırması ile ortalık duruldu ve yanıma gelen ilk kişi esram oldu..

***

Kamp alanına ilerlerken o çocugun gözleri hala üstümdeydi.  Kafamı dagıtmak için konusmaya baslayan esra oldu.  " cadır kurmak yokmuş sadece iki kişilik küçük kulubelerde kalacak mışız"  " bu nasıl kamp lan!? Çadırsız kamp mı olur!?"  diye haykırışlarımızdan  sonra esra aniden bana dönüp. "kanka sinirlenme ama fark etmediğin birsey diyicem." dedikten sonra ifadesizce esrayı dinlemeye devam ettim.  ilk" okul bizim ki ikinci okul girişim koleji buda demek oluyor ki aras da burda olacak ve zaten burda az önce gördüm sen fark etmedin.  diger okulsa  senin su beni bul diyen çocugun okuluymuş yani arel koleji okul o çocugun okuluymuş. Çocuğumuzun adı 'ateş arel' seninle derdi ne bilmiyoruz hatta kimse bilmiyor. Yakında öğreniriz. "" ulan bende sans olsaydı annemin karnından erkek dogardım zaten" dedim ... sinirle  kulubelerimize yerleştik  ve dısarı cıktıgımızda hocalar  dinlenmemizi  uzun süre egleneceğimiz için uyumamızı söyleyip kulübelere geri yolladılar.  

Kolej Aşkı'm #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin